Skip to main content

BILANȚ. Posturile Pro TV, peste 22 de milioane de euro din publicitate în trei luni. Cât a venit de la cabliști. Oficialii Pro TV: niciuna dintre stațiile din portofoliu nu este de vânzare

 
BILANȚ. Posturile Pro TV, peste 22 de milioane de euro din publicitate în trei luni. Cât a venit de la cabliști. Oficialii Pro TV:  niciuna dintre stațiile din portofoliu nu este de vânzare
cetv

Compania-mamă a Pro TV a atras în România venituri din publicitate de 22,3 milioane de dolari în primul trimestru al acestui an. În termeni de cotă de piață, documentul precizează că posturile deținute de Pro TV au luat 63% din publicitatea TV a primelor trei luni. Posturilor Intact le-au revenit 20% din banii primului trimestru, notează raportul.

Publicitate

O parte importantă din veniturile Central European Media Enterprises în România au venit de la cabliști. Mai exact, este vorba despre 10,4 milioane de dolari.

Sumele cumulează operațiunile TV ale CME în România,. Este vorba de posturile Pro TV, Pro Cinema, Acasă TV, Acasă Gold, Sport.ro și MTV. Oficialii Pro TV au precizat pentru Paginademedia.ro că, în prezent, niciunul din canale nu este de vânzare.

“Compania CME este dedicata activitatii sale principale, televiziunea. Niciuna dintre statiile din portofoliul PRO TV nu este de vanzare”, au precizat oficialii Pro TV pentru Paginademedia.ro.

În dolari, cifrele pentru România sunt mai mici decât în aceeași perioadă a anului trecut, când compania a atras din publicitate 24,5 milioane de dolari, însă în raport se menționează că variațiile sunt influențate de variația cursului dolarului. Dacă este eliminată creșterea dolarului din ultima perioadă, se poate remarca o evoluție „pe plus” a veniturilor din publicitate, precum și a celor de la cabliști, prezicează raportul.

Același raport, prezentat investitorilor CME, mai arată că posturile din familia Pro au o cotă din publicitatea TV de 63%.

Evoluția operațiunilor CME în România, din prezentarea făcută investitorilor

 

cetv

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • De precizat ca posturile Pro Tv nu au plătit si nici nu vor sa plătească impozitele pe care le datorează statului roman. Datoriile sunt de ordinul milioanelor de euro, inca din perioada anilor '90.
  • cei care a spus zvonul rcs pro tv sunt tampiti
    1 rcs in mare are canale create de la zero doar u tv e cumparat
    2 rcs plateste putin pe canale pe care la distriiubie dar mite sa cumpere scump
    3 daca iar fi dus capul pe cei care au scris ar fi trebuit sa spuna ca lui cesnavicius iau prelucit mandatul la dracu nu al puneau inca sef inca 4 ani sau cat are mandate si la o luna
    sa vanda tot plus co ceo cme care a fost la bucuresti a spus ca niciun canal din tot grupul nu e de vanzare interviu recent daca se vinde canele vand scump sunt considerate afaceri de baza plus ca au luat ucl uel vor avea de castigat din toamna
    au dreptul la prima optiune la ucl conform noilor reguli uefa
  • Da, in toamna va fii la PROTV, in fiecare VINERI, SAMBATA sau DUMINICA, inca nu se stie.

    Program toamna PROTV:
    Luni - marti: MasterChef
    Miercuri: Visuri la Cheie
    Joi: Las Fierbinti
    Vineri, sambata sau duminica: Film/Tumble
  • Daca ProTV ar renunta la Maruta si Lectii de viata, si ar pune altceva in acel tronson orar, ceva sa-i faca fata sau sa o depaseasca pe Simona Gherghe, ar avea audienta mai buna.

    De exemplu: 17:30 - 19:00, o noua emisiune prezentata de o femeie [ femeile prind mai bine, cica:)) ], ar putea sa o faca gen: "Aici e dreptul tau la viata!" ajutandu-i pe cei nevoiasi, femeile care sunt batute, copiii abandonati. :)
    In locul Lectiilor de nimic, ar programa un film/serial/"emisiune distractiva?".

    Asa as vedea eu audienta mai buna, acum fiecare dupa gusturile ei/lui.
  • @Maria, Au crescut audientele si incasarile din publicitate. Poate intelegi! dupa ce Citesti ce scrie Anca Budinschi http://www.ianua.ro/rezultatele-romaniei-dupa-primul-trimestru-asa-cum-rezulta-din-prezentarea-cme/ Audienta televiziunilor Pro a crescut in Prime Time fata de Q 1 2014.
  • Ce sa zica si ei?! Nu-si permit sa spuna de vanzare ca sant cotati la bursa. Dupa ce ca actiunile lor au scazut, scad si mai mult de atat si vand praful de pe toba. In Romania acum se vede exact ce bine conduce noul management. Rezultatele de anul trecut sunt de la precedentii. Apropo, ce mai face Costi Mocanu? Inca mai sufla in urechea astora noi?
  • Care "oficiali" ai PRO TV? Eu din cate stiu cand un oficial da o declaratie isi asuma acea declaratie isi da numele altfel e doar o stire "pe surse". Poate ma insel.

Trimite un comentariu