Skip to main content

BRAND STORY. Danone Activia “Eşti extraordinară”: cum se pot îmbina într-o campanie emoţia, raţionalul şi social media

 
Activia poza
Activia poza

SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Componentă puternică de emoţional, social media şi online în ultima campanie derulată de brandul Danone Activia: “eşti extraordinară”. O campanie după o evoluţie în care brandul a pornit în urmă cu câţiva ani de la o comunicare raţională, bazată pe beneficiile produsului, ajungând la un mix în care emoţionalul are un rol important şi este scos în prim plan.

Publicitate

În acest material, citiţi despre ce presupune conceptul noii campanii. Următoarele articole vor detalia traseul brandului Danone Activia, de la perioada raţională la asocierea cu vedete precum Emilia Popescu sau Mihaela Rădulescu, anul trecut, “anul schimbării în bine” şi până la campania EştiExtraordinară de acum.

Campania EştiExtraordinară, cu accent pe emoţional, vine într-un moment în care Danone promovează o altă schimbare importantă, la nivel de produs. Mai exact, la ambalaj, lansând noul pahar Kiss - Keep It Simple & Safe.

Înainte de detalii, spotul campaniei Eşti Extraordinară:

Filonul emoţional: "pentru femeile extraordinare"

Componenta emoţională a campaniei este în prim plan, după cum explică Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est.

Cum sunt implicaţi consumatorii în campania Eşti Extraordinară:

Prin intermediul unei aplicaţii online, personalizează un film sau o poză pentru femeia extraordinară din viaţa ta şi îl postează pe reţelele sociale, dându-i tag ei şi adăugând hashtagul: #EştiExtraordinară

Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est, cu detalii despre concept:

"Suntem toţi înconjuraţi de femei dragi – prietene, mame, soţii, surori – care ne fac viaţa mai uşoară şi mai frumoasă, prin toate lucrurile extraordinare pe care le fac pentru noi, zi de zi. Cu toate acestea, uităm de multe ori să le spunem cât de mult le apreciem, iar ele ajung să uite cât sunt de importante pentru noi.

Prin campania “Spune-i Eşti extraordinară în fiecare zi”, Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume şi din România, îşi propune să le reamintească femeilor cât sunt de apreciate, să aibă grijă de ele, susţinând un stil de viaţă sănătos şi o alimentaţie echilibrată”.

Cum este transpus conceptul în mediul online?

Pe site-ul Activia a fost creată o secţiune specială – www.activia.ro/estiextraordinara - unde utilizatorii pot accesa două aplicaţii. Prin intermediul acestora pot personaliza un clip video sau o fotografie pentru femeia extraordinară din viaţa lor, iar apoi pot share-ui filmul sau imaginea pe reţelele sociale.

Campania se derulează până pe 15 iunie şi este promovată pe TV, prin activităţi de media şi bloggers relations, pe lângă componenta de engagement online dată de aplicaţiile de personalizare.

GALERIE FOTO. Câteva din postările puse pe Facebook cu hashtagul #estiextraordinară:

  • Activia 5
  • Activia 4
  • Activia 3
  • Activia 2
  • Activia 1

Filonul raţional: Ambalaje noi pentru cel mai consumat iaurt probiotic din lume

Ambalajele pentru jumătate din portofoliul Danone au fost schimbate, pentru prima dată în cei 16 ani în România, prin lansarea unui nou pahar de iaurt: KISS, ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe.

Noul pahar este mult mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos şi mai uşor de folosit, astfel încât consumatorii să poată savura produsul până la ultima linguriţă. KISS are un design deosebit, unic pe piaţa din România, brevetat de Danone, fiecare produs avand o culoare specifică.

Mai multe detalii despre noul pahar, pe site-ul DANONE.

Calităţile produsului Activia 

Activia este cel mai consumat iaurt probiotic din lume. Iaurtul probiotic Activia conţine, pe lângă fermenţii obişnuiţi din iaurt, şi fermentul probiotic Bifidus Actiregularis, selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi utilizat exclusiv de Danone.

Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reuşesc să traverseze bariera gastrică acidă şi ajung vii în flora intestinală, în cantităţi mari. Fiecare pahar de Activia conţine mai mult de 4 miliarde de fermenţi Bifidus Actiregularis. Fermenţii activi din iaurt contribuie la menţinerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului.

KVIS-Kiss_Activia_04.05.2015

Activia a fost lansat pe piaţa românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis.

Produs în fabrica din Bucureşti, Activia se exportă cu succes şi în alte 6 ţări din Europa de Sud Est.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Iaurtul de țară este cel mai sănătos.
    Ce se promovează acum...să fim serioși...
    Prefer să consum un lapte bătut, o smîntînică ori un iaurt din una din ulcelele lu mamaia decât produsul nu știu cum îl cheamă din noul pahar care cică este mult mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit...asta cu ambalajul ”prietenos” este tare...cred că numai ideea asta face mii de euro...

Trimite un comentariu

sus