Skip to main content

AUDIENȚE. Cifrele sezonului SuperJurnal la Digi 24, cu echipa lui Toni Grecu. Cea mai bună ediție, cu Sorin Oprescu invitat

 
AUDIENȚE. Cifrele sezonului SuperJurnal la Digi 24, cu echipa lui Toni Grecu. Cea mai bună ediție, cu Sorin Oprescu invitat
SuperJurnal

O premieră în istoria emisiunilor realizate de Toni Grecu pe TV, anul acesta echipa Serviciului Român de Comedie a încercat un post de nișă: Digi 24. Cu ce rezultate?

Analiza Paginademedia.ro arată că episodul SuperJurnal cu cea mai mare audiență s-a apropiat de 200.000 de telespectatori pe minut. Publicul emisiunii a fost prepoderent din mediul urban: din audiența fiecărui episod, peste trei sferturi din telespectatori erau de la orașe.

Legat de public: telespectatorii cu studii primare aproape că lipsesc din publicul emisiunii, iar peste jumătate au terminat o facultate.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiența emisiunii realizate de foștii Divertiși pe Digi 24, ediție cu ediție, dar și date despre profilul publicului telespectator.

Concluziile după primul sezon de SuperJurnal:

  • 13 ediții a numărat SuperJurnal la Digi 24. Sezonul echipei lui Toni Grecu a început pe 1 martie, de la ora 22.00. Următoarele ediții au fost de la ora 21.00 până la 22.00, în fiecare duminică. Un Best Of va fi pe post și în acest week-end.
  • Media de audiență la nivel național a fost de 141.000 de telespectatori pe minut. Cea mai bună ediție a fost cea din 22 martie, cu Sorin Oprescu invitat: 191.000 de telespectatori medie. Cea mai slabă: cea din Duminica Paștelui, 22 aprilie, cu 85.000 medie.
  • Orașele au asigurat grosul audienței SuperJurnal: peste trei sfertui din publicul emisiunii a venit din mediul urban. Media pe toate emisiunile, pe acest target: 115.000. Vârful: ediția din 22 martie, cu 154.000 medie.
  • Profilul telespectatorului urban de SuperJurnal:

Telespectatorii cu studii primare au ocolit emisiunea foștilor Divertiși: în jur de 5% din public. În schimb, peste jumătate dintre cei care au urmărit emisiunea de pe Digi 24 au studii superioare. Restul, studii medii.

Public bună după categoriile socio-demografie Esomar: jumătate din publicul emisiunii este din categoriile A-B, adică manageri, specialiști și profesioniști cu înalită educație.

Public tânăr pentru emisiunea de satiră. După vârste: aproape 13% din public între 18 și 29 de ani, iar o treime din telespectatori au fost din intervalul 30-49 de ani. Aproximativ 16% au fost din segmentul 50-59 de ani, iar 37 la sută au peste 60 de ani (un procent sub media stațiilor de știri, cu un public în general "bătrân").

Audiența emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediție cu ediție, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 martie 113.000 0.6 1.2
8 martie 119.000 0.6 1.1
15 martie 186.000 1.0 1.7
22 martie 191.000 1.0 1.8
29 martie 158.000 0.9 1.4
5 aprilie 127.000 0.7 1.2
12 aprilie 85.000 0.5 0.8
19 aprilie 116.000 0.6 1.1
26 aprilie 163.000 0.9 1.7
3 mai 167.000 0.9 1.6
10 mai 153.000 0.8 1.5
17 mai 108.000 0.6 1.2
24 mai 145.000 0.8 1.6
MEDIA 141.000 0.8 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediție cu ediție, la nivel URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 martie 88.000 0.9 1.7
8 martie 113.000 1.1 1.9
15 martie 138.000 1.4 2.4
22 martie 154.000 1.5 2.7
29 martie 129.000 1.3 2.2
5 aprilie 113.000 1.1 2.0
12 aprilie 71.000 0.7 1.4
19 aprilie 76.000 0.8 1.3
26 aprilie 147.000 1.5 2.8
3 mai 140.000 1.4 2.5
10 mai 123.000 1.2 2.3
17 mai 88.000 0.9 1.8
24 mai 119.000 1.2 2.3
MEDIA 115.000 1.1 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediție cu ediție, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 martie 34.000 0.7 1.4
8 martie 46.000 0.9 1.7
15 martie 77.000 1.5 3.1
22 martie 84.000 1.7 3.3
29 martie 53.000 1.1 2.0
5 aprilie 60.000 1.2 2.5
12 aprilie 36.000 0.7 1.7
19 aprilie 36.000 0.7 1.4
26 aprilie 76.000 1.5 3.4
3 mai 69.000 1.4 2.8
10 mai 36.000 0.7 1.5
17 mai 35.000 0.7 1.6
24 mai 38.000 0.8 1.7
MEDIA 52.000 1.0 2.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu