Skip to main content

Vocea României rămâne peste X Factor. La prima ediție a confruntărilor, Vocea a avut audiențe sub audițiile pe nevăzute

 
Vocea României rămâne peste X Factor. La prima ediție a confruntărilor, Vocea a avut audiențe sub audițiile pe nevăzute
Vocea Romaniei logo

Vocea Romaniei

Publicitate

Bătălia dintre Vocea României și X Factor a adus o premieră în acest sezon: show-ul de pe Pro TV (ajuns la faza confruntărilor dintre concurenți) a fost mai lung decât emisiunea de pe Antena 1.

Vocea României a început la 20.26 și s-a terminat la 23.30. X Factor a luat startul la 20.30 și s-a terminat la 23.15.

Ce s-a întâmplat pe intervalul de intersecție?

Vocea României a fost cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut peste X Factor.

Ca și anul trecut însă, după faza audițiilor pe nevăzute, audiența Vocii a scăzut. În comparație cu săptămâna trecută, media de audiență de aseară a fost cu câteva sute de mii de telespectatori mai mică. Diferența e mai mare la nivel național - 400.000 de români pe minut sub audițiile pe nevăzute.

Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Faxtor (20.30 - 23.15):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 1,74 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Vocea României, pe intervalul de intersecție cu X Factor. În același timp, emisiunea de pe Antena 1 era urmărită de 1,18 milioane de persoane. Cu aproape un milion de persoane, pe locul trei a fost Kanal D.

Săptămâna trecută, la Voce erau 2,15 milioane de români, iar la X Factor 1,38 milioane de telespectatori.

Vârf național Vocea României: 2.301.000 de persoane (minutul 21.47).

Vârf național X Factor: 1.548.000 de persoane (minutul 22.16).

 

URBAN. Audiența Vocea României la orașe a fost de 920.000 de telespectatori, în timp ce la X Factor se uitau aproape 700.000 de orășeni.

Săptămâna trecută, la Voce se uitau 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce la Antena 1 erau aproape 900.000.

Vârf urban Vocea României: 1.272.000 (min. 21.47)

Vârf urban X Factor: 950.000 (min. 22.17)

 

COMERCIAL. Vocea a fost pe prima poziție și pe targetul comercial: 577.000 de telespectatori, față de 416.000 la X Factor.

Și la acest target este o scădere, în comparație cu audițiile pe nevăzute: săptămâna trecută, showul de pe Pro TV avea, în medie pe minut, 715.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, iar X Factor - 465.000.

Audiența posturilor TV, vineri, 31 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-23.15), la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.745.000 9,4 19,1
2 Antena 1 1.180.000 6,4 12,9
3 Kanal D 997.000 5,4 10,9
4 TVR 1 568.000 3,1 6,2
5 Antena 3 526.000 2,8 5,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 31 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-23.15), în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 920.000 9,1 18,8
2 Antena 1 697.000 6,9 14,2
3 Kanal D 581.000 5,8 11,8
4 Antena 3 331.000 3,3 6,7
5 TVR 1 231.000 2,3 4,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 31 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-23:15), pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 577.000 11,4 27,1
2 Antena 1 416.000 8,2 19,5
3 Kanal D 187.000 3,7 8,8
4 Acasa 83.000 1,6 3,9
5 Realitatea TV 62.000 1,2 2,9

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Draga Elena,
    Daca tot ne pomenești de cifre, ia spune-ne cifrele care arata ca "pro tv a investit dublu"? Ca sa știm si noi ca vorbești in cunoștință de cauza, nu scoți lozinci din burta.
    Mai departe,cifrele brute te pot induce in eroare daca nu le interpretezi in contextul fiecărei ediții. Daca vineri seara competiția ar fi fost mai slaba, fara steaua si serialul kanal d, altfel arătau cifrele.daca se difuza sâmbătă, alte cifre de audienta...samd
  • @Expertul Nu inteleg de ce duceti disputa in alta parte. Eu am punctat un lucru care poate fi demonstrat foarte usor prin cifre. Vocea Romaniei sezonul 4 este mult sub ce s-a intamplat in sezonul 3. Asta in conditiile in care au investit dublu. Cum am precizat cifrele obtinute acum un an cu episodul similar ( prima editie a confruntarilor difuzat in 9 noiembrie 2013 ) sunt urmatoarele 2,615,000 pe national, 13,7 rating, 1,481,000 pe all urban 14,1 rating si 890.000 pe comercial 15,9 rating, tinand cont ca a fost difuzata sambata cu un TTV mai mic nici nu mai scriu share-urile pentru ca umilinta acestui sezon ar fi definitiva. Si asta in conditiile in care Vocea a crescut de la sezon la sezon si este asa cum am spus formatul no 1 worldwide si castigator la categoria lui al ultimelor 3 premii Emy.
  • linisteste te tu. competitia este alta. ce este atat de greu de inteles? eu tin minte ca atunci cand Suleyman a devenit un fenomen, MasterChef era pe locul 2. cu toate astea formatul a supravietuit si este lider acum. Vocea Romaniei ramane cea mai urmarita emisiune a sezonului. Nu te mai ingrijora de cineva care este pe locul 1. Creeaza ti alte griji.
  • Pai daca si emisini foarte slabe cum spui tu ,Pro ul reuseste sa faca audiente si sa castige bani din publicitate ...e de admirat :) ce ne facem insa cu emisiunile "foarte bune" de pe antena care fac audiente mici ? E timpul ca nea Marin sa devina director :)))) ca tot e peste tot . Iar trio Voiculescu de la X factor sa cante intr o gala live Hai liberare :)))
  • @elena, Trebuie sa tinem cont si de concurenta! Vocea Romaniei a avut concurenta slaba sezonul trecut sambata, iar anul acesta concurenta este mult mai mare. Investitia in noul décor se amortizeaza in mai multe sezoane. Aproape toate productiile au scazut fata de toamna lui 2013. Kix factor a obtinut sezonul trecut peste 12 rating,cu auditiile, iar in acest sezon are undeva la 8,5 rating, pe targetul comercial. Audientele next star sunt undeva la jumatate fata de toamna lui 2013, pe comercial. Suleyman toamna trecuta a obtinut peste 9 rating, iar anul acesta are ceva peste 4 rating, pe targetul comercial. SRC toamna trecuta la ProTV, a obtinut 8 - 9 rating, iar toamna aceasta la antenuta 1, are in jur de 5 rating pe comercial. Debutul stop chef, din 21 octombrie, 2013, a obtinut 6,2 rating, iar iadul cocalarilor din 20 octombrie, 2014, a obtinut pe intervalul cu MasterChef doar 5,2 rating pe comercial.
  • @Expertul Eu zic sa te linistesti. Vocea este nu slaba. Este deosebit de slaba. A luat fata cu decorul frumos si cu investitia in echipamente care se simte. In comparatie cu sezonul trecut in cifre a pierdut imens. Daca formatul no1 wolrdwide pierde 30 la suta pe toate targeturile de la un sezon la altul in conditiile in care a investit dublu se considera succes eu zic sa te reprofilezi. Esti apostolul Pro Tv toata lumea stei. Dar totul pe lumea asta e pe bani. Iar la bani Vocea performeaza execravil.
  • Competitia din cele doua este una eminamente politica, desi nedeclarata. Nu cunosc vreo analiza antropologica si sociologica, dar de la inceput PRO TV si Media Pro s-au pozitionat ca niste vectori ai indraznelii, ai afirmarii personale, ai individualismului, ai competitiei, ai antreprenoriatului, un varf de lance al middle class. Nu spun nimic de trucurile folosite de ambele tabere ptr. a se proteja economic (neplata datorii PRO TV, ordonanta publicitata INTACT MEDIA). Interesant este ca atit timp cat cele doua isi vor pastra pozitionarea distincta, actuala pe anumite grupuri sociale, lucrurile vor ramine la fel. ANTENA trebuie sa vorbeasca antreprenorilor, creativilor, oamenilor (relativa liberi) ca sa ia locul PRO TV. Dar asta este o problema de caracter. Nu le va reusi, pentru ca cultura de corporatie nu ii ajuta. Se adreseaza celor care sunt beneficiarii alocatiilor/transferurilor sociale.
  • @ elena Iti lipseste tradatorul de brenciu? Cu Tudor Chirila este mult mai tareVocea Romaniei. Vocea cu noua echipa de productie, si cu noul studiou arata foarte tare!
  • @elena, Trebuie sa tinem cont si de concurenta! Aseara s-au luptat pentru audienta : meciul, basescu, suleyman, kix factor si Vocea Romaniei. Sezonul trecut prima editie de confruntari a avut drum liber pentru a obtine audiente uriase, cu concurenta aproape zero.
  • @ elena, Si la Voce si la kix factor audientele scad dupa auditii! Gasesti audientele Vocea Romaniei si kix factor din precedentele trei sezoane pe paginademedia.ro. Sezonul trecut, Vocea romaniei a avut concurenta foarte slaba sambata seara. Vocea s-a luptat doar cu filmele obosite difuzate de antenuta 1, PrimaTV, Kanal d si facaturile de pe NationalTV.
  • Din pacate nu..
    La nivel național, meciul Steaua-Dinamo a avut o medie de 171.000 de telespectatori pe minut (0,9 rating). A fost pe locul 15 în clasament.

    Cei mai mulți dintre telespectatori au fost de la țară – 103.000 de persoane.

    La orașe, datele arată 59.000 de telespectatori pe minut. Look TV a fost pe poziția a 13-a în top.

    Pe targetul comercial, audiențele indică pe fiecare minut o medie de 32.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Locul 12.
  • http://www.paginademedia.ro/2014/11/derby-ul-steaua-dinamo-cel-mai-urmarit-meci-de-pe-look-tv-de-pana-acum-cati-romani-s-au-uitat/

Trimite un comentariu