Skip to main content

BILANȚ 2014. Antena 3, singura pe profit între televiziunile de știri. Pierderile Realitatea TV s-au adâncit la 18 milioane de euro

 
BILANȚ 2014. Antena 3, singura pe profit între televiziunile de știri. Pierderile Realitatea TV s-au adâncit la 18 milioane de euro
Televizoare-Mediafax_Foto-Petrica_Tanase

Posturile de știri, mai puțin Antena 3, au fost pe pierdere în 2014, potrivit celor mai recente date postate pe site-ul Ministerului de Finanțe. Antena 3 SA, societatea care operează licența postului Antena 3, a avut în 2014 afaceri de 15,4 milioane de euro.

Cifra de afaceri a avut o scădere față de 2013, când postul a avut afaceri de 16,1 milioane de euro. Ca și în 2013, postul de știri a înregistrat profit. Mai precis, compania a avut un plus de peste 200.000 de euro.

Publicitate

Realitatea TV, societate aflată în insolvență din 2011, a avut o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, dar s-a adâncit și mai mult în pierderi. Dacă în 2013 postul de televiziune a avut un minus de 5,8 milioane de euro, anul trecut pierderile au ajuns la 18,3 milioane de euro.

Și B1 TV a trecut de la profit la pierdere. Postul de televiziune deținut de Bobby Păunescu și Sorin Oancea a avut o cifră de afaceri de 4,3 milioane de euro și pierderi de 901.000 de euro. Asta în timp ce în 2013 înregistrase un profit de 30.500 de euro.

În cazul România TV, operațiunile sunt împărțite. Televiziunea este operată de Ridzone Computers în timp ce oamenii sunt angajați pe RTV Satellite. Ridzone a avut o cifră de afaceri de 94.595, în timp ce RTV Satellite a înregistrat afaceri de 6,1 milioane de euro.

Bilanțul companiilor care operează posturi de televiziune, în 2014:

Post TV   Compania care detine licenta   Cifra de afaceri (euro) 2014   Cifra de afaceri (euro) 2013   Profit/ Pierdere Euro 2014   Profit/ Pierdere Euro 2013  
Antena 3 Antena 3 SA 15.430.982 16.117.290 206.621 166.971
B1 TV B1 TV Channel 4.347.705 5.461.944 -901.312 30.532
Realitatea TV Realitatea Media 4.576.842 3.828.501 -18.388.600 - 5.895.986
Romania TV Ridzone Computers 94.595 180.528 -2.408.714 - 2.408.228
Romania TV* RTV Satellite* 6.159.568 5.844.334 -1.290.457 -2.364.566

NOTĂ. De menționat că postul de știri Digi24 este operat de compania RCS&RDS care are mai multe activități, printre care telefonie și cablu.

* RTV Satellite, deși nu operează propriu-zis licența România TV, este compania pe care sunt angajați cea mai mare parte a celor care lucrează la televiziunea lui Sebastian Ghiță

Citește și:

BILANȚ 2014. Pro TV a intrat pe profit, Antena Group, pe pierdere. Ce cifre de afaceri au avut anul trecut principalele televiziuni de la noi

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Oare e intimplatoare sustinerea desantata si hilara(daca n-ar fi ridicola) a presedinteui si portocaliberalilor,de catre aceste posturi falimentare sau insolvente perpetuu,in acelasi timp cu critica jegoasa si viscerala a guvernului si parlamentului.Cum pot fi protejati de justitie si tinuti in starea de insolventa din 2011,in timp ce statul pierde banii datorati an de an.Cum si de unde vin banii cu care se finanteaza ,pupincuristii ce lucreaza la aceste posturi falimentare.Ca doar nu lucreaza din simt ideologic,cind se vede ca ei se orienteaza dupa vint.
  • N-au nicio legatura datoriile cu profitul sau cif de afaceri. Doar dobanda imprumuturilor afecteaza profitul. Principalul nu e cheltuiala... basic accounting my friend...
  • Adica RomaniaTV a vandut publicitate de doar 90.000 de euro??? Ori sunt prosti,ori sunt hoti, ori e o greseala.

Trimite un comentariu