Skip to main content

Firma de teleshopping "Teleclub" datorează un total de peste 1,8 milioane de euro televiziunilor Prima TV, Pro TV și TVR 1

 

TeleStarFirma care gestionează brandul Telestar Direct Marketing are datorii foarte mari către majoritatea posturilor de televiziune, scrie site-ul antitepari.ro. Printre posturile care au de recuperat sume importante se numără Prima TV, Pro TV și TVR.

Publicitate

Fiscul are și el de recuperat aproape 300.000 de euro (13 miliarde de lei vechi de la firma controlată de grecul Georgios Lazopoulos, care mai figurează ca unic asociat la Telestar Direct Marketing, potrivit unor informații postate de antitepari.ro.

Reprezentanţii firmei susţin că vor achita toate datoriile, de aproximativ 3,5 milioane de euro (15,5 milioane lei), într-un interval de maxim 36 de luni, în cadrul unui program de reorganizare a activităţii.

Conform tabelului preliminar completat al creanţelor, firma Teleclub SRL Bucureşti are datorii totale de 15.534.609,07 lei.

Astfel, la masa credală, în calitate de creditor garantat figurează Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bucureşti, cu o sumă admisă de 6.252 lei, dintr-un total solicitat de 1.295.191 lei, precum şi 23 de angajaţi, cu creanţe salariale totalizând 49.123 lei.

  • Creanţele bugetare se ridică la 1.395.970,39 lei, din care Fiscului i-au fost acceptate cereri pentru 1.288.939 lei, iar diferenţa de 107.031,39 lei revine Centrului Naţional al Cinematografiei.

Creanţele chirografare (creanţele persoanelor care nu beneficiază de o garanţie reală asupra bunurilor din patrimoniul debitorului) totalizează aproape 2,8 milioane de euro (11.854.555,71 lei).

  • Cel mai important creditor este Prima Broadcasting Group, cu suma de peste 1,2 milioane de euro (5.273.809,52 lei) - 33,94% din masa credală.
  • Următorul creditor chirografar este PRO TV SA, cu aproape 365.000 de euro (1.567.563,67 lei) - 10,08%.
  • Societatea Română de Televiziune figurează cu 182.000 de euro (783.505,79 lei) - 5,04%.

Pe lista creditorilor chirografari mai figurează şi alte televizuni, cu sume mai mici, precum şi prestatori de alte servicii.

Sub denumirea de Telestar Direct Marketing, firma este una din companiile de teleshopping care vinde cam orice, produsele din oferta acesteia cuprinzând gamele "casă şi bucătărie", "slăbit şi frumuseţe", "sănătate", "sport şi fitness", "familie şi divertisment" etc., cu accent pe produsele pentru slăbit.

Mai multe detalii despre acest caz găsiți pe site-ul antitepari.ro.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Chiar ma intrebam cum de-si permit aia de la teleshopping sa aiba sute de ore de reclame, pe toate posturile de televiziune din Romania.

Trimite un comentariu