Skip to main content

AUDIENȚE SÂMBĂTĂ. Te cunosc de undeva a condus doar la orașe. Cum s-a descurcat Ferma Vedetelor mutat la 22.30

 
AUDIENȚE SÂMBĂTĂ. Te cunosc de undeva a condus doar la orașe. Cum s-a descurcat Ferma Vedetelor mutat la 22.30
copyright Gabriela_Arsenie-Antena1_050315_TCDU7 Ed 6_0311

Sîmbătă, Pro TV a schimbat strategia de programare. De la ora 20.30, a pus un film cu Jason Statham, iar Ferma vedetelor a fost împinsă la ora 22.30. Cum s-a văzut mutarea în bătălia cu Te cunosc de undeva, de pe Antena 1?

Te cunosc de undeva, de la Antena 1, a condus audiențele la orașe, pe toată durata emisiunii (20.30-23.54), însă comercialul și naționalul a fost al Pro TV.

Ferma, dată de Pro TV de la 22.30, a fost pe prima poziție doar pe un target: cel comercial. La nivelul întregii țări și la orașe, a fost pe locul doi.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența Te cunosc de undeva și Ferma vedetelor:

Te cunosc de undeva (intervalul 20.30-23.54):

NAȚIONAL. Te cunosc de undeva a fost pe locul al doilea în topul audiențelor pe publicul din întreaga țară. Producția a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori, în timp ce Pro TV, aflat pe primul loc, a fost urmărit de 1,6 milioane de privitori.

URBAN. Antena 1 a condus orașele. Te cunosc de undeva, difuzat pe tronsonul 20.30 - 23.54, a fost urmărit de aproape un milion de persoane în fiecare minut. Pro TV a fost al doilea, cu o medie de 830.000 de persoane.

COMERCIAL. Te cunosc de undeva a ocupat locul al doilea în audiențe pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, cu o medie de 413.000 de persoane. Pro TV a fost lider, cu o medie de 524.000 de telespectatori.

Ferma Vedetelor, lider doar pe comercial (22.25-00.30):

Reality show-ul Ferma Vedetelor, mutat de la 22.30 sâmbătă seara, a fost lider doar pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. La nivel național, Ferma a avut o medie de 1,1 milioane de telespectatori, fiind pe locul al doilea, la 65.000 de telespectatori în urma Antenei 1. La orașe, Ferma a fost tot pe locul al doilea, cu o medie de 608.000 de persoane, în timp ce Antena 1 avea 760.000 de telespectatori.

Ferma a fost prima poziție pe publicul comercial, cu o medie de 423.000 de persoane.

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 21 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, la nivel NAȚIONAL:

  Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.602.000 8.7 18.3
2 Antena 1 1.533.000 8.3 17.5
3 Kanal D 750.000 4.1 8.6
4 Antena 3 523.000 2.8 6
5 Romania TV 452.000 2.5 5.2
6 National TV 377.000 2 4.3
7 Acasa 210.000 1.1 2.4
8 TVR 1 206.000 1.1 2.4
9 TVR 2 201.000 1.1 2.3
10 Prima TV 183.000 1 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 21 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, la nivel URBAN:

  Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 966.000 9.6 20.5
2 Pro TV 826.000 8.2 17.6
3 Antena 3 367.000 3.6 7.8
4 Kanal D 290.000 2.9 6.2
5 Romania TV 271.000 2.7 5.8
6 Acasa 136.000 1.3 2.9
7 National TV 108.000 1.1 2.3
8 TVR 1 97.000 1 2.1
9 Prima TV 88.000 0.9 1.9
10 TVR 2 79.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 21 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, pe publicul COMERCIAL:

  Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 524.000 10.4 25.4
2 Antena 1 413.000 8.2 20
3 Kanal D 142.000 2.8 6.9
4 Antena 3 88.000 1.7 4.2
5 Acasa 69.000 1.4 3.4
6 Prima TV 56.000 1.1 2.7
7 Pro Cinema 51.000 1 2.5
8 National TV 50.000 1 2.4
9 Digi 24 47.000 0.9 2.3
10 Romania TV 46.000 0.9 2.2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Trebuie sa fii bolnav mintal sa crezi ca daca nu mai esti in 18-49, si ai de exemplu 50 de ani, nu mai ai putere de cumparare. Si mai bolnav mintal trebuie sa fii sa crezi ca un copil de 18 ani are putere de cumparare :))
  • Digi 24 nu apare in top 10 național si urban însă se poziționează deasupra la România TV care se afla pe locurile 5 in audiențele pe național si urban
  • Ce zici tu e doar a viziune a ta , despre cum ai vrea tu sa stea lucrurile ... dar in realitate doar comercialul conteaza ...

    Publicul Comercial (18-49ani) conteaza pentru publicitate pentru ca aici sta puterea de cumparare , si aici nu prea conteaza domeniul din care vine publicitatea , pentru ca tot comercialul are puterea de cumparare mai mare fata de alte categorii. De aia se si numeste PUBLIC COMERCIAL ... asa ca nu ai dreptate , ce zici tu acolo sunt doar fantezii ...

    P.S. : La cum prezinti tu situatia la posturi ca A1 si A3 ar trebui sa vedem numai reclame de la Corega , Catena si Urinal ... :))) ...
  • Daca PRO-ul se mai joaca mult cu schimbarile vor avea de piedut ... chiar nu inteleg de ce a trebuit sa puna ferma de la 22:30 Sambata ...
  • ceea ce rezulta din audientele prezentate pana acum ... protv are comercialul mereu, asadar publicul sau e unul tanar, iar antena 1 are cele mai bune scoruri la urban... deci e un post urmarit mai mult la orase... asadar eu daca as fi antena 1, as merge la publicitate pe publicul urban, ar avea mai multi bani... da stiu, o sa sariti toti necunoscatorii ca vai comercialul e ala de unde vin banii... nu e asa :))) ... banii vin din oricare categorie, depinde de la cine plateste (catena, sponsor suprem al tvr , nu o sa fie interesat doar de comercial :))) e evident si tot asa)

Trimite un comentariu