Skip to main content

Cine va face partea de media a campaniei de educare ANAF. Creaţia e la Godmother. Campania, pe cel puţin două posturi de stiri

 
anaf - finantistii
anaf - finantistii

ANAF a ales agenţia care se va ocupa de partea de media a campaniei de educare fiscală a românilor.

Publicitate

Agentia de publicitate Media Center va asigura in urmatoarele trei luni difuzarea TV a unui spot video privind campania de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor demarata in aceasta perioada de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).

Partea de creaţie a fost câstigată de agenţia Godmother, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Detalii despre contractul cu agenţia Media Center:

Agentia de publicitate Media Center a castigat acest contract 6 aprilie 2015, in urma unei licitatii demarate de ANAF anul trecut. Valoarea finala a contractului, finantat cu fonduri UE, este de 225.000 de euro (fara TVA), conform unui anunt de atribuire publicat miercuri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Estimarea initiala a valorii acestui contract licitat de ANAF in luna decembrie 2014 a fost de 475.000 de euro (fara TVA), adică 2,1 milioane lei. Oferta Agentiei de Publicitate Media Center a fost singura pe care a primit-o ANAF a primit-o la aceasta procedura de achizitie.

"Campania trebuie să genereze un impact semnificativ pe termen mediu şi lung, în sensul creşterii gradului de înţelegere de către contribuabili a necesităţii plăţii obligaţiilor fiscale, a conformării voluntare a acestora la declarare şi plată a impozitelor, taxelor şi altor contribuţii sociale, în general a accentuării civismului fiscal/educarii publicului în contextul unei presiuni fiscale crescânde", se arata in caietul de sarcini al acestei licitatii.

Campania vizează toate categoriile de contribuabili din toate judeţele ţării şi din municipiul Bucureşti, precum şi funcţionarii la nivelul întregii administraţii (aparatul central şi local).

DESCRIEREA SERVICIILOR DE MEDIA

"Prestatorul va asigura difuzarea TV a unui spot video de 30 de secunde pe un mix de posturi TV generaliste şi de ştiri dintre primele 14 posturi cu audienţă naţională pe o perioadă de trei luni calendaristice consecutive, în intervalul orar: 6.00-24.00, pentru grupa de vârstă 18+, conform Studiului de audienţa ARMA pe o perioadă de 3 luni calendaristice consecutive din ultimele 5 luni calendaristice anterioare datei depunerii ofertelor.

Mixul TV va cuprinde minim 6 posturi TV, dintre care minim 2 posturi de ştiri. Se va avea în vedere realizarea unui număr minim de 2000 de difuzări ale spotul TV pe mixul propus, pe o perioadă de trei luni calendaristice consecutive.

Prestatorul va prezenta studii de audienţă realizate şi certificate de instituţii acreditate (Kantar Media), care să prezinte clasamentul posturilor TV propuse pentru perioada de trei luni de difuzare, conform cerinţelor de mai sus", conform datelor din documentatia de atribuire.

Amintim ca ANAF a ales, luna trecuta, cine va face campania de educare fiscala a contribuabililor: agentia Godmother, pentru un contract de peste 382.000 euro, dupa cum Paginademedia.ro a scris aici.

Citeste si:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus