Skip to main content

AUDIENȚE. Visuri la cheie a condus ratingurile: două milioane de telespectatori la a doua ediție

 

Madalin si Andrei

Cea de-a doua ediție a emisiunii Visuri la cheie a pus Pro TV pe primul loc în audiențe. Producția prezentată de Dragoș Bucur a fost urmărită de peste două milioane de persoane din întreaga țară.

Publicitate

Echipa Visuri la cheie i-a renovat casa familiei lui Mădălin Geabelea, un copil de 11 ani care în luna mai a acestui an a salvat un copil de trei ani căzut într-un puț cu un diametru de câțiva zeci centimetri. Din cauza diametrului extrem de mic, singura șansă a copilului captiv a fost Mădălin, care a avut curajul să coboare în puț, ajutat de tatăl său.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența Visuri la cheie de miercuri:

NAȚIONAL. Producția de pe Pro TV a avut o audiență medie de peste două milioane de telespectatori. Postul a fost urmat de Kanal D, cu serialul Trădarea, care a avut o medie de 1,3 milioane de persoane. Antena 1 care a avut programat Serviciul Român de Comedie a avut 806.000 de telespectatori.

URBAN. Visuri la cheie a fost urmărită la orașe de 960.000 de persoane în fiecare minut. Locul secund a fost al Kanal D, 656.000 de persoane, în timp ce Antena 3 a fost pe trei, cu 454.000 de privitori.

COMERCIAL. Pro TV a deținut supremația pe publicul comercial. Au fost 640.000 de telespectatori, de trei ori mai mulți decât pe Antena 1, ocupantul locului doi.

Audiența posturilor TV de miercuri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.074.000 11,2 22,1
2 Kanal D 1.305.000 7,0 13,9
3 Antena 1 806.000 4,4 8,6
4 Antena 3 669.000 3,6 7,1
5 National TV 328.000 1,8 3,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de miercuri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 963.000 9,6 19,4
2 Kanal D 656.000 6,5 13,2
3 Antena 3 454.000 4,5 9,1
4 Antena 1 391.000 3,9 7,9
5 National TV 178.000 1,8 3,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de miercuri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 639.000 12,7 30,2
2 Antena 1 188.000 3,8 8,9
3 Kanal D 181.000 3,6 8,6
4 Acasa 113.000 2,3 5,4
5 Antena 3 99.000 2,0 4,7

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Te cunosc de undeva e cumpărată de la spaniol și emisiuni îi produsă de o companie olandeza chemata endemol
  • hai sa va lamuresc eu cat de cat... nu pe cei care sunteti platiti sa postati, caci da sunt oameni platiti sa intre pe site si sa posteze... ci pe cei care sunteti doar curiosi.

    targetul comercial conteaza extrem de mult, pentru acele calupuri de publicitate standard... publicitatea aia anuntata, unde sunt reclame generale, din toate domeniile
    pe langa publicitatea aia mai exista sponsorul principal, care asta nu mai tine cont de targetul comercial... de exemplu la next star e tedy... caci e emisiune de copiii, tedy are ca target copiii sau la te cunosc de undeva e timbark sau cum se scrie... iar timbark are un target generalist, nu beau suc doar adultii sau copiii sau cineva anume... majoritatea oamenilor beau suc... sau romanii au talent cu telekom ... in functie de profilul emisiunii sunt contactati si sponsorii principali

    apoi sunt acei sponsori care platesc reclama neanuntata, care-i mult mai scumpa decat cea anuntata

    sunt fel si fel de moduri in care o televiziune poate atrage fonduri e drept ca marea parte a banilor vin din targetul comercial (vezi cazul antenelor si pro) care au ales targetul comercial pentru publicitatea generala... dar de exemplu o emisiune dedicata batranilor, proasta sa fie sa-si aleaga targetul comercial pentru publicitate

    depinde aici foarte mult de echipa lor de conducere, de cine se ocupa de asta... cu cat sunt mai destepti cu atat pot scoate mai multi bani

    poti face bani frumosi si cu audiente mici, daca stii cum sa le valorifici
  • daca doar targetul ala conteaza, nu s ar face masuratori in afara targetului, dar nu este asa. da, televiziunile, mai ales cele generaliste, se uita sau ar trebui sa priveasca cu atentie la acest target, dar scopurile si interesele lor sunt totusi mai diverse decat atat si lucrurile nu se opresc acolo.
  • A3 chiar face audienta. Pentru un post de stiri sa fie mai mereu in top5 este chiar important. In comparatie cu concurenta chiar au audiente mari.
  • Singurul target care conteaza pentru televiziuni e comercialul! Aseara ProTV+ AcasaTV au avut 35,6% share pe targetul commercial. Se dovedeste ca ProTV-ul a procedat foarte bine cu cei de la SRC. Toamna trecuta ProTV a avut cele mai slabe rezultate din prime time miercurea, cu SRC si tanti florica.
  • Interesant este ca singurele emisiuni ale Antenei care fac cat de cat fata Protv-ului, sunt emisiunile traditionale ala Antenei, copiii și te cunosc. Esecurile au aparut cand au inceput sa atace pozitia Pro-ului cu X-factor si, pentru ca nu le-a ajuns, au racolat-o pe Mona cu oamenii cei mai importanti.
    Oare pentru cine lucrează, totusi, Mona ?
  • Saracie mare la antene , mai acum cateva zile se laudau pe antena 3 cum ca au avut cresteri importante pe luna octombrie si cum romanii se uita la televiziunile din trustul lor de 2 lei

Trimite un comentariu