Skip to main content

DIVERTISMENT FEBRUARIE. Sunt celebru, scoate-mă de-aici, cea mai urmărită emisiune de divertisment de luna trecută. Acces Direct, pe trei

 
DIVERTISMENT FEBRUARIE. Sunt celebru, scoate-mă de-aici, cea mai urmărită emisiune de divertisment de luna trecută. Acces Direct, pe trei
sunt celebru

sunt celebru

Publicitate

Două emisiuni de divertisment au depășit în luna februarie milionul de telespectatori, la nivel urban, una de la Pro TV și cealaltă de la Antena 1. Cea mai urmărită producție a lunii trecute a fost Sunt celebru, scoate-mă de aici, de la Pro TV, show filmat în Africa de Sud.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele lunii februarie, la nivel URBAN:

Sunt celebru, scoate-mă de aici a fost cea mai urmărită emisiune de divertisment. Producția de la pro TV, filmată în Africa de Sud, a fost urmărită luna trecută de 1,1 milioane de persoane din mediul urban.

Locul al doilea i-a revenit unei producții de la Antena 1, Te cunosc de undeva, care a atras, luna trecută, o medie de peste un milion de telespectatori la fiecare difuzare.

Acces Direct, de la Antena 1, a fost pe locul al treilea, cu o medie de 824.000 de privitori în fiecare minut, iar locul patru i-a revenit lui Dan Negru, cu Te pui cu blondele. Emisiunea lui Negru a atras o medie de aproape 730.000 de privitori, luna trecută.

Audiența emisiunilor de divertisment în luna februarie, la nivel URBAN: 

  Emisiune   Post TV   Nr persoane   Rtg %  
1 Sunt celebru, scoate-ma de aici! Pro TV 1.124.000 11.1
2 Te cunosc de undeva (VII) Antena 1 1.004.000 10.0
3 Acces Direct Antena 1 824.000 8.2
4 Te pui cu blondele? Antena 1 726.000 7.2
5 Ochii din umbra Kanal D 696.000 6.9
6 La Maruta Pro TV 577.000 5.8
7 Burlacul Antena 1 571.000 5.7
8 Mireasa pentru fiul meu (IV) - Exit Show Antena 1 569.000 5.6
9 Poftiti pe la noi (redifuzare) Antena 1 553.000 5.5
10 Te vreau langa mine Kanal D 503.000 5.0
11 Superbingo Metropolis Antena 1 500.000 5.0
12 Schimb de mame Prima TV 380.000 3.8
13 Paparazzi Kanal D 334.000 3.3
14 Mireasa pentru fiul meu (IV) - dupa amiaza Antena 1 329.000 3.3
15 Nora pentru Leana Kanal D 297.000 3.3
16 Un show pacatos Antena 1 296.000 2.9
17 WOW BIZ Kanal D 294.000 2.9
18 Supermodels by Catalin Botezatu Kanal D 272.000 2.7
19 Mireasa pentru fiul meu (IV) - Dimineata Antena 1 264.000 2.6
20 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 256.000 2.5
21 Teo Show Kanal D 230.000 2.3
22 Starea Natiei TVR 1 228.000 2.3
23 Cireasa de pe tort Prima TV 193.000 1.9
24 Iubire interzisa National TV 178.000 1.8
25 Eurovision Romania TVR 1 155.000 1.5
26 Gala Umorului TVR 1 151.000 1.5
27 Fosta mea iubire National TV 151.000 1.5
28 Opriti timpul National TV 151.000 1.5
29 Dosarele VIP Antena Stars 143.000 1.4
30 Revendicarea Prima TV 137.000 1.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • iar plange lumea show-ul de pe locul 1. :)) vai de voi. cat de bine v-a spalat pe creier competitia ca sa faceti asta fara sa aveti o ezitare inainte de a scrie comentarii de tot rasul sau plansul. nu imi dau seama.
  • Te deranjeaza adevarul? Faptul ca paginademedia nu ridica osanale prosteveului asta nu inseamna ca sunt vanduti Antenelor...
  • Show-ul Sunt celebru, scoate-ma de aici! are o audienta medie de 2,16 milioane de telespectatori dupa 16 editii, cu un maxim de 2,53 milioane in 16 februarie si un minim de 1,75 in 20 februarie. Datele zilnice de audienta pot fi consultate aici http://goo.gl/YgjXM8
  • @ Iulian Audiente pt. sambata 28.02.2015
    În ediția cu numărul 13 a show-ului Sunt celebru, scoate-mă de aici!, PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, în intervalul orar 20:30 – 22:35. La nivel național, peste 2.2 milioane de români au urmărit emisiunea, iar în minutul de aur de la ora 21:28, aproape 2.8 milioane de români erau în fața televizoarelor, pe PRO TV.

    La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.8 puncte de rating și 28.5% share. Televiziunea situată pe locul doi, Antena 1 a obținut un rating mediu de 7.2 puncte și 16% cotă de piață.
  • diferenta destul de mare intre acces si maruta cam 247.000 in plus pentru emisiunea de la antena ,pe urban maruta i-a bataie la discretie de la simona ....cam nu mai face fata .
  • @vlad, #sunt celebru are in jur de 2,3 milioane de telespectatori in fiecare seara, iar pe comercial sta la peste 30% share. Cauta pe net si gasesti audientele!
  • http://suntcelebru.protv.ro/stiri acolo ai toate stirile cu si despre audienta, ce fac concurentii, eliminari, etc.. Si la premiera a avut 3mil telespectatori deoarece lumea a vazut show-ul, s-a convins ca este fake si au plecat la Antena 1 si Kanal D, show-ul de la ProTv este lider seara de seara cu 2mil minim - 2,5mil maxim telespectatori(sambata nu, este TCDU)
  • penibili marca pagina de antene , asta e audienta ?? pe urban ?? unde e nationalul ? comercialul unde antena e praf ?? penibili stiu ca o sa stergeti comentariul dar nu imi pasa sunteti sclavi la antene se vede cade cand vau amenintat cu judecata ati facut pe voi, dintr-un site onest ati ajuns sa prezentati minciuni ...
  • Acces Direct este emisiune de Divertisment, acum ca au schimbat formatul este altceva, dar ei raman la fel, si nu cred ca apare un cadru: Genul programului: Ajutor pentru nevoiasi :) Asa cum era si "Visuri la Cheie", etc.
  • ProTV-ului nu-i pasa daca nu sunt pe locul 1 in intervalul 17:00 - 19:00, si locul 2 le convine oricum ei sunt lideri de la 19.00 - 22:30 si emisiunea lui Mamaruta atata timp cat este platita de tigani sa apara la TV si sa faca scandaluri ProTv-ului ii convine.
  • vrem audientele zilnice pentru sunt celebru scoate-ma de aici pt ca conform cifrelor de mai sus care reprezinta MEDIA se pare ca sunt celebru este in COPAC ! au inceput cu un raiting imens si pe MEDIE sunt foarte putin peste antena 1 !
    deci ? care sunt audientele zilnice ale show-ului ???
  • mile.2005
    Ti-a zis cineva ceva ? Ce tot te bagi in seama ? Cine se uita la gunoaiele lui maruta, acces, capatos ? Cei spalati pe creier ca tine.
  • asteptam cu mare drag audientele tv ale serialelor pe luna februarie 2014 cu top 30 daca se poate va multumin
  • Am o intrebare simpla - ce cauta Acces direct in acest clasament? Este o emisiune SOCIALA. Unde e divertismentul in lacrimile sarmanilor de la Acces?? E super-performanta, dar nu e DIVERTISMENT!!!

Trimite un comentariu