Skip to main content

Agenţia Godmother, "naşa" unei campanii ANAF. Fiscul vrea să ne înveţe că este bine să ne plătim taxele. Campanie de educare de 400.000 de euro

 
Stock
Stock

Sursa foto: Hepta.ro
Sursa foto: Hepta.ro

Publicitate

Fiscul a ales cine va face campania de educare fiscala a contribuabililor: agentia Godmother, pentru un contract de peste 382.000 euro

. Agentia Godmother se va ocupa in urmatoarele sapte luni de realizarea unei campanii de constientizare si educare fiscala a contribuabililor, dupa ce a castigat o licitatie organizata in acest sens de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), conform unui anunt publicat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Contractul a fost adjudecat la o valoare de 1,69 milioane lei (peste 382.000 euro) si presupune realizarea a trei tipuri de campanii: media (print, radio, on-line), outdoor si campanie directa (distribuire materiale informative: broşuri, pliante, afişe).

Descrierea succinta a contractului atribuit, conform datelor din SEAP:



"Achizitie publica de servicii de creatie, servicii de productie, servicii de instruire si servicii de organizare evenimente privind campanie de constientizare si educare fiscala a contribuabililor, care constau în realizarea conceptului creativ pentru proiectarea campaniei, realizarea spoturilor audio si video si difuzarea spoturilor audio, realizarea machetei publicitare si difuzarea acesteia, realizarea materialelor publicitare (concept, machetare si multiplicare), difuzarea materialelor publicitare (campanie BTL/sampling), derularea campaniei outdoor (concept, machetare si afisare stradala), organizarea a 3 conferinte de popularizare cu reprezentanti ai patronatelor, sindicatelor si asociatiilor profesionale, monitorizarea si evaluarea campaniilor, organizarea cursului de instruire si realizarea suportului de curs privind proiectarea si implementarea campaniilor media, precum si derularea efectiva a cursului, organizarea unei consultari publice pilot privind initierea sau modificarea unor proceduri de administrare a veniturilor statului si conferinta de închidere a proiectului".

Obiectivul general al proiectului, conform informatiilor din Caietul de Sarcini, îl reprezintă creşterea gradului de conformare voluntară a contribuabililor prin consolidarea civismului fiscal.

 Pentru atingerea ţintelor propuse, respectiv popularizarea proiectului şi educarea grupurilor ţintă sunt avute în vedere 3 tipuri de campanii:

- o campanie media (print, radio, on-line)
, care va dura trei luni

- o campanie outdoor

- o campanie directă (distribuire materiale informative: broşuri, pliante, afişe).

Ce trebuie să facă agenţia:

- crearea unui spot video destinat difuzării pe canalele TV

- realizarea a cel mult 4 spoturi audio (în funcţie de categoriile relevante din punct de vedere al lipsei conformării voluntare) destinate difuzării pe posturile de radio şi crearea unei machete publicitare destinată publicării în principalele cotidiane centrale şi locale.

Simultan cu campania media se va desfăşura o campanie directă presupunând concepere, producţie şi distribuţie de materiale informative. După încheierea campaniei media şi a celei directe, se va desfăşura o campanie outdoor pe o perioadă de maximum 3 luni ce va presupune crearea unei machete publicitare şi închirierea a 40-50 unipoluri pe principalele artere din ţară, astfel încât să se asigure o vizibilitate sporită a mesajelor instituţiei.

Pe perioada desfăşurării campaniei media, directă şi outdoor, prestatorul va furniza beneficiarului, lunar, un raport privind gradul de acoperire al grupurilor ţintă prin canalele utilizate. La finalul campaniilor, prestatorul va prezenta şi un raport final de evaluare a campaniilor pe baza studiilor de impact pe care le va angaja.



Valoarea estimata initial a acestui contract a fost de 2.554.449 fara TVA.

Opt oferte pentru licitaţie. Ce agenţii s-au înscris

ANAF a atribuit contractul catre agentia Godmother, pentru o valoare totala de 1.699.048 lei (inclusiv TVA).

ANAF a primit opt oferte, din care doar doua au fost declarate admisibile si numai una castigatoare.

Cele opt oferte au fost depuse de urmatoarele agentii:

1. Alma Group Media&Print, în asociere cu Trimpress şi cu Ser Solution susţinător financiar economic. Oferta Alma includea cinci subcontractanţi: Ser Solution, Wizard Media, Edifice Media, Kappa Consulting şi Flame Design.



2. LDK Consultants Engineers and Planners, cu subcontractant Arrow Consulting.



3. Godmother.

4. Media One.



5. Agrafics Communication.

6. Mercury 360 Communications.

7. Apt Resource&Services.

8. Vitrina Felix Media, cu Omnicom Media Grup subcontractant.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Taxe din taxe…fac taxe | Mihai Craiu
    […] Agenţia Godmother se va ocupă în următoarele şapte luni de realizarea unei campanii de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor, după ce a câştigat o licitaţie organizată în acest sens de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), conform unui anunţ publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), potrivit Paginademedia.ro. […]
  • nadia nitov nadia nitov
    anaf? anaf-ul ala care l-a iertat pe lazescu de niste sume astronomice retinute din salariile angajatilor dar neplatite catre asigurarile de sanatate? ba, ca sa-i fie usor celui care a asigurat bani de campanie partidului care l-a numit pdg in tvr, i-au facut o ordonanata de urgenta numai a lui de plata in rate? acum vrea sa dea bani pentru a ne sugera ca e bine sa ne platim taxele? intai sa se uite la ei in curte! cum lasi nepedepsit un pdg care a retinut dar n-a platit sume de peste 3.000.000 lei noi? adica 30.000.000.000 lei vechi? unde au ajuns banii astia? mai bine da anaf niste bani si afla ce-i cu banii facuti disparuti de lazescu. sau cere ajutorul dna.

Trimite un comentariu

sus