Skip to main content

MasterChef, urmărit de 1,8 milioane de persoane la ediția de luni seara

 

Juriu MasterChefCookingshow-ul MasterChef a fost urmărit de peste 1,8 milioane de persoane din întreaga țară la ediția de luni seara. Emisiunea a ținut Pro TV pe primul loc în audiențe pe cele trei targeturi. Locul doi a fost al Kanal D, la nivel național și la orașe, în timp ce pe publicul comercial locul secund a fost ocupat de Antena 1, cu Hell's Kitchen, Iadul Bucătarilor.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV, pe intervalul show-ului:

NAȚIONAL. MasterChef a atras luni seara o medie de 1,8 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Pro TV a fost la distanță de locul al doilea, ocupat de Kanal D care a avut programat serialul Trădarea. Postul turcesc a atras, pe intervalul MasterChef, o medie de 1,4 milioane de privitori. Locul trei a fost al Antenei 1, care a atras o medie de 760.000 de persoane.

URBAN. La orașe, Pro TV s-a situat tot pe primul loc cu MasterChef, atrăgând o medie de 940.000 de persoane pe minut. Kanal D a fost al doilea, cu 815.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu 470.000 de privitori.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, MasterChef a fost urmărit de 630.000 de persoane, în timp ce Antena 1, post aflat pe locul al doilea, a avut cifre la jumătate, 308.000 de persoane.

Audiența posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL     Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.872.000 10,1 18,8
2 Kanal D 1.457.000 7,9 14,6
3 Antena 1 763.000 4,1 7,6
4 Antena 3 655.000 3,5 6,6
5 Romania TV 452.000 2,4 4,5

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

Audiența posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:

URBAN     Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 942.000 9,4 17,4
2 Kanal D 815.000 8,1 15,0
3 Antena 1 471.000 4,7 8,7
4 Antena 3 428.000 4,2 7,9
5 Romania TV 237.000 2,4 4,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL     Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 630.000 12,5 27,1
2 Antena 1 308.000 6,1 13,3
3 Kanal D 246.000 4,9 10,6
4 Acasa 105.000 2,1 4,5
5 Prima TV 87.000 1,7 3,7

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Hell's Kitchen e o gluma ... e trecut de jumatate sezonul , si "concurentii" nu sunt in stare sa gateasca ... e jenant sa numesti o astfel de emisiune cooking show ...

    Pe partea cealalta , Master Chef mi se pare ca a avut cele mai inovative probe de pana acum ... un mare + pe partea asta fata de sezoanele anterioare.
  • Nu stiu citi oameni educati pot rezista sa urmareasca o asa mizerie de emisiune - Hell’s Kitchen - in care vezi atit de multi cocalari, manelisti si casnice cu figuri si apucaturi ciudate...si unde mai pui ca unii nu prea le au cu gatitul - nici cu unii de la Master Chef nu ma fac de rusine. Iar la Hell’s Kitchen lumea nu se ocupa numai de gatit...iese la sauna, la diverse activitati distractive, pune la cale idile...poate vom vedea si o scena de amor - daca este prevazuta in scenariu - pina la ultimul episod.

Trimite un comentariu