Skip to main content

Un publicitar la Federația Română de Handbal. Lorand Balint, șeful Leo Burnett, va conduce și marketingul FRH

 

Foto: Forbes.ro
Foto: Forbes.ro

Publicitate

Lorand Balint (Boți), Managing Director al Leo Burnett, va conduce departamentul de marketing nou înființat al Federației Română de Handbal. Scopul departamentului este „reconectarea handbalului românesc cu publicul larg, partenerii și sponsorii Federației astfel încât handbalul să redevină sportul național de echipă al românilor”, anunță instituția într-un comunicat.

Alexandru Dedu, Președinte al FRH: „Marketingul este o necesitate a sportului actual. În momentul de față este capital să ai un Departament de Marketing, fiindcă fără el sportul (indiferent care) nu are viitor. Este o afirmație dură, dar în care cred cu toată tăria. Exemplele cele mai reușite sunt peste ocean, unde cele trei sporturi (baschet, baseball si hockey) sunt fenomene de masă, datorită marketingului. Vorbind despre handbal, același lucru se întâmplă și la nivel de structuri mondiale și europene (IHF, EHF), precum și la nivelul federațiilor naționale unde handbalul este foarte puternic.”

Lorand (Boți) Balint, Director de Marketing al FRH: „Am decis să mă implic direct în activitatea federației, în paralel cu rolul din Leo Burnett Group, pentru că împărtășim aceeași viziune asupra viitorului handbalului în România și pentru că am încredere foarte mare în echipa din federație că are forța și determinarea pentru a o aduce la viață. Dacă ne uităm la ceea ce s-a făcut în ultimii ani, vedem o serie de eforturi la nivel local unde s-a încercat revitalizarea fenomenului, doar că este vorba despre eforturi punctuale, disparate și de cele mai multe ori pe termen scurt.
Rolul echipei de marketing a FRH va fi să completeze aceste eforturi, să le amplifice și să le focuseze, dându-le coerență la nivel național. Să fie aproape de oameni, să gândească și să implementeze programe de marketing care să reînsuflețească handbalul în întreaga nație. Visul nostru este ca fiecare român să fie mândru cu handbalul românesc și o să facem tot ce putem pentru a-l aduce la viață”.

Lorand Balint are o experiență de mai bine de 15 ani în domeniul marketing și comunicare. De-a lungul timpului, a ocupat mai multe funcții în cadrul companiei Leo Burnett, printre care Global Account Director, Regional Account Director Sub-Saharan Africa, Regional Account Director Europe, Head of Brand Communication. În prezent, conduce biroul din România ca Managing Director.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu