Skip to main content

GALERIE FOTO. Premiile TVmania. Pro TV a fost cinstit cu palincă de șapte ori mai mult decât Antena 1. Un trofeu pentru Kanal D și special pentru Digi 24

 

TVmania
Credite foto: George Pruteanu/TVmania

Publicitate

Pro TV a luat cele mai multe premii TVmania în acest an: șapte trofee pentru postul de televiziune și tot atâtea pahare de pălincă primite pe scena evenimentului de la Teatrul Bulandra, cu tema "românește" de către "ciobanul" Marius Florea Vizante.

Antena 1 a luat un premiu. La fel Kanal D. Postul de știri Digi 24 a luat Premiul Special al juriului.

Paginademedia.ro vă prezintă laureații premiileo TVmania, ediția 2014:

Cea mai bună emisiune de ştiri: Ştirile Pro TV, Pro TV

Cea mai bună echipă de comentatori sportivi: Eurosport

Cel mai bun show culinar: Masterchef, Pro TV

Cea mai bună emisiune-tabloid: La Măruţă, Pro TV

Cel mai bun talent show: Vocea României, Pro TV

Cel mai popular cuplu de prezentatori: Smiley şi Pavel Bartoş, Pro TV

Cea mai bună emisiune de divertisment: Te cunosc de undeva, Antena 1

Cel mai bun reality show: Ochii din umbră, Kanal D

Cea mai populară vedetă TV: Andra, Pro TV

Cea mai bună emisiune de satiră: Apropo TV, Pro TV

În cadrul galei au mai fost acordate două premii speciale:

Premiul juriului Premiilor TVmania, pentru postul Digi 24

Premiul TV 1000 (partenerul galei), pentru actriţa Olimpia Melinte.

Spectacolul a fost realizat de echipa cu care revista TVmania colaborează deja de mai mulţi ani: regia a aparţinut lui Gelu Colceag, scenariul lui Dan Teodorescu (Taxi), iar amfitrioni au fost Marius Florea Vizante şi Irina Teodorescu. Pe scenă au mai urcat actriţele Bianca Popescu, Oana Puşcatu şi Călina Epuran şi artiştii Marius Gîlea şi Anatol Cazanoi.

CIFRE privind vânzările și numărul de cititori ai revistei TVmania

  • Ghidul TVmania se vinde în peste 53.000 de exemplare, în medie pe ediție, potrivit celor mai recente date oferite de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), pentru perioada aprilie - iunie 2014.
  • Potrivit SNA Focus, studiul de audiență realizat de BRAT, revista săptămânală are 233.000 de cititori, în medie pe ediție.

IMG_9109
Credite foto: George Pruteanu/tvmania

IMG_9255
Credite foto: George Pruteanu/tvmania

IMG_9061
Credite foto: George Pruteanu/tvmania

IMG_9395
Credite foto: George Pruteanu/tvmania

IMG_9483
Credite foto: George Pruteanu/tvmania

TVmania

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • ce atata atentie pentru televiziunile lui Sarbu,dupa cum este descris in comentariu tau viitorul suna sumbru :)) . O televiziune de stiri alta adresata publicului feminin(chiar daca spune asa pompos despre sine ca fiind o televiziune pentru intreaga familie).In cazul televiziunii de stiri,crezi ca lumea va da navala la aceasta televiziune de stiri?adica care ar fi motivele?Romania are cel mai mare numar de televiziuni cu acest profil din Europa(ce-i drept nu toate televiziunile de stiri se pot considera si practic ca fiind de stiri,ele fiind mai degraba instrumente de propaganda dar,asta este alta discutie) asa ca lupta va fi grea,daca nu chiar imposibila.Cealalta televiziune este Happy Channel aceasta fiind copia canalului Acasa tv.Daca spui ca Acasa va disparea atunci Happy Channel de ce ar mai aparea :)),dat fiind faptul ca sunt la fel:canale cu telenovele sud-americane.Diferenta la Happy Channel ar fi anuntatele telenovele romanesti,si ceva emisiuni.Asa ca mare entuziasm nu vad sa existe
  • Ma bucur ca niste emisiuni la care ma uit saptamanal au fost laureate, precum Te cunosc de undeva (un program de care nu ma plictisesc si care ma binedispune mereu), Vocea Romaniei, Apropo TV. De asemenea, imi pare bine ca baietii de la Eurosport au luat si ei premiu (mai ales aceia care comenteaza Bundesliga) dar si postul DIGI 24, cel mai bun post de stiri de la noi, de departe.
  • Ma bucur pentru emisiunea "Te Cunosc de Undeva" c-a obtinut premiul pentru " Cea mai buna emisiune de divertisment". E singura care o urmaresc de pe Antena 1.
  • Premiile arata ca avem de-a face cu o piata tv dezechilibrata total, in care competitia a disparut din acest an. ProTv domina cu formate de afara, aplicate a la carte stupid-people-ului autohton. Lipseste in continuare orice standard al bunului simt, manelizarea si cocalaria cuprind toate posturile tv, incepand cu voma Simonei Gherghe si a lui Marutza.Televiziunile lui Felix sunt fiasco editorial si financiar. Kanal D a mizat gresit pe Kidsing si e scoasa din rahat doar de serialele pentru asistati social. TVR vrea departament de marketing, deci se va baga in borcanul cu publicitate. Deocamdata nu are ce sa vanda, dar sunt o gramada de emisiuni si vedete pe bara. Acasa Tv o sa dispara. PrimaTv intra in insolventa iar televiziunile de propaganda sunt in deriva fara obiectul basist al muncii.Un plus pentru Digi si ochii pe viitoarele televiziuni ale lui Sarbu.

Trimite un comentariu