Skip to main content

25 noiembrie. Conducerea TVR a decis înfiinţarea a două noi departamente, unul de marketing şi unul de business

 

Sursa foto: Mediafax, Octavian Ganea
Sursa foto: Mediafax, Octavian Ganea

Publicitate

NOI DEPARTAMENTE. Consiliul de Administraţie (CA) al Societăţii Române de Televiziune (SRTv) a decis, luni, înfiinţarea a două noi departamente în TVR, unul de marketing şi unul de business, au declarat pentru Mediafax surse din instituţie.
Unul dintre membrii CA al TVR care a votat în şedinţa de luni împotriva acestui proiect a fost Claudiu Brînzan.
"Eu şi mai mulţi colegi nu am fost de acord cu această măsură întrucât, atunci când era preşedinte director general Claudiu Săftoiu, am semnat un memorandum cu Guvernul României (în 2012, n.r.), prin care eram păsuiţi de nişte datorii cu condiţia să respectăm nişte reguli, printre care şi aceea de a nu modifica organigrama", a spus Brînzan, pentru Mediafax.
Conducerea TVR a decis înfiinţarea a două noi departamente, unul de marketing şi unul de business


EVALUARE. Membrii Comitetului Director din Societatea Română de Televiziune (SRTv) şi directorii studiourilor teritoriale ale TVR vor fi evaluaţi de comisii formate din membri ai Consiliului de Administraţie, până la sfârşitul lunii februarie, au declarat pentru Mediafax surse din Televiziunea Română.
Într-o primă etapă, până pe 25 februarie 2015, ar urma să fie evaluat managementul şi middle managementul din TVR, iar, într-o a doua etapă, cel mai probabil după 1 martie, va fi evaluat personalul de execuţie din Televiziunea Română. Pentru angajaţi nu s-a stabilit însă nici procedura de evaluare şi nici calendarul de evaluare.
Evaluarea angajaţilor TVR: Directorii vor fi evaluaţi de membrii CA până în februarie


PUTEREA INTERNETULUI. Klaus Iohannis și susținătorii săi au valorificat puterea social media pentru a obține victoria în alegerile prezidențiale din România și pentru a-l transforma pe acesta în cel mai popular politician european în randul utilizatorilor de Facebook, scrie HotNews.ro, care citează publicația britanică The Telegraph.
Două elemente au avut un rol esențial în aceste alegeri: vocea puternică a românilor din străinătate și social media, al doilea element amplificându-l pe primul, menționeaza ziarul britanic.
The Telegraph: Este victoria lui Iohannis o dovadă că social media poate ajuta la câștigarea unor alegeri?

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu