Skip to main content

Mutarea anului în publicitate. Leo Burnett, iLeo și Practice PR, absorbite de Lion Communication. Câte acțiuni vor avea Teddy Dumitrescu și Ștefan Iordache

 
Mutarea anului în publicitate. Leo Burnett, iLeo și Practice PR, absorbite de Lion Communication. Câte acțiuni vor avea Teddy Dumitrescu și Ștefan Iordache
publicis

publicis

Publicitate

Agențiile Publicis se consolidează sub aceeași umbrelă. Fuzionarea prin absorbție a mai multor firme din grupul Leo Burnett este oficială. Conform datelor publicate la Monitorul Oficial, compania Lion Communication va absorbi agențiile grupului Leo Burnett - Practice PR, Leo Burnett & Target și iLeo Marketing.

„Ca urmare a fuziunii, Lion Communication va prelua activele și pasivele fiecăreia dintre Practice PR, iLeo Marketing, și Leo Burnett, care vor fi dizolvate și radiate de la Registrul Comerțului”, se arată în documentul publicat astăzi în Monitorul Oficial.

NOUL ACȚIONARIAT. După absorbție, structura Lion Communication va fi următoarea: Publicis Groupe – 39,5649%, Ștefan Iordache – 30,4555%, iar Teddy Dumitrescu – 29,9796%.

Fundamentarea economică a fuziunii: „Publicis Groupe împreună cu dl Theodor Liviu Dumitrescu și Ștefan Iordache doresc să își consolideze participațiile în Lion Communication și Practice PR, iLeo Marketing și Leo Burnett și să implementeze un proiect prin care acestea să fuzioneze într-o singură entitate”.

„Fuziunea se fundamentează în principal pe intenția comună a Publicis Groupe, a lui Tehodor Liviu Dumitrescu și a lui Ștefan Iordache de a concentra activitatea de publicitate desfășurată de fiecare dintre cele patru societăți de creație și de a crea o singură societate de creație mult mai puternică și eficientă din punct de vedere comercial, având o putere de negociere mai mare și o ofertă semnificativ mai variată și atractivă în relația cu clienții și partenerii contractuali”, se mai arată în document.

Cele trei societăți care vor fi absorbite de Lion Communication vor fi dizolvate fără a intra în lichidare, transferându-și întregul patrimoniu către Lion Communication, urmând ca asociatul unic al Practice PR, asociații iLeo Marketing și cei ai Leo Burnett să primească acțiuni la Lion Communication.

Nu sunt cuprinse în noua structră alte trei agenții deținute de Publicis la nivel internațional Starcom, Optimedia și Zenith Media, care vor rămâne companii de sine stătătoare.

Starcom și Optmedia vor fi administrate de Ștefan Iordache și Teddy Dumitrescu, iar Zenith Media va rămâne la frații Florescu.

Evaluarea companiilor de publicitate: 

- Potrivit raportului postat în Monitorul Oficial, valoarea de piață a Grupul Publicis Communication Services Bucuresti (actuala Lion Communication) este de 20,5 milioane de lei (4,6 milioane de euro), potrivit evaluării societății CMF Consulting.

- Practice PR a fost evaluat la două milioane de lei (aproximativ 450.000 de euro), iLeo, la 2,7 milioane de lei (600.000 de euro), în timp ce Leo Burnett&Target la 8,3 milioane de lei (1,8 milioane de euro).

Cum arată acționariatul celor trei societăți care vor fuziona cu Lion Communication: 

- Practice PR: Ștefan Iordache – 100%

- iLeo Marketing Interactiv:
Ștefan Iordache - 99,5%
Ioana Iordache – 0,5%

- Leo Burnett:
Publicis Groupe Holdings BV – 33,95%
Ștefan Iordache – 66,05%

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu