Skip to main content

TOP. Posturile TV, surse bune pentru presa scrisă: șapte posturi TV au aproape 500 de citări. Topul general este condus de B1 TV. Paginademedia.ro, între cele mai citate site-uri în ultimele două luni.

 
TOP. Posturile TV, surse bune pentru presa scrisă: șapte posturi TV au aproape 500 de citări. Topul general este condus de B1 TV.  Paginademedia.ro, între cele mai citate site-uri în ultimele două luni.

Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

Publicitate

CITĂRI. Posturile TV sunt surse bune de știri pentru presa scrisă. În topul celor mai citate surse media în presa scrisă, din primele opt locuri, șapte sunt posturi TV. Cele șapte posturi TV - B1, Antena 3, Digi 24, România TV, Realitatea, Pro TV și Antena 1 au apărut în 460 de mențiuni.

Clasamentul general al celor mai citate surse media în presa scrisă este condus de B1TV (116 mențiuni), urmat de HotNews (cu 87 de citări).

După primele două poziții, următoarele șase locuri sunt ocupate de posturi TV: Antena 3 (80 de mențiuni), Digi 24 (75), România TV (60), Realitatea TV (60), Pro TV (43) și Antena 1 (23 de citări). Kanal D apare în 17 mențiuni în print.

Cele mai citate surse media în presa scrisă, în perioada 1 martie - 30 aprilie:

Top surse media mai 2015

Sursa: mediaTRUST

Paginademedia.ro, în topul celor mai citate site-uri

Paginademedia.ro se menține în topul celor mai citate site-uri în ultimele două luni, potrivit monitorizării realizate de compania mediaTRUST.

La capitolul site-uri, cele mai multe mențiuni le au HotNews (87), Ziare.com (22) și rtv.net (14). Topul continuă cu site-urile Cancan.ro (12), DCnews (11), evz.ro (10) și Paginademedia.ro (șapte preluări în perioada analizată).

După Paginademedia.ro, urmează în clasament capital.ro, Realitatea.ro și sport.ro (cu câte șase mențiuni), zf.ro (4) și gandul.info, pressalert.ro, stirileprotv.ro și libertatea.ro, fiecare cu 3 mențiuni.

Cele mai citate site-uri, în perioada 1 martie-30 aprilie

Top siteuri mai 2015

Sursa: mediaTRUST

METODOLOGIE. Studiul “Cele mai citate produse media din Romania” oferă informaţii cu privire la numărul citărilor unor produse în media (print), fără a include şi agenţiile de presă. Cercetarea a fost realizată în perioada 01 ianuarie – 28 februarie 2015.

Analiza include toate materialele din presa tipărită care au citat diferite media (publicaţii print, online, radio şi TV). Raportul include publicaţii care fac referire la articole, comentarii și declaraţii ce au apărut în diferite media, cu condiţia ca acestea să nu fie review-uri sau reprintări din alte media.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu