Skip to main content

Meciul Dinamo Kiev – Steaua a urcat Dolce Sport pe locul patru la nivel național. Audiență mare în categoria Alții, unde sunt posturile nemăsurate

 

Sursa foto: Realitatea.net
Sursa foto: Realitatea.net

Publicitate

Partida Dinamo Kiev – Steaua (3-1) a adus o audiență bună pentru postul Dolce Sport, care a difuzat partida. La nivelul întregii țări, canalul a fost pe poziția a patra.

Meciul a fost difuzat și de DigiSport, post care nu este în măsurătorile de audiență. De observat că la categoria Alții (unde sunt toate canalele nemăsurate, inclusiv DigiSport), audiențele au fost duble comparativ cu săptămâna trecută.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, partida Dinamo Kiev – Steaua a fost urmărită, pe Dolce Sport, de 470.000 de români pe minut. Canalul de sport a fost pe poziția a patra pe intervalul partidei (20.00-21.50).

Categoria Alții, care include toate posturile nemăsurate (inclusiv DigiSport, care a transmis meciul) a avut o creștere pe intervalul meciului: 1,6 milioane de români pe minut au totalizat posturile nemăsurate (săptămâna trecută, pe același interval, erau 940.000 de români la această categorie).

URBAN. Dolce Sport a stat mai slab la orașe cu meciul Stelei. Este explicabil, având în vedere că partea cea mai consistentă a abonaților DTH sunt în mediul rural. Audiența partidei pe Dolce a fost de 91.000 de orășeni pe minut, iar postul a fost pe locul 10.

Categoria Alții a numărat, la orașe, peste un milion de telespectatori pe minut. Nu se poate spune câți dintre aceștia erau pe DigiSport și câți pe alte canale, însă diferența față de săptămâna trecută este consistentă. Audiența categoriei Alții a fost dublă pe intervalul meciului Dinamo Kiev - Steaua, față de joia trecută.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Degea "se prinde" daca lumea nu vede acel program pentru ca nu plateste in plus pentru el.Totusi audienta arata ca Romtelecom are foarte multi abonati daca programul lor propriu a ajuns la asa audienta.Si ca pe langa acoperirea mica (adica abonati putini la pachetul cu Look Tv) nu se uita nimeni la Liga 1 pe Look.
  • Dolce Sport se prinde doar la Telekom, iar Look TV la Telekom, Orange si upc plus alte companii mai mici. Audienta ar putea sa faca daca ar fi dat fotbal adevarat.
  • Este o noua dovada care arata acoperirea limitata ale companiilor de cablu care au pachetul de programe cele 2 posturi Look si numarul destul de mic al celor care au achizitionat pachetul cu plata Look tv.

Trimite un comentariu