Skip to main content

Radu Florescu rămâne fără brandul Saatchi & Saatchi. Agenția va continua sub alt nume

 

Radu FlorescuRadu Florescu, în prezent CEO Centrade Saatchi & Saatchi, nu va mai folosi brandul Saatchi & Saatchi pentru agenția sa de publicitate, începând cu 1 ianuarie 2015.

Publicitate

Agenția lui Florescu care acum se numește Centrade Saatchi & Saatchi va continua să funcționeze, dar sub altă denumire (probabil numai Centrade), care nu a fost comunicată momentan.

Frații John și Radu Florescu operau în România și un alt brand al grupului Publicis, pe lângă Saatchi & Saatchi. Este vorba de agenția de media Zenith.

Oficialii internaționali Saatchi & Saatchi spun că "Grupul Publicis va continua parteneriatul cu frații Florescu în cazul Zenith Media".

Grupul francez de publicitate Publicis Groupe a anunțat că, în România, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singură entitate legală, Lion Communication SA, al cărui acționar majoritar va fi compania din Franța (Publicis Group).

Lion Communication SA va include pe lângă brandul Saatchi & Saatchi, pe care îl ia de sub conducerea lui Radu Florescu, alte două branduri: Leo Burnett și Publicis.

După data de 1 ianuarie, echipa fostei agenții Saatchi&Saatchi, condusă de Radu Florescu, va continua să funcționeze ca o entitate independentă de grupul francez de publicitate.

"Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globală de a consolida brandurile sub o singură entitate legală deținută majoritar de Publicis și de a asigura integrarea și cooperarea regională pe piețele unde acționează", potrivit unui comunicat de presă Publicis Groupe - Centrade Saatchi & Saatchi, remis Paginademedia.ro.

Decizia grupului francez nu exclude posibilitatea ca brandul Saatchi & Saatchi să-și continue activitatea pe piața din România, dar sub forma unei noi agenții, care nu va avea nicio legătură cu echipa condusă de Radu Florescu.

Explicația acestei mutări dată de Justin Billingsley, COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA:

"Am avut o relație foarte bună cu Centrade Saatchi & Saatchi și Radu Florescu. Decizia noastră nu reflectă sub nici o formă eventuale nemulțumiri față de performanțele agenției, care a gestionat o gamă largă de clienți și a purtat numele Saatchi & Saatchi în mod admirabil. Grupul Publicis va continua parteneriatul cu frații Florescu în cazul Zenith Media."

Ce spune Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi, despre decizia celor de la Publicis Groupe

"Perioada în care am fost afiliați la rețeaua Saatchi & Saatchi a fost foarte plăcută și le dorim success pe mai departe. Referitor la operațiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienți, nici pentru angajați. Suntem încrezători că agenția noastră va continua să crească. În prezent, avem 70 de oameni bine pregătiți și ne așteptăm ca echipa formată din aceiași 70 de oameni să rămână la dispoziția clienților noștri și în 2015"

Despre Publicis Groupe

Publicis Groupe este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare. Acesta oferă o gamă largă de servicii și expertize: servicii digitale (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi, Nurun), publicitate (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), relații publice, comunicare corporate și evenimente (MSLGROUP), strategie de media, planificare și achiziții media (Starcom MediaVest Group și ZenithOptimedia), healthcare communications, prin Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), și producție, prin Prodigious. Prezent în 108 țări, Publicis Groupe are angajați 63.000 de profesioniști.

Despre Centrade Saatchi & Saatchi

Cu o experiență de peste 20 de ani în România, Centrade și-a deschis ușile în România în 1992 și, de atunci, compania s-a remarcat prin inovația proiectelor sale: prima campanie publicitară susținută de o celebritate, lansarea primei companii de telefonie mobilă, în România (Dialog/Orange), lansarea celui mai mare program dedicat copiilor instituționalizați (Casa de copii nu e acasă), introducerea pe piața românească a conceptului de shopper marketing și folosirea pentru prima dată în România a tehnicii „Tribe” pentru generarea de idei.
În ultimii câțiva ani, echipa Centrade a câștigat peste 40 de premii la festivaluri de creație precum Cannes LIONS (alături de Saatchi Germania), Clio Awards, New York Film festival, Golden Drum, EFFIE, World Luxury Awards și altele.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu