Skip to main content

AUDIENȚE. Petrolul - Steaua, urmărit de aproape două milioane de persoane

 

CUPA ROMANIEI - PETROLUL PLOIESTI - FCSB
Foto Mediafax - Octav Ganea

Publicitate

Meciul Petrolul - Steaua, din Cupa României, difuzat de Pro TV a ținut audiențele în fața televizoarelor. Partida din semifinalele Cupei României a ținut aproape două milioane de persoane din întreaga țară în fața televizoarelor.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV pe intervalul meciului dintre Petrolul și Steaua, încheiat 1 - 1:

NAȚIONAL. Partida de fotbal a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga țară, dublu față de cel de-al doilea clasat, care a fost Kanal D. Postul turcesc a înregistrat o audiență de aproape 1,1 milioane de persoane la nivel național. Antena 1 a avut locul al treilea, cu o medie de 930.000 de persoane.

URBAN. Petrolul - Steaua a fost urmărit la orașe de 1,2 milioane de persoane. Kanal D, aflat pe locul al doilea, a fost urmărit de 615.000 de orășeni. Antena 1 și-a adjudecat locul al treilea, cu o medie de 552.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a fost lider și pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, unde a înregistrat 637.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a avut 347.000 de privitori.

Audiența posturilor TV de joi, 5 martie, pe intervalul meciului Petrolul - Steaua (21:32-23:24), la nivel NAȚIONAL:

  Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.986.000 10.8 23.5
2 Kanal D 1.060.000 5.8 12.5
3 Antena 1 930.000 5.0 11.0
4 Antena 3 696.000 3.8 8.2
5 Prima TV 486.000 2.6 5.8
6 Romania TV 284.000 1.5 3.4
7 TVR 1 275.000 1.5 3.3
8 Antena Stars 212.000 1.2 2.5
9 Acasa 174.000 0.9 2.1
10 Realitatea TV 167.000 0.9 2.0

Audiența posturilor TV de joi, 5 martie, pe intervalul meciului Petrolul - Steaua (21:32-23:24), la nivel URBAN:

  Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.206.000 12.0 23.9
2 Kanal D 615.000 6.1 12.2
3 Antena 1 552.000 5.5 10.9
4 Antena 3 477.000 4.7 9.5
5 Prima TV 279.000 2.8 5.5
6 Antena Stars 138.000 1.4 2.7
7 Romania TV 124.000 1.2 2.5
8 TVR 1 124.000 1.2 2.5
9 Acasa 119.000 1.2 2.4
10 Realitatea TV 118.000 1.2 2.3

Audiența posturilor TV de joi, 5 martie, pe intervalul meciului Petrolul - Steaua (21:32-23:24), pe publicul COMERCIAL:

  Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 637.000 12.7 27.9
2 Antena 1 347.000 6.9 15.2
3 Kanal D 209.000 4.2 9.1
4 Prima TV 153.000 3.1 6.7
5 Antena 3 85.000 1.7 3.7
6 Antena Stars 64.000 1.3 2.8
7 Acasa 58.000 1.2 2.5
8 Digi 24 50.000 1.0 2.2
9 TVR 1 49.000 1.0 2.2
10 Realitatea TV 37.000 0.7 1.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • imi scapa ce e ciudat la ele. pe Protv inaintea meciului erau peste 2 milioane de oameni, pe Look Tv poate nu erau nici 50.000.
  • Si un comentariu pentru cei ce nu stiu cum sa se uite la audienta de la #suntcelebru o pot vedea pe:
    Site - http://suntcelebru.protv.ro
    Facebook - http://facebook.com/SuntCelebru
    Ask.fm (cica au si dasta) - http://ask.fm/SuntCelebru
    Twitter - http://twitter.com/SuntCelebru
  • Nu inteleg de ce Antena 1 difuzeaza inca "Burlacul".. Daca era dupa mine scoteam emisiunea dupa 3 editii, emisiunea este din 15 ianuarie - prezent si a fost mereu pe locul 2 si pe 3 de multe ori.
    Strategia de la Kanal D a dat roade cu "Tradarea" de luni pana vineri, au situat statia pe locul 2, bravo!
  • Audiente pt. sambata 28.02.2015
    În ediția cu numărul 13 a show-ului Sunt celebru, scoate-mă de aici!, PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, în intervalul orar 20:30 – 22:35. La nivel național, peste 2.2 milioane de români au urmărit emisiunea, iar în minutul de aur de la ora 21:28, aproape 2.8 milioane de români erau în fața televizoarelor, pe PRO TV.

    La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.8 puncte de rating și 28.5% share. Televiziunea situată pe locul doi, Antena 1 a obținut un rating mediu de 7.2 puncte și 16% cotă de piață.
  • @ eu
    Audiente pt. 4 martie

    Ieri, 4 martie, PRO TV a fost din nou lider de audiență pe toate segmentele de public în intervalul orar 20:30 – 22:31. La nivel național, peste 2.2 milioane de români au fost în fața televizoarelor, urmărind aventurile din jungla africană. În minutul de aur de la 21:29, aproape 2.9 milioane de persoane au urmărit PRO TV!

    La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, show-ul a fost lider în topul audiențelor, cu 14.8 puncte de rating și 30.5% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a obținut un rating mediu de 5.0 puncte și 10.4% cotă de piață.

    Audiente pt. 3 martie

    Sunt celebru, scoate-mă de aici! a ajuns deja la ediția cu numărul 16! PRO TV a fost, din nou, lider absolut de audiență pe toate segmentele de public, în intervalul 20:30 – 22:32, fiind urmărit la nivel național de peste 2.3 milioane de români.

    În minutul de aur de la 20:52, aproape 2.8 milioane de persoane au urmărit celebritățile rămase în jungla africană!

    La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, show-ul a condus detașat topul audiențelor cu 15.8 puncte de rating și 31.6% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi , Antena 1 a reușit să obțină un rating mediu de 6.2 puncte și 12.4% cotă de piață.
  • @eu, gasesti toate audientele #sunt celebru pe suntcelebru.protv.ro. #sunt celebru este urmarit in fiecare seara de peste 2,2 milioane de telespectatori, cu varfuri de 2,9 milioane. Pe targetul comercial sta la peste 30% share, cu audiente putin mai scazute sambata si aseara.
  • Sunt celebru a avut in a doua saptamana audiente mai mari ca in prima saptamana. S-au oprit sa dea audienta cand emisiunea a luat-o in sus si s-a stabilizat la 2,2-2,3 milioane pe national si cam 30% share pe comercial. Asa ca e foarte interesant cum audientele foarte bune ale Pro sunt minimalizate de paginademedia si nu cum spui tu.
  • e foarte interesant ca dati audiente doar cand emisiunile de pe pro au audienta, ce s-a mai intamplat cu sunt celebru ca dupa doua zile cand era in pikaj nu ati mai zis nimik
  • Sunt celebru scotea audiente mai bune. Kanal D este pe 2. A avut vreodata audiente bune Burlacul? Nu inteleg de ce Antena nu incearca altceva.

Trimite un comentariu