Skip to main content

Ana-Maria Caia este noul redactor-șef al revistei Șapte seri

 

Ana Maria Caia
Foto: Facebook

Publicitate

Ana-Maria Caia, jurnalist și producător TV cunoscut pentru formate ca Bazar și Marfă și prin blogul de pe Caia.ro, va prelua de la 1 martie 2015 managementul editorial al revistei Șapte seri, ca redactor-șef, potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro.

Schimbarea de management a revistei vine la puțină vreme de la relansarea revistei în format mare, cu o creștere substanțială a secțiunii editoriale.

Reamintim că la începutul acestui an Cristian Neagoe, redactor-șef al publicației Șapte seri, și-a dat demisia de la conducerea ghidului de timp liber. El a ocupat această poziție începând din luna martie 2012, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Ana-Maria Caia, noul redactor-șef al revistei Șapte seri: 

“Șapte seri e unul din puținele titluri din partea căruia aș fi acceptat o asemenea ofertă, fiindcă e un brand vechi, solid, cool, o publicație curată, relevantă și cu potențial de creștere în rândurile publicului tânăr, urban, cu venituri și studii peste medie”, declară Ana-Maria Caia.

Screen Shot 2015-02-27 at 5.35.38 PM

“Am semnat cu ownerul revistei, Andras Kovacs, un contract de management, pe firmă, care e axat pe obiective și deadline-uri și îmi permite să îmi continuu preocupările legate de Caia.ro, travel writing, marketing turistic și branded content, dar și să finalizez un volum de proză pe care îl voi publica în curând. Îi asigur pe partenerii mei că Brandedcont.net și celelalte operațiuni pe care le avem în derulare vor continua”, a mai spus Ana-Maria Caia.

Pe lângă conducerea redacției și ameliorarea editorială, Ana-Maria Caia va avea și atribuții legate de vânzările de publicitate și marketing.

“Știu că înainte de criză separarea editorialului de publicitate era o regulă clară, dar realitatea de facto, din redacții, o contrazice în 2015, așa că prefer să-mi asum explicit colaborarea cu marketingul și vânzările Șapte seri. Sunt preocupată, în ultima vreme, de relația dintre conținut și comunicarea de brand, cu privire la care vreau să caut și să stabilesc proceduri clare și transparente. Trăim într-o lume în care brandurile sunt interesante în sine, iar comunicarea lor către public devine din ce în ce mai rafinată, un efort comun al companiilor și producătorilor de conținut profesioniști. Am un acord de principiu cu managementul revistei, cu privire la faptul că voi furniza revistei și proiecte sponsorizate prin intermediul Brandedcont.net, rețeaua de producători de conținut pe care am lansat-o recent.”

Andras Kovacs, fondatorul și deținătorul brandului Șapte Seri:

„În 2015 am lansat pentru publicul nostru, fidel de peste 15 ani - un nou format editorial și de print, bazat pe un upgrade conceptual. Am avut în vedere reinventarea uneia dintre cele mai bune publicații românești - singura de gen care a rezistat pe piața compromisurilor publicistice, prin editarea unui conținut de elită calibrat nevoii permanente a publicului pentru informații culturale de calitate și prin realizarea unui nou tip de content integrat pentru partenerii noștri tradiționali prin conceperea unor proiecte spectaculoase de brand. Noul Șapte Seri vine totodată cu un tiraj augmentat, o distribuție gratuită, îmbunătățită și targetată și cu o platformă de content și informație online în care investim permanent. Ne bucurăm astfel să aducem echipei noastre și publicului Șapte Seri plus-valoarea experienței editoriale a noului redactor-șef, Ana-Maria Caia.”

Despre Ana-Maria Caia

  • Ana-Maria Caia (34 de ani) are studii de filozofie și o medalie de argint la Olimpiada internațională de filozofie. Și-a început cariera în 1999, la TVR, pentru a face parte mai apoi din echipa lui Valeriu Lazarov.
  • Ca producător TV, din diferite poziții de management dar și în calitate de prestator independent, a creat și realizat formate de succes ca Gheorghe (Antena 1) Marfă și Săptămâna de vreme (Realitatea TV), Bazar (TVR), Salutare, națiune! (Prime TV, Republica Moldova) sau Cool Publika (Publika TV, Republica Moldova).
  • A colaborat la reviste premium ca Esquire, Marie Claire, Reader’s Digest sau The Industry. Scrie pe Caia.ro, mai ales despre călătorii.
  • Blogul pe care l-a lansat în toamna lui 2012 a generat hituri virale ca Scrisoare pentru fiica mea, cu peste 19.000 de like-uri, share-uri și comentarii pe Facebook.
  • Realizează o emisiune de călătorii pe RFI România, premiată la începutul lui 2015 de Asociația Ziariștilor și Scriitorilor Profesioniști din România.
  • Tot la începutul lui 2015, Ana-Maria Caia a fondat, împreună cu Iulian Comanescu, Brandedcont.net, o operațiune care grupează circa 20 de autori, producători, directori de imagine, art directori și alți specialiști în conținut, care livrează concepte și execuție din clasa branded content-content marketing-native advertising-custom media clienților comerciali.
  • Printre brandurile cărora le-a furnizat astfel de servicii se numără Procter & Gamble/Fairy, Finlandia, Romanian American Foundation, TAP Portugal, Oficiile de Turism ale Ciprului și Portugaliei, Paravion, diferite alte companii de pe piața turistică, ca și mai mulți producători din industria românească a vinului.

Despre Șapte seri

Șapte Seri este o publicație gratuită de cultură, timp liber și lifestyle urban, fondat la București, în 1998, ca săptămânal pe hârtie și devenit în timp un brand transmedia de print, online, mobile și social media. În ianuarie 2015, ediția tipărită s-a relansat în format mare, A4, pe hârtie reciclată de calitate și cu un conținut adresat publicului urban, tânăr, cu venituri medii și peste medie. În București se distribuie 40.000 de exemplare lunar, în marile companii, mall-uri, instituții culturale, hoteluri etc. În teritoriu revista este bilunară, are 10 ediții locale, cu un total de 94.000 exemplare lunar.

Citește și:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Ana-Maria, te admir foarte mult și nu cred ca ai ce cauta acolo. Toți oamenii care au lucrat cu omul ăla au fost înșelați, nu li s-a respectat contractul, nu au fost platiti la timp si nici macar nu li s-au platit impozitele la stat etc. Are si cateva procese in curs si dupa ce se mai aude prin targ, e si in vizorul DNA. Grija mare!
  • Confirm partea cu tepele la bani. Toata lumea si-a luat-o de-a lungul timpului... Pana n-ai lucrat la Sapte Seri, nu stii ce-i aia teapa pe bune :). Iar partea cu ANAF-ul se rezolva cu o sesizare...la DNA :). Ca acolo-i mult mai mult decat teapa la bani.
  • Atentie mare oameni buni ! La 7 Seri se ia tzeapa la bani. Andras Kovacs isi baga firmele in insolventa si da tzepe peste tzepe la ANAF si la oamenii care lucreaza pentru el.
  • 40.000 de exemplare lunar???? bah, voi chiar sunteti seriosi si credeti asta???
    pai nu ne impiedicam de Sapte Seri la fiecare colt daca era asa?

Trimite un comentariu