Skip to main content

Vânzările revistelor pentru femei. Revistele culinare, cele mai mari vânzări. Segmentul publicațiilor glossy, condus de Avantaje

 
Vânzările revistelor pentru femei. Revistele culinare, cele mai mari vânzări. Segmentul publicațiilor glossy, condus de Avantaje
reviste

reviste

Publicitate

Revistele de gătit, cele mai populare. Segmentul revistelor femei, unul destul de aglomerat în România, este ocupat mai ales de publicațiile culinare. Practic în bucătărie, publicație editată de Burda, a avut în perioada iulie - septembrie 2014, vânzări aproape la fel de mari ca toate revistele glossy și lifestyle prezente auditate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Paginademedia.ro prezintă în continuare vânzările revistelor pentru femei, din perioada iulie - septembrie 2014:

LIFESTYLE/ MODA/GLOSSY. Clasamentul revistelor de tip Lifestyle și Glossy este condus de două publicații ale Ringier, Avantaje și Unica. Avantaje a avut în perioada amintită o medie de 13.000 de exemplare pe apariție. La o distanță de câteva zeci de exemplare este revista Unica, urmată de Cosmopolitan, editat de Burda.

FEMEI. Segmentul revistelor săptămânale populare înregistrează vânzări consistente. Libertatea pentru femei a avut o medie de 51.700 de exemplare vândute pe apariție în perioada iulie - septembrie 2014. Publicația editată de Ringier este urmată de Click! pentru femei, editată de Adevărul Holding, a avut 41.000 de exemplare vândute.

VEDETE/CELEBRITĂȚI. Revista Ciao! a vândut în jur de 17.000 de exemplare pe apariție în cel de-al treilea trimestru al lui 2014. OK! România publicație dedicată vedetelor a înregistrat 15.800 de copii.

CULINAR. Segmentul publicațiilor cu rețete este la putere. Practic în bucătărie, editată de Burda, conduce de departe segmentul, având vânzări medii de 97.000 de exemplare pe apariție. Următorul clasat, Click poftă bună, are o medie de 39.500 de exemplare.

CREȘTEREA ȘI EDUCAREA COPIILOR. Cele trei publicații dedicate creșterii și educării copiilor au cifre modeste de vânzări. Revista Pap Tot!, deținută de BP Publishing (care editează și Forbes România), conduce clasamentul celor trei, având o medie de 5.600 de exemplare pe ediție. Celelalte două publicații sunt deținute de Burda România, având vânzări de 2.900 de exemplare, respectiv 1.880.

Vânzările publicațiilor pentru femei, în funcție de categorie:

  LIFESTYLE/ MODA/GLOSSY   EDITOR   Media vanzarilor in perioada iul - sep 2014  
1 Avantaje Ringier Romania 12.966
2 Unica Ringier Romania 12.929
3 Cosmopolitan Burda Media Bucuresti 12.917
4 ELLE Ringier Romania 11.560
5 Psychologies Ringier Romania 9.572
6 Ce se intampla doctore? Mediafax Group 9.261
7 The One Publione Media 7.522
8 Glamour Mediafax Group 7.422
9 Femeia Burda Media Bucuresti 6.899
10 Harper`s Bazaar (aparitie trimestriala) Burda Media Bucuresti 6.655
11 Marie Claire Burda Media Bucuresti 5.621
12 Beau Monde Burda Media Bucuresti 4.115

  FEMEI   EDITOR   Media vanzarilor in perioada iul - sep 2014  
1 Libertatea pentru femei Ringier 51.696
2 Click! pentru femei Adevarul Holding 40.912
3 Femeia de azi Burda Media Bucuresti 37.253
4 Ioana Burda Media Bucuresti 14.298
5 Draga mea pentru copii Burda Media Bucuresti 6.988

  VEDETE/ CELEBRITATI   EDITOR   Media vanzarilor in perioada iul - sep 2014  
1 Ciao! People Magazine Division 16.903
2 OK! Romania Adevarul Holding 15.834
3 Spy People Magazine Division 11.471
4 Viva Ringier Romania 10.098

  CULINAR   EDITOR   Media vanzarilor in perioada iul - sep 2014  
1 Practic in bucatarie Burda Media Bucuresti 97.043
2 Click pofta buna! Adevarul Holding 39.586
3 Libertatea pentru femei - Retete Ringier Romania 27.242
4 Practic Carticica Practica Burda Media Bucuresti 25.961
5 Ioana Secretele bucatariei Burda Media Bucuresti 10.026
6 BBC Good Food Convergent 5.739

CRESTEREA SI EDUCAREA COPIILOR   EDITOR   Media vanzarilor in perioada iul - sep 2014  
Pap Tot! BP Publishing 5.631
Mamica de azi Burda Media Bucuresti 2.903
Mami Burda Media Bucuresti 1.878

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu