Skip to main content

Turcii de la Pro TV, episodul 2: Puterea destinului, tot după serialul turcesc de la Kanal D

 

puterea destinului

Publicitate

 

Serialul turcesc de pe Pro TV s-a menținut și la a doua difuzare pe locul al doilea la nivel național, după serialul turcesc de la Kanal D, Trădarea. Pe publicul comercial, Pro TV a fost tot al doilea, dar după Antena 1, iar la orașe postul TV a fost pe trei.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența de marți seara, de la difuzarea celui de-al doilea episod al serialului Puterea destinului, pe care Pro TV l-a programat în fiecare seară, până joi.

NAȚIONAL. Serialul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape 1,5 milioane de persoane în fiecare minut. Postul s-a situat pe locul al doilea, după Kanal D, care a avut 1,6 milioane de telespectatori. Antena 1 a fost a treia, cu aproape 1,4 milioane de telespectatori. 

URBAN. La orașe, Pro TV a căzut pe locul trei, cu o medie de 700.000 de telespectatori, la mare distanță de Kanal D, care s-a apropiat de un milion de telespectatori, dar aproape de Antena 1, care avea pe interval 764.000 de persoane. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Antena 1 a fost mult peste Pro TV. Antena 1 a avut jumătate de milion de privitori, în timp ce la Pro TV se uitau 362.000 de persoane. 

Reamintim că Pro TV a programat pentru zilele serialul Puterea destinului pentru zilele 5 - 8 ianuarie, urmând ca apoi producția să fie mutată la Acasă TV.

Audiențele de luni, 5 ianuarie, AICI.

Audiențe posturilor TV marți, 6 ianuarie, pe intervalul celui de-ai doilea episod al serialului Puterea destinului, de pe Pro TV (20.30-22.10):

Audiente Puterea destinului 6 ianuarie Pro TV

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • PROTV incepe un concurs ce se va filma in Africa de Sud timp de 30 de zile, avand o echipa de 100 de persoane. Decizia "adunaturii" de productie( adusa de la primatv si antena) -cei mai slabi pregatiti , dar pusi pe capatuiala) este DE A NU DA DIURNA echipei de filmare , motivand ca vor fi asigurate 3 mese si cazare; asta in conditiile in care seful de la legal este un neamt care la prima vedere si-a dorit inca din vara ca totul sa fie cat se poate de corect, trecand toti anjatii cu salariul pe Cartea de munca. Neamt este , dar se intampla in Romania. Se pare ca e aranjamentul "fetelor"
  • Cata isterie pt nimic, chiar nu am vazut sa remarce nimeni imaginea de ansamblu... La fiecare inceput de an pauzele de publicitate sunt minunate pt ca sunt foarte scurte asa ca lituanianul cel mult criticat a procedat perfect, a incercat sa atraga atentia unui serial nou care apoi o sa fie mutat pe un alt canal al grupului intr-o perioada in care nu prea conteaza audientele pe comercial din simplu fapt ca daca nu sunt spoturi nu vin nici bani. In orice domeniu sunt si perioade moarte sau mai slabe si atunci este momentul cand poti face incercari pt ca minimizezi pierderile in caz de esec, simplu ca buna ziua, chestie elementara de managment dar cu atatia "specialisti"... oricum este normal ca TV nr 1 (oricare ar fi ea) sa aiba momente de loc 2-3 cum este firesc ca o televiziune de loc 2-3 sau chiar pluton (vezi antena 3) sa aiba, prin prisma unei conjuncturi, sansa locului 1. PRO este si o sa ramana cel putin inca o perioada Statia nr 1 asa cum A3, desi o tv de nise, a reusit performante deosebite. Nimeni nu va opreste si nu va obliga sa fiti partizanii unui post tv dar daca nu sunteti doar niste fanatici indoctrinati atunci puteti aprecia si reusitele altora, indiferent ca sunteti antenisti si-l criticati pe lituanian sau protevisti si ignorati tot ce inseamna intact...
  • De revelion mi se pare normal sa nu realizeze program. Ce televiziuni occidentale ai vazut ca au program special de revelion ? Doar concerte, filme si best-off-uri...
  • Atunci audienta A1 este si mai mult in scadere. Cum se explica ca Hells Kitchen si Danseaza au fost pe locul 3 cu niste audiente sud media A1 ?
  • Serialul Trandafirul Negru- Karagul era mult mai potrivit pt ProTv in prime time sau pe tronsonul lui Maruta. E o poveste mai actuala cu tineri, ar fi acaparat multi tineri, e si mai recent filmat si peisajele sunt magnifice Halfeti Eufrat. Ma uit cu prietena si am decis ca trebuie neaparat sa vizitam Halfeti.
  • @mihai, gresesti! cel mai slab sezon Vocea Romaniei a fost sezonul 1, cu 8,5 rating, si 26% share. sezonul 4 a obtinut 10,8 rating si 26,8%share, la concurenta cu suleyman si kix factor. In prime time in 2014, ProTV a avut cel mai mare rating din ultimii 10ani. In perioada ianuarie decembrie 2014, ProTV a obtinut in prime time 9,5 rating, cu 23,9%share. audiente pentru targetul comercial 18 49 urban.
  • Să nu uităm că va reîncepe Românii au talant în curând, deci audiența nu va fi o problemă pentru ProTV. Cred că așa a fost conceput acest plan până la urmă, Pro nu are cum să piardă, iar dacă reușește să măreasca audiența postului Acasa, e un plus.
    Dacă gândin strategic, planul e bun, nu contează ce spun alții, faptele vor conta!
  • Lasati bocetele! Cred ca e cazul sa va bucurati. daca serialul obtinea audiente foarte mari prime time-ul ProTV ar fi fost invadat de seriale turcesti. Pe Acasa serialul va obtine audiente peste media postului, si are sanse sa creasca in urmatoarele saptamani.

Trimite un comentariu