Skip to main content

Radu Florescu, seful UAPR, despre cazul pitch-ului de la Carrefour: Ne-a creat momentum-ul introducerii ghidului de pitch in industrie

 

Radu Florescu, the president of UAPR

Publicitate

„Privind din mai multe unghiuri, comunicarea eficienta si eficace incepe cu respectul reciproc. Ideea este sa scoti tot ce este mai bun din fiecare, sa cresti piata, iar ceea ce s-a intamplat astazi (miercuri dimineata - n.r.) nu este cel mai concludent exemplu in acest sens.”, a declarat Radu Florescu, presedinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) și șeful agenției Centrade, potrivit IQads.ro.

„Exista deja acel ghid de pitch pe care noi l-am elaborat, iar initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii acestuia in industrie”, se mai arata in punctul de vedere al presedintelui UAPR. .

„In urmatoarele saptamani vom lansa ghidul de pitch care sa reglementeze transparenta procedurilor de pitch, respectarea regulilor concurentiale si ale eticii profesionale, dar si a timpului si valorii adaugate ale agentiilor. Intr-un final, fiecare client isi doreste o rezolvare, o imbunatatire, o potentare a activitatii pe piata pe care activeaza, la cel mai inalt nivel.”, a incheiat acesta.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • cand nu ne convine, nu sunt bune regulile (mai ales daca le face statul, prin cons conc); cand nu suntem chemati la pitch, e un blat, un paraindarat, ceva; cand nu castigam pitch-ul, sunt aranjamente de culise, sa castige cine trebuie; cand suntem calcati pe orgoliu, trebuie sa introducem reguli, dar NOI le facem. Haide, mai baieti. Ideea e geniala. V as fi cerut si bani ca sa participati. Dupa toate presiunile la care supuneti media, prin marirea de discount-uri, santajandu-i, amenintandu-i ca le taiati bugete, de ce nu va indignati. Va piriti intre voi, ca aia la DNA... Dupa ce creativitatea tuturor e doar copy paste dupa campanii straine, mai aveti si demnitate.... Bravo, Carrefour, le-ati aratat cine sunt. Niste baieti, crescuti pe conturi internationale,si, culmea, exact pe lipsa de acces a celor cu adevarat creativi la clienti cu bugete dar care si platesc. Exact aceasta accesibilitate a fost inlesnita de Carrefour. ei au scris prima data OPEN pe usa.
  • Carrefour poate linistit sa-si aduca o agentie din alta tara la ce bani invart. La ce foame e in presa, bani sa fie de incasat ca nu se mai uita nimeni cum si in ce fel vin (agentii romanest, straine, direct, etc). Asa ca atentie ...pana una alta Carrefour are banii iar agentiile foamea si gargara...Ia sa vedem cine face regulile.
  • ce papagali, si asta si domnul Iordache.......ghidul respectiv va fi ceva genul Codim Maticiuc si cartea lui.
    Sa fim seriosi nu vor avea niciodata , nici ei , nici altii o integritate si etica

Trimite un comentariu