Skip to main content

Lecții de viață, mai slab ca la prima ediție. Surpriza serii: serialul turcesc de pe Acasă a bătut Știrile Pro TV și Observatorul. Știrile Pro TV au furat startul cu patru minute

 
Lecții de viață, mai slab ca la prima ediție. Surpriza serii: serialul turcesc de pe Acasă a bătut Știrile Pro TV și Observatorul. Știrile Pro TV au furat startul cu patru minute
lectii de viata_

A doua ediție a fake reality-ului Lecții de viață, de pe Pro TV, a avut cifre sub prima difuzare, cea de luni și și-a menținut poziția mult în urma Antenei 1. Ca și luni, Pro TV a fost pe locul al treilea la nivel urban și pe doi la orașe și pe targetul comercial.

Publicitate

Surpriza serii a fost Știrile Pro TV. Programul a furat startul cu nu mai puțin de patru minute: a început la 18.56. Audiențele: la nivel național, Știrile Pro TV au fost pe locul doi, după Acasă TV, care difuza serialul turcesc Puterea destinului. La nivel urban, a revenit pe prima poziție după ce, luni Pro TV fusese pe locul al treilea.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară:

Lecții de viață, audiență la jumătate față Antena 1:

NAȚIONAL. A doua ediție Lecții de viață a fost urmărită de 670.000 de români pe minut, cu 100.000 sub ediția de luni. Pro TV a fost pe locul doi, mult în urma Antenei 1, care avea cu Acces Direct o audiență dublă: peste 1,3 milioane de români.

URBAN. Fake realityul de pe Pro TV rămîne pe locul trei la orașe. Media la orașe a emisiunii: 317.000 de telespectatori, cu doar 7.000 peste ziua de luni. Pe intervalul programului, Antena 1 era urmărită ieri de 660.000 de persoane (o scădere de aproape 200.00 față de ziua de luni), iar serialul de pe Acasă TV înregistra 345.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Locul doi pentru Pro TV și pe targetul comercial, cu o medie de 180.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. La Acces Direct se uitau, pe intervalul emisiunii, aproape 280.000 de telespectatori din acest segment.

Audiența posturilor TV de marți, 31 martie, pe intervalul Lecții de viață, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.341.000 7.3 22.6
2 Pro TV 668.000 3.6 11.3
3 Acasa 524.000 2.8 8.8
4 Antena 3 340.000 1.8 5.7
5 Kanal D 268.000 1.5 4.5

Audiența posturilor TV de marți, 31 martie, pe intervalul Lecții de viață, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 659.000 6.5 19.6
2 Acasa 345.000 3.4 10.3
3 Pro TV 317.000 3.1 9.4
4 Antena 3 266.000 2.6 7.9
5 Kanal D 179.000 1.8 5.3

Audiența posturilor TV de marți, 31 martie, pe intervalul Lecții de viață, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 277.000 5.5 21.7
2 Pro TV 181.000 3.6 14.1
3 Acasa 106.000 2.1 8.3
4 Kanal D 76.000 1.5 5.9
5 Romania TV 40.000 0.8 3.1

Știrile Pro TV au furat startul cu patru minute. Au câștigat orașele, dar au fost sub serialul de pe Acasă TV

Știrile Pro TV au început aseară la 18.56, cu patru minute înainte de ora normală. Este prima dată, cel puțin în acest an, când Știrile Pro TV fură startul cu patru minute.

Audiențele: La nivelul întregii țări, Știrile Pro TV au fost pe locul doi, după serialul turcesc Puterea destinului, de pe Acasă TV. Atât Știrile Pro TV, cât și Observatorul Antenei 1 au avut cifre mult sub ziua de luni. O explicație: la ora 19.00, președintele Klaus Iohannis făcea în direct de la Cotroceni bilențul primelor 100 de zile de mandat. Toate posturile de știri transmiteau în direct conferința.

La orașe, Știrile Pro TV au recuperat primul loc după ce, luni seară, programul prezentat de Andreea Esca era pe poziția a treia, după Antena 1 și Acasă TV.

Audiența Știrilor Pro TV de marți, 31 martie:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Acasa 1.179.000 6.4 15.9
2 Pro TV 1.169.000 6.3 15.8
3 Antena 1 1.056.000 5.7 14.3
URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 641.000 6.3 15.6
2 Acasa 608.000 6 14.8
3 Antena 1 518.000 5.1 12.6
COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 332.000 6.6 19.7
2 Acasa 267.000 5.3 15.8
3 Antena 1 237.000 4.7 14

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @Iulian : cauta pe net si vei gasi. media pe comercial pe 17-19 a fost Antena 1 - 4,7, Protv - 4,2, adica mult mai mica decat cea de pe intervalul Lectii de viata, de unde rezulta ca Protv a fost lider pe comercial intre 17 si 18. Nu stiu de ce te contrazici fara sa verifici.
  • @Florin keep calm, Stirile ProTV si Mamaruta n-au fost peste Acces Direct, si stiu sa citesc, nu-ti fa tu probleme.
  • Bulgaroaica aia de la programe si ana maria bazga ingroapa incet si sigur protv-ul. Televiziunea scade si in 2 ani va fi praf.
  • Sefa de programe TV de la ProTV parca ar fii Mona Segall la Antena 1, care a "tras in jos" Antena 1 cu show-ul dansat(Danseaza printre Stele) dar si cu show-ul culinar(HK)
  • Geo esti pe alta lume sau citesti audientele de pe Reporter Imaginar(aia ce tin cu ProTV).
    De cand pana cand Mamaruta a fost peste Acces Direct? Acces Direct a fost aproape in fiecare luna din an pe locul 1/2/3 la emisiunile de divertisment, cat despre Mamaruta abia daca era pe locul 5.
  • Care "alt site"? Daca ProTV era lider cu "Lectii de viata" anuntau inclusiv pe site, ca na, doar se mantresc cu o emisiune Reality-fake.
  • din cifrele de pe alt site ar rezulta ca pe comercial intre 17 si 18 Stirile Protv si Maruta au fost peste Acces direct. Lectii de viata ar fi pierdut 1,2% audienta pe intervalul sau, ceea ce nu e mult, dar e indeajuns. Oricum, s-ar putea ca la 16 emisiunea sa se descurce mai bine fata de concurenta si sa atraga pentru Stiri si Maruta un public mai mare la ora 17:00.
  • cata incredere ai ca tu detii adevarul. :)) ideea este ca modificarile astea nu au venit ca noua sefa de programe nu avea ce sa faca. ele au aparut pentru ca Maruta este constant sub Acces direct. asta nu se intampla de ieri, ci de ani, adica de pe vremea vechiului director de programe. mi-ar fi placut ca paginademedia sa posteze si audientele pe care Maruta le-a facut in ambele zile pe tronsonul sau ( 17:30-18:00).
  • Era de asteptat ca ”Lectii de viata” sa scada. Multa lume a fost curioasa sa vada prima editie, s-a lamurit si a trecut la Antena 1 sau la Acasa. Iar Pro TVul si-a luat-o inca o data pe mina noii șefe de la programe, care chiar nu a adus nimica bun in grila...ba, mai mult, a stricat tot ceea ce era ordonat, de ani buni. Se stia ca Măruță acoperă tronsonul 17 - 19 și lumea acolo stătea, ba se uita și la știrile de la ora 19. ”Inteligenta” de la Pro TV parcă lucrează pentru concurență, dintr-un foc a nenorocit două tronsoane orare, 18 - 19 și, mai ales 19 - 20, acolo unde Pro TVul nu mai luase bătaie, de ani buni.

Trimite un comentariu