Skip to main content

STUDIU. Reclama de pe TV rămâne cel mai eficient tip de promovare, urmată de publicitatea online și radio. Ziarele, pe ultimul loc

 

Foto: Deloitte
Foto: Deloitte

Publicitate

Publicitatea de pe TV rămâne cel mai eficient tip de promovare, urmată de reclama de pe online și radio. Ziarele și revistele au ajuns însă pe ultimul loc în topul celor mai eficiente medii de promovare, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piață Deloitte, în ultimii patru luni.

Studiul este realizat pe baza unor metode de cercetare calitative, respectiv o serie de interviuri cu manageri cheie din companii mari și mijlocii. Rezultatele acestei cercetării au fost prezentate în cadrul evenimentului "Ziua Publicității", organizat de IAA.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, clasamentul celor mai eficiente medii de promovare, potrivit unui studiu Deloitte.

  • 35 % dintre persoanele intervievate au explicat că publicitatea televizată poate furniza o audiență masivă clienților. Posturile de televiziune au fost primele alegeri pentru marile branduri naționale.
  • 23% pe lângă promovarea tradițională, publicitatea online poate oferi imediat vizitatori — printr-un simplu click și furnizează rezultate măsurabile.
  • 18% având în vedere miliardele de oameni din întreaga lume care activează în social media acest mediu este o modalitate de a ajunge la un număr foarte mare de persoane la un preț relatv scăzut.
  • 10% Radioul continuă să fie o modalitate puternică prin care companiile și brandurile pot crea o relație cu cei care le consumă produsele.
  • 10% Publicitatea Outdoor este mediul care este răspândit peste tot și nu poate fi închis. Oamenii petrec destul de mult din timpul lor în afara casei și, în consecință, sunt "atinși" de mesajele publicitare stradale.
  • 5% Ziarele și revistele au pierdut foarte mult din audiență de când oamenii au început să-și ia informațiile din atât de multe surse, cum se întâmplă astăzi.

Despre studiu

Studiul a fost realizat de compania de cercetare de piață Deloitte. În ultimele patru luni, Deloitte a realizat o serie de interviuri cu mai mulți manageri în companii medii și mari din următoarele sectoare: FMCG, Telecom, Retail, Pharma, Financial Services, Media/ Agenții de publicitate.
De asemenea, punctul de vedere al celor mai importanți operatori de televiziune au fost, de asemenea, surprinse în interviurile realizate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu