Skip to main content

Pro TV a câștigat de la cabliști aproape 46 de milioane de dolari în 2014. Cât a atras din publicitate

 

televizorGrosul veniturilor Pro TV și a posturile aceluiași grup a venit din publicitate. Mai exact, din totalul de 178,6 milioane de dolari, Pro TV SA a atras în 2014 venituri din reclamă de 125,7 milioane de dolari, potrivit raportului financiar detaliat al Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV. Creșterea față de 2013 este de aproximativ 5,1%, mai arată raportul pe care îl prezentăm în continuare (în facsimil).

Publicitate

O creștere puternică a fost înregistrată pe zona de venituri de la cabliști, după ieșirea Pro TV din lista posturilor libere la retransmisie. Astfel, compania a atras de la cabliști 45,8 milioane de dolari în 2014, aproape dublu față de 2013.

Măsura scoaterii Pro TV din must carry a fost implementată în iulie 2013, cu puțin timp înainte ca Adrian Sârbu să plece de la cârma Central Europnea Media Enterprises.

Rezultate Financiare Pro TV

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • PRO TV is cam singuri din Romania care si-au permis miscarea asta (iesirea din Must Carry) ... Nu stiu daca alta televiziune de ar incerca , ar atrage bani de la cablisti ... De exemplu A1 a tot batut apropoul ca ar iesii si ei din MustCarry , dar sau gandit mai bine si au renuntat ... pentru ca nu stiu cine ar fi platit pt ei , DIGI cu siguranta nu si cat despre celelalte firme de cablu nu cred ca s-ar fi inghesuit sa plateasca o gramada de bani pentru difuzarea Antenei.
  • ProTV a facut o alegere buna cu iesirea din Must-Carry, adica de la Difuzarea Gratis la Difuzarea pe Bani. daca ProTV inca ar fi fost in Must-Carry si pe Gratis, ProTV nu ar fi castigat nici macar o Moneda din toti Banii aia castigati acum. posturlie care nu sunt in Must-Carry castiga Bani din drepturile de difuzare, si ProTV a iesit pe profit cu asta.

Trimite un comentariu