Skip to main content

Fostul Director de Proiect Internet BRAT, Adrian Moțîrlichie, Business Development Director al TailWind. Proiect pentru publisherii locali

 

Motarlichie

Publicitate

Adrian Moțârlichie, fost director de proiect al departamentului Internet din BRAT, este Business Development Director la TailWind, compania specializată în programmatic trading și soluții tehnologice parte a grupului Thinkdigital.

Unul din proiectele coordonate de Moțârlichie - Project Agora - este legat de publisherii locali. În faza preliminară, în România, participă la acest demers jucători locali importanți, printre care Mediafax, Ringier, ThinkDigital, Antena TV Group, Gazeta Sporturilor, InternetCorp și alții.

Sub brandul “Project Agora”, TailWind construiește o rețea a publisherilor premium din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, pentru ca aceștia să își poată monetiza mai bine traficul online, în sistem programmatic, în concurență directă cu jucătorii globali.

Adrian Moțârlichie se alătură TailWind după 8 ani de directorat în cadrul BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) unde a proiectat și coordonat proiecte majore precum Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) și Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Online (MIPO).

Absolvent al Universității din Craiova, noul membru TailWind aduce peste 20 ani de experiență în industria online, atât în România, cât și în străinătate.

Despre TailWind

TailWind este partener AppNexus în peste 30 de țări din CEE & MEA și al Sizmek în CEE. Compania de tehnologie de advertising a TDG își propune să simplifice procesul de vânzare și cumpărare al spațiului publicitar online și să crească veniturile publisherilor, advertiserilor și agențiilor de media cu ajutorul unor soluții automatizate, bazate pe date relevante.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu