Skip to main content

Metropotam introduce un model de taxare. Plătești și scapi de reclame. Care sunt tarifele

 

metropotam
Platforma de știri și timp liber Metropotam introduce un model de taxare, ce permite plătitorilor, printre altele, să scape de reclamele de pe site. Cronicile de locuri sau recomandările de vacanță vor fi în continuare gratuit, urmând ca după o perioadă de cinci zile să fie arhivate și disponibile doar membrilor plătitor.

Publicitate

Ce beneficii vor avea membrii: 

  • Membrii primesc alerte despre tot ce e nou.
  • Site-ul este fără reclame pop-up sau bannere.
  • Membrii au acces exclusiv la arhiva de cronici de ieșit și recomandări de vacanță.
  • Aceștia pot beneficia de oferte speciale pe care Metropotam le obține frecvent - bilete, consumații gratuite, acces backstage la concerte, promoții dedicate și multe altele.
  • Periodic aceștia pot participa la evenimente exclusiv făcute pentru membri.

Taxele sunt de 39 de lei pe trei luni, 59 de lei pentru șase luni și 99 de lei pe an. „Mai puțin de 10 lei pe lună. Adică vreo 2 beri. Sau o shaorma. Sau mai puțin decât un pachet de țigări. Sau și mai puțin decât un bilet la film sau teatru. Sau si mai puțin decât o cartela pe-o lună la metrou sau RATB”, se promovează cei de la Metropotam.

Potrivit SATI, Metropotam a avut în septembrie aproape două milioane de afișări și 517.000 de vizitatori unici.

Mai multe detalii, AICI. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • e modelul de business: cum sa dai faliment dintr-o miscare. N-a reusit americanul, si sigur reuseste taranul sa bage abonament pentru stiri despre ce-au mai facut rihanna si beyonce. :))
  • E modelul de business de prostit fraierii. Articolele sunt disponibile pentru oricine vine de pe Google. Cat despre reclame... exista AdBlock.

Trimite un comentariu