Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la a doua ediție live a show-ului Vocea României

 

Vocea RomanieiVocea României a fost urmărită de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga țară, în cele aproape patru ore și jumătate de show, la cea de-a doua ediție live a emisiunii de la Pro TV.

Publicitate

Show-ul muzical a avut cu peste 30.000 de telespectatori mai puțini față de ediția trecută. Emisiunea de la Pro TV a condus audiențele pe toate target-urile, situându-se peste Antena 1 pe întregul intervalul de difuzare, dar și pe intersecția cu X Factor.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența pe intervalul Vocea României, dar și pe intervalul de intersecție cu X Factorul de pe Antena 1.

NAȚIONAL. Pro TV a fost urmărit pe intervalul Vocii de peste 1,2 milioane de persoane din întreaga țară. Postul a avut cu 381.000 mai mulți decât Antena 1 în cele patru ore și jumătate de difuzare. Kanal D a fost al treilea, cu 741.000 de persoane.

URBAN. La orașe, show-ul de pe Pro TV a atras 668.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 517.000 de oameni.

COMERCIAL. Vocea României a avut 388.000 de telespectatori pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. În același timp, la Antena 1 se uitau 300.000 de persoane.

Vocea, cifre mai mari pe intervalul cu X Factor. Antena 1 pe locul trei la nivel național și în privința publicului comercial

Pe intervalul de intersecție cu X Factor, Vocea României a condus de asemenea audiențele. Pe Pro TV erau peste 1,3 milioane de telespectatori pe minut, în timp ce Kanal D a avut o medie de circa 950.000 de privitori. Antena 1, care a difuzat X Factor, a înregistrat o audiență de 930.000 de telespectatori.

La orașe, diferența dintre Pro TV și Kanal D, al doilea post în clasament, a fost de peste 140.000 de persoane. La Pro TV se uitau 728.000 de oameni, în timp ce pe Kanal D erau 585.000 persoane. Antena 1 a fost cu X Factor pe locul trei, cu o audiență de 571.000 de privitori.

X Factor a reușit să ocupe locul doi la nivelul publicului comercial, unde pe intervalul cu Vocea României, a fost urmărit de 322.000 de persoane.

Audiența posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, la nivel NAȚIONAL:

  NR PERSOANE   RTG (%)   SHR (%)  
Pro TV 1.206.000 6.5 16.4
Antena 1 825.000 4.5 11.2
Kanal D 741.000 4.0 10.1
TVR 1 477.000 2.6 6.5
Antena 3 338.000 1.8 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, în mediul URBAN:

  NR PERSOANE   RTG (%)   SHR (%)  
Pro TV 668.000 6.6 16.0
Antena 1 517.000 5.1 12.4
Kanal D 457.000 4.5 11.0
Antena 3 217.000 2.2 5.2
TVR 1 183.000 1.8 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:

  NR PERSOANE   RTG (%)   SHR (%)  
Pro TV 388.000 7.8 21.1
Antena 1 300.000 6.0 16.3
Kanal D 164.000 3.3 8.9
Prima TV 91.000 1.8 5.0
Antena Stars 53.000 1.1 2.9

Cifrele pe intervalul de intersecție

Audiența posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel NAȚIONAL:

  NR PERSOANE   RTG (%)   SHR (%)  
Pro TV 1.345.000 7.3 15.7
Kanal D 949.000 5.1 11.1
Antena 1 929.000 5.0 10.8
TVR 1 597.000 3.2 7.0
Antena 3 386.000 2.1 4.5

Audiența posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel URBAN:

  NR PERSOANE   RTG (%)   SHR (%)  
Pro TV 728.000 7.2 15.2
Kanal D 585.000 5.8 12.2
Antena 1 571.000 5.7 12.0
Antena 3 247.000 2.5 5.2
TVR 1 231.000 2.3 4.8

Audiența posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel COMERCIAL:

  NR PERSOANE   RTG (%)   SHR (%)  
Pro TV 422.000 8.4 20.4
Antena 1 322.000 6.4 15.6
Kanal D 208.000 4.2 10.1
Prima TV 112.000 2.2 5.4
Antena Stars 60.000 1.2 2.9

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Si eu sunt de parere e ca mult prea lunga Vocea ... chiar nu inteleg de ce nu o impart in doua ... Acum s-a terminat si Las Fierbinti , deci ar putea foarte usor sa o imparta joia si vinerea , daca vor neaparat ca sambata sa fie film. E obositor sa urmaresti o emisiune de 5 ore oricare ar fi ea.

    P.S. : Petrisor nu o baga in seama pe Elena , ca are tiglele deplasate , saraca ...
  • Petriso din cate stiu doar membrii ARMA au acces la date si din verificarile pe site nu apari ca fiind membru. Asa ca te rog pune sursa si cine a prelucrat datele!
  • @elena, Da, audientele sunt mai mici, dar concurenta este alta. Anul acesta Romanii au talent a doborat recorduri de audienta cu primele editii, dar dupa ce kanal d, a mutat serialul suleyman, joia si vinerea, audientele romanii au talent au scazut. Tot astept sa ne vorbesti despre performantele echipei conduse de mona la antenuta 1!
  • E greu tare sa crezi in Mona si sa fii dezamagita :) si singurul lucru care sa ti se para ca mai conteaza e sa tot spui saptamana de saptamana ca Vocea nu performeaza astfel incat sa nu vezi cum idolul tau a iesit din lumea asta colorata pe usa din dos ;) avantajul ei e ca a ramas cu banii . Al tau ? Ai dreptate ...Vocea nu scoate cifre peste ce a fost ,dar in contextul actual nici nu mai conteaza . Conteaza doar ca Antena nu a reusit nimic si se intoarce la blondele lui Negru . Get a life! Nu poti sta saptamana de saptamana blocata intr o idee ;) te invit la o cafea :) . Sa vezi cum e lumea dincolo de ecranul monitorului . Ok ?
  • Draga Petrisor cifrele pe intervalul de intersectie cu x factor sunt gresite. Verifica sursele, te stiam om serios.
  • Antena are f multi adolescenti care se uita la ea acuma,asa ca prevad ca in citiva ani o sa fie pe primul loc la comercial.Generatia pro o sa imbatrineasca iar pro tv ul nu va ma avea audienta pe care o are acuma.
  • @ elena

    1. Acestea au fost cifrele emisiunii. Nu înțeleg unde este problema.
    2. Paginademedia.ro nu a scris niciun articol legat de chemarea lui Andi Moisescu la anchetă. Poate alte site-uri, dar nu noi. Uită-te cu atenție. Verifică, înainte de a acuza.
  • Singura soluție pentru ca antena1 sa fie pe locul este aceea de a fi cumpara de către un gigant media cum ar fi RCS RDS si cum asta nu se va întâmpla niciodată Antena va rămâne mereu in mâinile familiei Voiculescu si doar numele Voiculescu va face ca antena sa nu fie iubita de către tineretul Roman
  • Ma distreaza foarte tare cum este facut acest post care incearca sa ascunda gunoiul sub pres prezentand audientele cu presupusul interval x factor , probabil 20:30 - 0:00 , cifrele reale de intersectie sunt foarte apropiate de cele din inceputul postarii asta pentru ca x factor s-a terminat putin inainte de finalul Vocii. Neprofesionisti care nu verifica sursele. Am mai vazut zilele trecute un post in care Andi Moisescu era chemat la ancheta, la fel de neprofesionist fara sa verifice cineva sursele. Pacat , credeam ca Pagina de Media este onorabila. Vocea a avut aseara un trist 7.8 rating pe comercial pe tot intervalul. la asa contraperformanta nici nu are rost sa mai aduc aminte cifrele de anul trecut

Trimite un comentariu