Skip to main content

Initiative a implementat campania de media pentru Metroul Orange 4G

 

Orange metrouAgenția Initiative, parte a grupului Lowe, semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, prin care operatorul de telefonie mobilă oferă acces gratuit la internet tuturor călătorilor.

Publicitate

Creația campaniei este semnată de Publicis.

Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, într-unul din cele mai aglomerate și solicitate spații de expunere din București, coloanele stației de la Piața Victoriei au fost transformate într-un panou gigant care le oferă călătorilor acces la internet de mare viteză, prin scanarea unui cod QR.

De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele stațiilor sau scările de la stația Universitate au fost branduite cu însemnele campaniei, pentru a-i informa și pe călători despre aplicația Orange.

Perioada de desfășurare.

Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descărca aplicația și se vor înregistra în cadrul ei vor intra în competiția la finalul căreia au șansa de a câştiga o tabletă oferită de Orange România.

Aplicația Metroul Orange 4G este accesibilă scanând un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate în stațiile de metrou.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu