Skip to main content

Audiența știrilor de ieri, oră cu oră. Câți români au urmărit cazurile Udrea - Gala Bute și Adrian Sârbu

 

Colaj Paginademedia.ro. Foto: Gsp.ro/ Mediafax Foto
Colaj Paginademedia.ro. Foto: Gsp.ro/ Mediafax Foto

Publicitate

Cazurile Elena Udrea la DNA pentru Gala Bute și reținerea, pe seară, a lui Adrian Sârbu, au ținut Breaking News-urile posturilor de știri. Câți români s-au uitat?

Toată ziua de ieri, cel mai vizionat post TV de știri a fost Antena 3, cu o medie de aproape jumătate de milion de români pe minut. Este singurul canal care a avut într-una din ore peste un milion de români în fața televizoarele.

Interesantă este și analiza pe diverse targeturi. De exemplu, la nivelul întregii țări, România TV a avut ieri o medie de aproape 280.000 de telespectatori, iar Digi 24 a fost mult în urmă - 63.000. Pe targetul comercial 18-49 situația este schimbată: postul RCS este la egalitate, chiar cu un mic avans (22.000 Digi - 21.000 RTV). De altfel, pe anumite ore, Digi 24 a fost pe targetul comercial cea mai urmărită stație de știri.

Paginademedia.ro vă prezintă audiența zilei de ieri, oră cu oră, pe targeturile Național, Urban și Comercial (18-49 de ani).

NAȚIONAL. Antena 3, singurul post cu peste un milion media de telespectatori

După analiza pe ore, se observă două zone de vârf: în jurul prânzului (11.00-12.00) și seara, după 19.00.

Pe posturi:

Antena 3: medie de aproape jumătate de milion de români pe intervalul 6.00-24.00. Între orele 21.00 și 22.00, audiența canalului Intact se apropie de un milion, iar în ora următoare se înregistrează recordul zilei: 1,13 milioane de români în fiecare minut, la emisiunea prezentată de Mihai Gâdea.

România TV: după media pe zi, a fost pe locul doi, cu aproape 280.000 de români medie. Ora de vârf a fost 20.00-21.00, cu aproape 410.000 de telespectatori. Postul lui Sebastian Ghiță a mai avut un vârf la prânz (363.000) și la ora 19.00 (390.000 de persoane).

Realitatea TV: pe întreaga zi, media a fost de 145.000 de români pe minut. Vârful: ora 21.00, cu 275.000 de persoane.

B1 TV: media pe zi a fost la egalitate cu Realitatea TV - 143.000. În două ore a sărit de 200.000: la ora 21.00 (aproape 230.000) și la 23.00, la ora lui Banciu (203.000)

Digi 24: canalul RCS a avut o medie de 63.000 pe toată ziua. Vârfurile s-au învârtit în jurul valorii de 100.000 de persoane: 110.000 la ora 21.00, 103.000 la ora 11.000 și aproape 100.000 la ora 16.00.

Audiența posturilor TV în ziua de 2 februarie, oră cu oră, la nivel NAȚIONAL (mii telespectatori pe minut)

NATIONAL   Antena 3   Romania TV   Realitatea TV   B1TV   Digi 24  
06:00 - 07:00 206 84 33 139 27.000
07:00 - 08:00 213 162 77 86 26.000
08:00 - 09:00 219 206 97 105 35.000
09:00 - 10:00 331 211 93 96 45.000
10:00 - 11:00 369 264 157 116 71.000
11:00 - 12:00 441 299 136 117 103.000
12:00 - 13:00 454 363 171 179 81.000
13:00 - 14:00 422 288 146 133 46.000
14:00 - 15:00 354 216 179 139 62.000
15:00 - 16:00 445 302 156 153 32.000
16:00 - 17:00 448 355 158 136 97.000
17:00 - 18:00 473 279 140 112 68.000
18:00 - 19:00 482 310 162 151 52.000
19:00 - 20:00 538 388 144 131 40.000
20:00 - 21:00 654 407 170 157 93.000
21:00 - 22:00 957 356 275 227 110.000
22:00 - 23:00 1.135 321 171 190 82.000
23:00 - 24:00 772 198 149 203 57.000
06:00-24:00 495 278 145 143 63.000

URBAN. B1, peste Realitatea TV

La orașe, la nivelul întregii zile, clasamentul posturilor de știri e aproape identic cu situația la nivel național. Singura diferență: un ușor avans al B1 TV în fața Realitatea TV.

Audiența posturilor TV în ziua de 2 februarie, oră cu oră, în mediul URBAN (mii telespectatori pe minut)

URBAN   Antena 3   Romania TV   Realitatea TV   B1TV   Digi 24  
06:00 - 07:00 126 40 7 52 24
07:00 - 08:00 121 78 21 39 22
08:00 - 09:00 121 97 40 49 30
09:00 - 10:00 187 102 36 44 35
10:00 - 11:00 200 136 44 53 67
11:00 - 12:00 242 107 75 49 94
12:00 - 13:00 256 131 81 92 67
13:00 - 14:00 263 149 66 57 36
14:00 - 15:00 221 125 84 85 56
15:00 - 16:00 278 182 87 110 29
16:00 - 17:00 277 173 81 84 74
17:00 - 18:00 318 159 95 83 53
18:00 - 19:00 334 149 100 96 45
19:00 - 20:00 377 183 72 92 26
20:00 - 21:00 410 180 62 91 77
21:00 - 22:00 617 166 170 120 99
22:00 - 23:00 779 178 109 129 74
23:00 - 24:00 554 113 93 140 35
06:00-24:00 316 136 74 81 52

COMERCIAL. Digi 24, câteva ore cel mai urmărit post dintre stațiile de știri

Diferențe la clasamentul posturilor de știri după targetul comercial, adiă publicul între 18 și 49 de ani.

Pe această categorie, după media pe zi, Antena 3 a avut 59.000 de telespectatori. Au urmat Realitatea TV (26.000) și Digi 24, cu 22.000 de persoane între 18 și 49 de ani. Ordinea e completată de România TV (21.000) și B1 (18.000).

Pe anumite intervale orare, clasamentul este diferit. De exemplu, între orele 10.00 și 12.00, Digi 24 a fost stația de știri cu cea mai mare audiență pe targetul comercial, peste Antena 3, Romania TV, B1 și Realitatea TV.

De observat creșterea Antenei 3 pe acest target începând cu ora 21.00, cân canalul Intact practic și-a dublat audiența pe segmentul comercial.

Audiența posturilor TV în ziua de 2 februarie, oră cu oră, pe segmentul COMERCIAL (mii telespectatori pe minut)

COMERCIAL   Antena 3   Romania TV   Realitatea TV   B1TV   Digi 24  
06:00 - 07:00 17 8 4 2 12
07:00 - 08:00 23 14 16 2 8
08:00 - 09:00 20 5 13 6 8
09:00 - 10:00 36 14 11 6 19
10:00 - 11:00 30 24 15 18 34
11:00 - 12:00 34 11 32 11 43
12:00 - 13:00 50 19 25 20 28
13:00 - 14:00 59 16 19 10 6
14:00 - 15:00 46 12 44 20 20
15:00 - 16:00 58 32 34 31 6
16:00 - 17:00 32 36 32 10 31
17:00 - 18:00 48 34 29 14 9
18:00 - 19:00 59 25 35 28 17
19:00 - 20:00 68 29 25 17 9
20:00 - 21:00 62 30 23 18 36
21:00 - 22:00 121 30 51 37 45
22:00 - 23:00 187 26 29 40 44
23:00 - 24:00 117 11 26 43 24
06:00-24:00 59 21 26 18 22

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu