Skip to main content

Firmele Goldbach din România au fost preluate de persoane din management

 

Alin-Alecu
Alin Alecu, unul dintre acționarii Goldbach Media, societate ce urmează să-și schimbe numele

Publicitate

Goldbach Media Romania si Goldbach Audience Romania au fost preluate printr-o tranzactie de tip Management Buyout de catre membri ai conducerii executive.

Mai exact, este vorba de Alin Alecu și Andreea Pistrițu, care vor fi acționarii majoritari. Lor li se alătură Mariana Zamfir și Csilla Fazakas.

Odată cu retragerea grupului internațional Goldbach din România, cele două companii își vor schimba și numele.

Michi Frank, CEO Goldbach Group, a declarat: „Managementul local a fost cea mai buna optiune pe care am avut-o si pe care ne-am dorit-o cu totii. Ma bucur ca am gasit solutia optima prin care echipa din Romania sa preia actionariatul acestor companii astfel incat sa asigure in continuare deazvoltarea acestora. Le doresc mult succes!”

Alin Alecu, Director General Goldbach Romania, a precizat: „Cred ca aceasta tranzactie reflecta increderea pe care Goldbach Group o are in echipa noastra. Stabilitatea parteneriatelor cu media pe care o reprezentam precum si experienta si determinarea echipei ne vor ajuta sa dezvoltam in continuare proiectele pe care le avem. Le multumesc colegilor nostri elvetieni pentru increderea acordata!”
Avand in vedere colaborarea de lunga durata, partile au fost asistate de o echipa de avocati specializata in Achizitii si Tranzactii Comerciale de la Tuca Zbarcea & Asociatii, echipa coordonata de Cristian Radu, Partener. Partile au convenit sa nu faca publice detaliile tranzactiei.

Goldbach Romania este specializata in reprezentarea in vederea vanzarii spatiilor publicitare ale canalelor media locale.  Compania are un portofoliu ce cuprinde peste 71 de statii radio locale si regionale, 46 de statii TV locale si 52 publicatii locale. De asemenea, Goldbach Romania are 80 de site-uri reprezentate acoperind o gama larga de arii de interes: stiri, auto, lifestyle, femei, business, it, imobiliare, etc.

 

Goldbach a avut o cifră de afaceri de aprox 3 mil de euro în 2013 și nivelul este asemănător și în acest an.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu