Skip to main content

Știrile Pro TV, filmul Avatar și emisiunea Acces Direct, cele mai urmărite programe în weeekendul de 1 decembrie. La ce emisiuni s-au uitat românii, pe zile

 

PROTV_AVATAR

Publicitate

AUDIENȚE. Știrile Pro TV au fost cel mai urmărit program de televiziune în fiecare zi din weekendul prelungit de 1 Decembrie, cu aproape două milioane și jumătate de români în fiecare din cele trei zile.

Superproducția Avatar a urmat în top: 2,2 milioane media. Filmul lui James Cameron dat e Pro TV a dominat audiența la orașe și a scos o cotă de piață remarcabilă pe targetul comercial: 40%.

În topul emisiunilor din acest weekend, cu peste două milioane de români medie pe minut a mai intrat ediția specială Acces Direct de sâmbătă, ziua Antenei 1.

Paginademedia.ro vă prezintă topul celor mai urmărite emisiuni, în zilele de sâmbătă, duminică și luni, 1 decembrie.

Luni, 1 Decembrie. Seara Avatar – peste două milioane de români pe filmul lui James Cameron. Cotă de piață remarcabilă pe publicul comercial.

Pro TV a programat de Ziua Națională – totodată ziua stației – superproducția Avatar. La film s-au uitat, în fiecare minut, aproape 2,3 milioane de români.

La nivel național, singurul program cu o audiență mai mare decât Avatar au fost Știrile Pro TV, cu peste 2,4 milioane de români la programul special prezentat de Andreea Esca.

În topul național al programelor de 1 Decembrie au mai intrat Acces Direct (peste 1,9 milioane medie), Observator 19.00 (1,9 milioane), Ediția Specială La Măruță și serialul turcesc Trădarea.

La orașe, cel mai urmărit program al Zilei Naționale a fost Avatar.

De remarcat cota de piață a filmului pe targetul comercial: 40%. Cu alte cuvinte, aproape jumătate dintre românii între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau filmul de pe Pro TV. În cifre absolut, aproape un milion de telespectatori a fost media filmului pe targetul comercial.

Cele mai urmărite emisiuni luni, 1 Decembrie:

      NATIONAL   #colspan#   URBAN   #colspan#  
Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 Stirile Pro TV Pro TV 2.410.000 13 1.119.000 11.1
2 Avatar Pro TV 2.258.000 12.2 1.377.000 13.7
3 Acces Direct Antena 1 1.930.000 10.4 894.000 8.9
4 Observator 19 Antena 1 1.886.000 10.2 836.000 8.3
5 La Maruta - Editie Speciala 15.00 Pro TV 1.403.000 7.6 626.000 6.2
6 Tradarea Kanal D 1.339.000 7.2 768.000 7.6
7 Stirile Pro TV Pro TV 1.328.000 7.2 620.000 6.2
8 Strumfii Pro TV 1.231.000 6.6 601.000 6
9 Observator 16 Antena 1 1.183.000 6.4 583.000 5.8
10 La Maruta - Editie Speciala 10.00 Pro TV 1.112.000 6 589.000 5.8
11 Stirile Pro TV 7.000 Pro TV 1.089.000 5.9 480.000 4.8
12 Te cunosc de undeva Antena 1 1.060.000 5.7 654.000 6.5
13 Observator special Antena 1 1.048.000 5.7 536.000 5.3
14 Observator 13.00 Antena 1 1.023.000 5.5 437.000 4.3
15 Mica mireasa National TV 940.000 5.1 500.000 5
16 Noi suntem romani! Partea a III-a TVR 1 886.000 4.8 353.000 3.5
17 Parada Alba-Iulia TVR 1 879.000 4.7 441.000 4.4
18 Mireasa pentru fiul meu (dupa-amiaza) Antena 1 869.000 4.7 365.000 3.6
19 Editie speciala - Parada Antena 3 853.000 4.6 625.000 6.2
20 Noi suntem romani - Partea a II-a TVR 1 849.000 4.6 330.000 3.3
21 Stirile Kanal D Kanal D 835.000 4.5 336.000 3.3
22 Noi Suntem romani. Partea I TVR 1 830.000 4.5 326.000 3.2
23 Mireasa pentru fiul meu (dimineata) Antena 1 805.000 4.3 334.000 3.3
24 Te vreau langa mine Kanal D 783.000 4.2 318.000 3.2
25 Universul credintei TVR 1 696.000 3.8 360.000 3.6

Duminică, 30 noiembrie. Top 3: Stirile Pro TV, filmul Pompeii și Ochii din umbră

Ca și de Ziua Națională, și duminică tot Știrile Pro TV au fost programul zilei: peste două milioane și jumătate de români au urmărit programul în fiecare minut.

Pompeii, filmul de pe Pro TV, a avut o medie de 1,8 milioane iar Ernest, cu Ochii din Umbră, a ținut pe Kanal D 1,7 milioane de români în fiecare minut.

Cele mai urmărite emisiuni duminică, 30 noiembrie:

      NATIONAL   #colspan#   URBAN   #colspan#  
Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 2.555.000 13.8 1.215.000 12.1
2 Pompeii Pro TV 1.822.000 9.8 1.021.000 10.1
3 Ochii din umbra Kanal D 1.721.000 9.3 643.000 6.4
4 Observator 19.00 Antena 1 1.634.000 8.8 701.000 7
5 Romania, te iubesc Pro TV 1.414.000 7.6 711.000 7.1
6 Mr. Bean Antena 1 1.186.000 6.4 598.000 5.9
7 Un cuplu mortal Pro TV 1.106.000 6 632.000 6.3
8 Superbingo Metropolis Antena 1 1.038.000 5.6 419.000 4.2
9 O marit pe mama soacra Kanal D 980.000 5.3 412.000 4.1
10 Stirile Pro TV 17.00 Pro TV 957.000 5.2 410.000 4.1
11 Schimb de mame Prima TV 906.000 4.9 448.000 4.5
12 Mica Mireasa National TV 898.000 4.9 460.000 4.6
13 Mumia: Mormantul imparatului dragon Antena 1 793.000 4.3 444.000 4.4
14 Grabeste-te incet Antena 1 790.000 4.3 452.000 4.5
15 Editie speciala Romania TV 773.000 4.2 398.000 4
16 Cireasa de pe tort Prima TV 760.000 4.1 365.000 3.6
17 Prietenii lui Mos Craciun Antena 1 759.000 4.1 416.000 4.1
18 Viata satului Partea a II-a TVR 1 755.000 4.1 214.000 2.1
19 Focus 18.00 Prima TV 678.000 3.7 350.000 3.5
20 Un suris in plina vara TVR 2 672.000 3.6 354.000 3.5
21 Stiri 14.00 Romania TV 660.000 3.6 316.000 3.1
22 Viata satului Partea I TVR 1 656.000 3.5 184.000 1.8
23 Stiri 18.00 Antena 3 654.000 3.5 395.000 3.9
24 Observator 6.00 Antena 1 649.000 3.5 282.000 2.8
25 Stirile Kanal D Kanal D 648.000 3.5 264.000 2.6

Sâmbătă, 29 noiembrie: De ziua Antenei 1, peste două milioane de români la Acces Direct. Simona Gherghe, cifre aproape duble în comparație cu X-Factor

Cifre mari pentru Acces Direct sâmbătă, când Antena 1 a împlinit 21 de ani. Emisiunea Simonei Gherghe a avut o medie de peste două milioane de români în fiecare minut.

Acces Direct a fost al doilea cel mai vizionat program al zilei, după Știrile Pro TV de la 19.00, care au înregistrat peste 2,3 milioane de români medie.

Ediția specială X-Factor de sâmbătă a fost urmărită de 1,2 milioane de români pe minut. A fost sub filmul Cod roșu la Casa Albă, cu care s-a intersectat, filmul de pe Pro TV înregistrând o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut.

Cele mai urmărite emisiuni sâmbătă, 29 noiembrie:

      NATIONAL   #colspan#   URBAN   #colspan#  
Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 2.304.000 12.4 1.054.000 10.5
2 Acces Direct Antena 1 2.039.000 11 969.000 9.6
3 Observator 19.00 Antena 1 1.887.000 10.2 917.000 9.1
4 Cod Rosu la Casa Alba Pro TV 1.658.000 9 925.000 9.2
5 Mr. Bean Antena 1 1.317.000 7.1 649.000 6.4
6 X-Factor Antena 1 1.233.000 6.7 753.000 7.5
7 Mireasa pentru fiul meu - Exit Show Antena 1 1.092.000 5.9 487.000 4.8
8 Asta-i Romania Kanal D 1.045.000 5.6 381.000 3.8
9 Observator 16.00 Antena 1 1.045.000 5.6 458.000 4.5
10 Observator 13.00 Antena 1 1.009.000 5.5 378.000 3.8
11 Mica Mireasa National TV 1.002.000 5.4 495.000 4.9
12 Stirile Pro TV 7.00 Pro TV 939.000 5.1 399.000 4
13 Puterea banului Pro TV 804.000 4.3 512.000 5.1
14 Mireasa pentru fiul meu - dimineata Antena 1 800.000 4.3 312.000 3.1
15 Pe banii parintilor Kanal D 698.000 3.8 296.000 2.9
16 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 647.000 3.5 314.000 3.1
17 Iubire interzisa National TV 601.000 3.2 182.000 1.8
18 Stirile Kanal D Kanal D 599.000 3.2 241.000 2.4
19 Fosta mea iubire National TV 595.000 3.2 197.000 2
20 Telejurnal 20 TVR 1 587.000 3.2 263.000 2.6
21 Fosta mea iubire National TV 544.000 2.9 172.000 1.7
22 Breaking News Antena 3 540.000 2.9 387.000 3.8
23 Observator 6.00 Antena 1 536.000 2.9 250.000 2.5
24 Romania devreme Romania TV 532.000 2.9 251.000 2.5
25 Focus 18.00 Prima TV 513.000 2.8 206.000 2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • hai s-o lasam asa. da, conteaza comercialul, dar nu doar comercialul. Detergentii la care fac reclama nu sunt cumparati doar de comercial. Avatar ( filmul cu cele mai mari incasari ever) - 2,2 milioane. Pompeii ( un esec de box office si critica) - 1,8. Pentru cine este in regula asa, e ok. Sa tot cumpere Protv si alte posturi produse care costa enorm si sa faca audiente comparabile cu stiu eu ce emisiune.
  • @florin, Pentru ProTV si antenuta 1 conteaza targetul comercial 18 49 urban, pe care vand publicitatea. Avatar a obtinut 19,3 rating, cu 40,4%share pe comercial. Ce productii ai vazut toamna aceasta cu audiente asemanatoare?
  • si reuitandu ma pe cifrele de aici am vazut ca Pompeii a avut o audienta doar cu 400000 telespectatori mai mica decat Avatar. Pompeii este o catastrofa de film care probabil a costat 10% din cat a costat Avatar si cu toate astea a fost langa el.
  • nu stiu. mie nu mi se par niste cifre impresionante. cred ca drepturile de difuzare au costat semnificativ mai mult decat s a investit in emisiunile care au avut audiente asemanatoare.
  • @florin, Cum a fost Avatar sub asteptari? Avatar a fost cel mai urmarit film din ultimii 11 ani! Avatar difuzat la concurenta cu cel mai urmarit show de la antenuta1, si cu cel mai urmarit serial de la kanal d, a obtinut 19,3 rating, cu 40,4% share. Ce vrei mai mult?
  • cum era de asteptat Avatar a fost sub asteptari. sa fim seriosi. nici macar nu a fost cel mai urmarit program al zilei. cine a avut ideea sa puna Avatar de 1 decembrie ar trebui sa faca un pas in spate.
  • Cum era si de asteptat , PROTV a dominat peste tot ... Dar pe comercial chiar a cam zdrobit restul concurentei ...

    Ca idee , 19,3 rating 40.4% share la Avatar , e dublu fata de cat face PRO in mod normal ... la o seara de Voce sau Master Chef 8-10 rtg 20-25% share.

    Era interesanta o prezentare directa pe intervalul Avatar cu restul ... asa se vedea mai bine diferenta.
  • Amice, astea's din putul gandirii, vorba Catavencilor! Pe 01.12 audienta Stirilor Pro a fost mai mare decat sambata, 29 Decembrie (daca nu stiai, sambata'i zi de week end).
    Sa intelegem ca tu te uiti la stiri doar daca vezi "prospaturi"? n-ai treaba cu continutul Atunci ai dreptate in privinta Andreei Esca, e "obosita", propun sa fie adusa prospatura sandica stoicescu in echipa cu tinerelul mihaita gadea. Sa vezi atunci audiente la Pro Tv.
  • @geo, Scrii doar prostii! Stirileprotv au obtinut aseara 13,1 rating, cu 28,2% share, pe targetul comercial, la distanta mare de antenuta 1! Pe site-ul www.cme-net.com, poti vedea care este targetul ProTV.
  • Targetul ProTV este 18 49 urban! Avatar a fost cel mai vizionat film din ultimii 11 ani! Avatar a obtinut 19,3 rating, cu 40,4% share, pe targetul comercial. Felicitari ProTV!

Trimite un comentariu