Skip to main content

McCann, al patrulea premiu la Cannes Lions. Ghiță Ciobanul a primit un leu de bronz

 
McCann, al patrulea premiu la Cannes Lions. Ghiță Ciobanul a primit un leu de bronz
ghita ciobanul

Agenția McCann Erickson a fost recompensat marți cu cel de-al patrulea premiu la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, care se desfășoară zilele acestea.

Agenția a primit un bronz la categoria Creative Effectiveness, pentru campania Ghiță Ciobanul, dezvoltata pentru Vodafone Romania.

Publicitate

La același festival, McCann a fost premiată tot pentru o campanie Vodafone, „Bunici de Duminica” care a atras două Bronze Lion la Categoria Promo&Activations si un Bronze Lion la Categoria PR.

„Cand publicitatea imbratiseaza realitatea, se nasc legendele noii lumi digitale. Cu Ghita, am reusit sa construim eficienta de business care a spart barierele oricaror recunoasteri nationale si internationale, pana la Cannes Effectiveness, devenind astfel cea mai premiata idee din grupul Vodafone”, a declarat Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Communication, Vodafone Romania.

 Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti: „Anul acesta sarbatorim al 21-lea leu si asta e o bucurie foarte mare, mai ales ca ne aduce si o premiera: primul trofeu din categoria Creative Effectiveness pentru Romania. Sunt mandru ca trofeele de anul acesta sunt pentru Vodafone, unul dintre cei mai mari clienti ai nostri. Felicitari tuturor romanilor care au luat anul acesta premii la Cannes. Sunt idei pe care mi-as fi dorit sa le avem noi.”

Campania „Distractie cu bani putini”, dezvoltata de MRM//McCann Bucuresti a avut 3 nominalizari la categoriile Promo&Activations, Media si PR Lions.

STUDIU DE CAZ. Ghiță. The Social Shepherd

https://youtu.be/IYR2qu2xUuc

STUDIU DE CAZ. Bunici de duminică

SUNDAY GRANNIES - MCCANN BUCHAREST CASE STUDY from McCann Bucharest on Vimeo.

Bilantul premiilor castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions:

  • in anul 2011 ROM Autentic (Campania „American ROM”) castiga 9 premii (inclusiv Titanium si 2 Grand Prix)
  • in anul 2012 ROM Autentic (Campania „Romanians are Smart”) castiga 3 premii (2 Silver Lion si un Bronze Lion)
  • In anul 2013 Vodafone (Campania „Biblioteca Digitala”) castiga 3 premii (2 Silver Lions si un Bronze Lion)
  • In anul 2014 Vodafone si ROM Autentic castigau cate un Bronze Lion fiecare pentru Campaniile „Ghita Ciobanul” si respectiv „Bucharest, not Budapest”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu