Skip to main content

BRAND STORY. Danone Activia “Ești extraordinară”: cum se pot îmbina într-o campanie emoția, raționalul și social media

 
BRAND STORY. Danone Activia “Ești extraordinară”: cum se pot îmbina într-o campanie emoția, raționalul și social media
Activia poza

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Componentă puternică de emoțional, social media și online în ultima campanie derulată de brandul Danone Activia: “ești extraordinară”. O campanie după o evoluție în care brandul a pornit în urmă cu câțiva ani de la o comunicare rațională, bazată pe beneficiile produsului, ajungând la un mix în care emoționalul are un rol important și este scos în prim plan.

În acest material, citiți despre ce presupune conceptul noii campanii. Următoarele articole vor detalia traseul brandului Danone Activia, de la perioada rațională la asocierea cu vedete precum Emilia Popescu sau Mihaela Rădulescu, anul trecut, “anul schimbării în bine” și până la campania EștiExtraordinară de acum.

Publicitate

Campania EștiExtraordinară, cu accent pe emoțional, vine într-un moment în care Danone promovează o altă schimbare importantă, la nivel de produs. Mai exact, la ambalaj, lansând noul pahar Kiss - Keep It Simple & Safe.

Înainte de detalii, spotul campaniei Ești Extraordinară:

Filonul emoțional: "pentru femeile extraordinare"

Componenta emoțională a campaniei este în prim plan, după cum explică Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est.

Cum sunt implicați consumatorii în campania Ești Extraordinară:

Prin intermediul unei aplicații online, personalizează un film sau o poză pentru femeia extraordinară din viața ta și îl postează pe rețelele sociale, dându-i tag ei și adăugând hashtagul: #EștiExtraordinară

Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est, cu detalii despre concept:

"Suntem toți înconjurați de femei dragi – prietene, mame, soții, surori – care ne fac viața mai ușoară și mai frumoasă, prin toate lucrurile extraordinare pe care le fac pentru noi, zi de zi. Cu toate acestea, uităm de multe ori să le spunem cât de mult le apreciem, iar ele ajung să uite cât sunt de importante pentru noi.

Prin campania “Spune-i Ești extraordinară în fiecare zi”, Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume și din România, își propune să le reamintească femeilor cât sunt de apreciate, să aibă grijă de ele, susținând un stil de viață sănătos și o alimentație echilibrată”.

Cum este transpus conceptul în mediul online?

Pe site-ul Activia a fost creată o secțiune specială – www.activia.ro/estiextraordinara - unde utilizatorii pot accesa două aplicații. Prin intermediul acestora pot personaliza un clip video sau o fotografie pentru femeia extraordinară din viața lor, iar apoi pot share-ui filmul sau imaginea pe rețelele sociale.

Campania se derulează până pe 15 iunie și este promovată pe TV, prin activități de media și bloggers relations, pe lângă componenta de engagement online dată de aplicațiile de personalizare.

GALERIE FOTO. Câteva din postările puse pe Facebook cu hashtagul #estiextraordinară:

  • Activia 5
  • Activia 4
  • Activia 3
  • Activia 2
  • Activia 1

Filonul rațional: Ambalaje noi pentru cel mai consumat iaurt probiotic din lume

Ambalajele pentru jumătate din portofoliul Danone au fost schimbate, pentru prima dată în cei 16 ani în România, prin lansarea unui nou pahar de iaurt: KISS, ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe.

Noul pahar este mult mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să poată savura produsul până la ultima linguriță. KISS are un design deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone, fiecare produs avand o culoare specifică.

Mai multe detalii despre noul pahar, pe site-ul DANONE.

Calitățile produsului Activia 

Activia este cel mai consumat iaurt probiotic din lume. Iaurtul probiotic Activia conține, pe lângă fermenţii obişnuiţi din iaurt, şi fermentul probiotic Bifidus Actiregularis, selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi utilizat exclusiv de Danone.

Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze bariera gastrică acidă și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari. Fiecare pahar de Activia conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis. Fermenții activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului.

KVIS-Kiss_Activia_04.05.2015

Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis.

Produs în fabrica din București, Activia se exportă cu succes și în alte 6 țări din Europa de Sud Est.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Iaurtul de țară este cel mai sănătos.
    Ce se promovează acum...să fim serioși...
    Prefer să consum un lapte bătut, o smîntînică ori un iaurt din una din ulcelele lu mamaia decât produsul nu știu cum îl cheamă din noul pahar care cică este mult mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit...asta cu ambalajul ”prietenos” este tare...cred că numai ideea asta face mii de euro...

Trimite un comentariu