Skip to main content

Revista The PR Journal apare săptămâna viitoare pe piața din România. Victor Kapra, printre colaboratori

 

The PR Journal nr. 1Revista The PR Journal, dedicată exclusiv industriei de comunicare, va fi lansată pe piață începând cu data de 8 decembrie 2014.

Publicitate

"Ne propunem să publicăm analize foarte bine făcute ale campaniilor de comunicare și ale efectelor acestora în industriile în care au fost implementate, dar și interviuri foarte interesante cu CEO și alți lideri de opinie, a declarat Mirela Meiță, Chelgate Public Affairs & Public Relations, pentru Paginademedia.ro.

Noua publicație, cu apariție trimestrială, va fi disponibilă în librăriile Humanitas și Cărturești sau prin abonament, la prețul de 15 lei.

The PR Journal este una dintre investitiile Chelgate Limited UK, revista fiind coordonata din Marea Britanie. Redactorul-șef este la Bruxelles.

Întrebată dacă o astfel de publicație se poate susține din punct de vedere financiar doar din ediția tiparită, dat fiind contextul actual, Mirela Meiță a spus:

"Revista are în spate un plan de business, iar cifrele arată că după o anumită perioadă aceasta se poate auto-susține din ediția tiparită. Exista însă și o ediție online care este în versiune Beta în acest moment, pe care intenționăm să o creștem".

Echipa redacțională din România este formată din șapte redactori: Victor Kapra (blogger și jurnalist de tehnologie), Mihaela Balea, Andreea Lupu, Bodgan Munteanu și Andreea Prisacariu, plus doi experti PR (Claudia Oprescu si Georgiana Petcu).

Despre conținutul revistei:

  • Publicația include analize ale campaniilor de PR, interviuri cu persoane de decizie din companii și instituții cu privire la strategiile de comunicare adoptate, tips & tricks specifice activității de relații publice, studii de caz, dar și recenzii de cărți adresate profesioniștilor din comunicare și mediului de afaceri în general.
  • Fiecare număr al revistei va include și rubrica „Lunch with CEO”, iar companiile aflate la început de drum vor putea afla despre modul în care își pot promova activitatea în cadrul materialelor publicate la rubrica „PR for Start-up”.
  • O secțiune separată va fi dedicată activităților de public affairs, în cadrul căreia vor fi prezentate opiniile unor experți din România, dar și din marile centre de lobby din lume (Washington și Bruxelles).

PUBLIC ȚINTĂ. The PR Journal se adresează deopotrivă experților cu putere de decizie din organizații (CEO, directori de marketing și comunicare sau alte departamente), dar și studenților la facultăți de profil. Cei din urmă vor găsi cu precădere pe theprjournal.com sfaturi legate de carieră și oportunități de stagii de practică în companii.

Ce conține prima ediție a revistei

Titlul care deschide prima ediție a revistei este interviul realizat cu directorul general al companiei eMAG, Iulian Stanciu.

Revista are 64 de pagini și apare într-un format: 20x26,5 cm

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu