Skip to main content

GALERIE FOTO. Hădean, juratul de la MasterChef, noua imagine Fairy. Ce produse promovează jurații și concurenții show-urilor culinare

 

reclame masterchefiAdrian Hădean, unul dintre noii jurați de la MasterChef, este noua imagine a detergentului de vase Fairy, care are un contract de promovare și cu Pro TV, fiind unul dintre produsele plasate în show-ul culinar. În trecut, Fairy era promovat de chef Florin Dumitrescu, acum jurat la Hell's Kitchen, pe Antena 1.

Publicitate

Hădean completează lista bucătarilor sau concurenților care apar în diverse reclame TV. Tigăi, magazine, produse de curățat sau sucuri sunt promovate cu ajutorul imaginii bucătarilor de pe televiziuni.

Paginademedia.ro vă prezintă produsele cu care s-au asociat, pentur publicitate, bucătarii și concurenții din emisiunile culinare.

Bontea - Ariel.  Cel care a dat tonul asocierilor de imagine dintre chefii emisiunilor culinare și produsele de curățare a fost Sorin Bontea, fost masterchef, care promovează și acum produsele Ariel, atât prin spoturi publicitare, cât și prin sintagme introduse în show, precum "Vreau ca totul să iasă impecabil". Cuvântul "impecabil" fiind deja un laitmotiv al reclamelor Ariel. Chef Bontea a părăsit show-ul MasterChef, care îi avea printre principalii sponsori pe cei de la Ariel, dar a continuat să promoveze detergentul produs de P&G.

Patrizia - Santal. Nici Patrizia Paglieri, prezența feminină din juriul MasterChef, nu a stat departe de contractele de publicitate. Aceasta s-a asociat recent cu brandul de sucuri Santal.

Fodor - Mr. Proper. Răzvan Fodor, prezentatorul emisiunii culinare de la Pro TV, se numără și el printre numele care și-au asociat imaginea cu branduri. Astfel, fostul cântăreț, promovează detergentul "Mr. Proper", un alt produs de curățare care susține emisiunea.

Tand - McDonald's. Un alt chef cunoscut datorită show-urilor culinare, care și-a asociat imaginea cu un cunoscut lanț de restaurante fast-food, este Nicolai Tand (fost membru al juriului TopChef). McDonald’s România a introdus în meniul restaurantelor sale trei rețete noi de salate, dezvoltate în colaborare cu chef-ul Nicolai Tand. Imaginea lui Nicolai Tand se găsește pe materialele de promovare ale noilor salate de la McDonald's.

Brandurile nu i-au căutat doar pe jurații emisiunilor culinare pentru a le propune contracte de imagine, ci și pe concurenți sau foști concurenți ale acestor show-uri.

Buiuca - Lidl. Printre cele mai cunoscute astfel de asocieri se numără Petru Buiuca, primul câștigător MasterChef din România, care promovează de ceva vreme produsele marca Lidl, alături de bucătarul Petrișor.

Mimi - Delimano. Mimi Nicolae, o altă fostă concurentă de la MasterChef, care a trecut în echipa noului show culinar de la Antena 1 "Hell's Kitchen" apare în mai multe spoturi de teleshopping pentru promovarea tigăilor Delimano.

Mehrzad Moghazehi, unul dintre semifinalişti de la “MasterChef” este și el în discuţii cu un restaurant din provincie pentru un contract de imagine.

Galerie FOTO.

Screen Shot 2014-11-11 at 1.49.37 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.45.49 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.25.48 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.41.30 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.07.36 PM

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu