Skip to main content

S-a lansat Ghidul de pitch pentru licitațiile desfășurate în publicitate

 
S-a lansat Ghidul de pitch pentru licitațiile desfășurate în publicitate
Ghidul de Pitch UAPR

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) a lansat astăzi Ghidul de Pitch, un set de recomandări destinate agenţiilor şi clienţilor de publicitate, „menite să asigure respectarea standardelor profesionale şi transparenţa licitaţiilor în industria locală de publicitate”, potrivit reprezentanților organizației.

Radu Florescu, preşedinte UAPR: „Ghidul de Pitch este un set de recomandări ce vin în ajutorul clienţilor când caută, evaluează şi aleg cea mai potrivită agenţie pentru nevoile lor de marketing. Nu este un set de reguli obligatorii, ci, mai degrabă, o listă cu ce se face şi, mai ales, ce nu se face într-un pitch. Recomandările vizează modul în care trebuie conduse pitch-urile pentru a asigura transparenţa procesului şi corectitudinea ce stă la baza respectului reciproc în relaţia agenţie – client“, declară .

Publicitate

Ghidul descrie etapele unui pitch, identifică elementele necesare pentru ca procesul de selecţie să fie unul profesionist și conține recomandări utile pentru clienţi şi agenţii. Fiecare pitch presupune alocarea unor resurse importante atât din partea clientului cât și a agenției. De aceea, ghidul conține îndrumări privind organizarea și participarea la pitch-uri și reprezintă un reper de orientare și management.

Ştefan Iordache, vicepreşedinte UAPR: „Rolul Ghidului de Pitch este să simplifice şi să eficientizeze desfăşurarea pitch-urilor în general, şi pentru client şi pentru agenţie, oferind un model uşor de implementat al cărui scop este un proces de pitch clar, previzibil şi transparent. Pentru că atunci când agenţiile participă cu încredere la un proces de selecţie, clienţii au o şansă mai bună să îşi atingă obiectivul propus.“

VEZI AICI7 Mituri despre Pitch Clarificari aduse de lansarea Ghidului dePitch

VEZI AICI: Ghidul de Pitch UAPR

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu