Skip to main content

Compania Spectacular a dat în judecată Metrorex, acuzând că le-a fost blocată activitatea

 
Compania Spectacular a dat în judecată Metrorex, acuzând că le-a fost blocată activitatea
BU-PAN-111570A-A

Compania Spectacular, care administrează spații de publicitate în stațiile de metrou, a dat în judecată compania Metrorex. Firma de publicitate acuză faptul că Metrorex le-a blocat activitatea de panotaj, printr-o “interpretare abuzivă a contractului”.

Publicitate

Potrivit reprezentanților Spectacular, de aproape o lună, Metrorex nu mai permite amenajarea spațiilor publicitare.

Firma de publicitate a anunțat conflictul comercial cu Metrorex și într-un mesaj trimis agențiilor de publicitate:

Din mesaj:

“Ne-a fost blocată activitatea printr-o interpretare abuzivă a contractului, în încercarea de a ne forța să renunțăm la acesta.

Nu știm exact astăzi dacă în termen rezonabil vom putea sau nu să deblocăm contractul.

Suntem astfel puși în situația de a acționa în justiție Metrorex pentru a redobândi drepturile contractuale.

Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile cauzate, însă am depus până acum toate eforturile posibile pe cale amiabilă pentru a rezolva aceasta situație.”

Spectacular a semnat contractual cu Metrorex în 2011, în urmă cu trei ani și jumătate, pentru o perioadă de zece ani. Potrivit contractului, firma plătea către Metrorex 57% din încasările de publicitate din spațiile de la metrou, dar nu mai puțin de 700.000 de euro pe an.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu pot decat sa ma bucur:).
    Cand se lansa proiectul am zis ce misto,dar Spectacular-ul deja exagereaza, este publicitate peste tot, mai au sa ne puna cate o stampila pe frunte cu sigla clientilor ca sa facem reclama si la suprafata:)
    Cu siguranta ca motivele intreruperii colaboararii nu sunt legate de peisagistica de la metrou
  • Si Metrorex ce spune, deontologule?

    Bineinteles ca articolul obiectiv nu are nicio legatura cu banii pe care i-ai incasat de la "reclamantii pagubiti", iar mesajul companiei a fost obtinut in urma unor "demersuri jurnalistice"

Trimite un comentariu