Skip to main content

Publicitatea Radioului Public va fi vândută de la anul tot de Best Advertising. Ce sumă minimă trebuie să aducă din reclame

 
Publicitatea Radioului Public va fi vândută de la anul tot de Best Advertising. Ce sumă minimă trebuie să aducă din reclame
Radio România

Radio România

Publicitate

Compania Best Advertsing SRL va vinde, de la 1 ianuarie 2015, publicitatea de pe posturile Societății Române de Radiodifuziune. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, Best a câștigat licitația organizată de Radioul Public. În prezent, publicitatea Radioului public este administrată tot de Best Advertising.

Oficialii Best Advertising au confirmat că au primit înștiințarea că au câștigat licitația, dar contractul nu a fost încă semnat. Contactat de Paginademedia.ro, Marian Străchinescu, director general Best Advertising, a declarat:

"Am primit un anunț că am câștigat licitația, dar contractele nu sunt încă semnate. Procedura se va finaliza în perioada imediat următoare".

La licitația pentru vânzarea spațiului publicitar au participat două companii, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Este vorba de Best Advertising și de Expresiv Consulting.

Minim garantat de 700.000 de euro pe an

Potrivit datelor SEAP, venitul minim garantat anual este de 3.150.000 de lei fără TVA (circa 700.000 de euro fără TVA), respectiv 6.300.000 de lei fără TVA (circa 1.400.000 de euro fără TVA), pe 2 ani.

Spaţiul publicitar al SRR oferit spre gestionare şi vânzare este de maximum 8 minute/oră, aferent fiecăruia dintre posturile Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor, Radio România 3 Net “Florin Pittiş” şi Radio România Regional.

Începând din anul în 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă şi de vânzarea spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societăţii Române de Radiodifuziune.

Valabilitatea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al SRR încheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a încetat pe 8 mai 2014.

În aprilie 2014, Radioul Public a iniţiat procedura de achiziţie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul său, în perioada 8 mai – 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 de euro (exclusiv TVA).

În 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei (820.000 de euro), potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu