Skip to main content

ANALIZĂ SEZON. Și-au dat pantalonii jos degeaba! Insula iubirii, locul doi, trei și chiar patru. Finala, singura ediție în care a fost locul 1, doar pe un target

 
ANALIZĂ SEZON. Și-au dat pantalonii jos degeaba! Insula iubirii, locul doi, trei și chiar patru. Finala, singura ediție în care a fost locul 1, doar pe un target
Insula Iubirii

AUDIENȚE. "Au avut ocazia de a descoperi dorința în toate formele ei", "Au fost săptămâni de plăceri", așa a fost prezentat show-ul Insula iubirii, chiar în debutul finalei. Ce succes a avut însă la public emisiunea în care "ispitele", deopotrivă fete și băieți, nu s-au dat la o parte nici de la partide intime, cu secvențe interzise minorilor, într-un program prezentat ca "pentru 12 ani"?

Publicitate

Analiza Paginademedia.ro arată că show-ul filmat în Thailanda a fost, de-a lungul sezonului, pe locurile doi-trei. În câteva ediții, la nivel național, emisiunea prezentată de Radu Vâlcan a fost chiar pe locul patru, după Pro TV, Kanal D și după canalul de știri din grup, Antena 3.

La nivel național, Insula Iubirii a avut cele mai slabe performanțe: de două ori locul patru, de patru ori locul trei și de șase ori poziția a doua. Cu excepția ultimelor două ediții (când diferența a fost mai mică), audiența Insula iubirii era cam la jumătate, comparativ cu liderul pe interval, Pro TV.

La orașe, emisiunea de pe Antena 1 a fost de cele mai multe ori pe poziția a doua. În două ediții, a fost pe locul trei, după Pro TV și după Antena 3. În cele mai multe dintre emisiuni, audiența Antena 1 era la jumătate în comparație cu primul loc pe interval, Pro TV.

Insula iubirii a stat ceva mai bine pe targetul comercial în sensul că, pe segmentul 18-49, emisiunea a fost pe locul doi, după Pro TV. Și aici, în unele cazuri, audiența Antena 1 a fost la jumătate. În altele, diferența dintre Pro TV și Antena 1 a fost mai mică, în comparație cu celelalte targeturi.

Segmentul comercial a fost singurul în care Insula a reușit un loc 1: în finală, când, pe tot intervalul emisiunii, Antena a fost pe prima poziție. Pe intersecția cu Greu de pensionat însă, postul Intact s-a mulțumit cu locul al doilea.

Finala, vârful sezonului

Insula iubirii a atins vârful maxim de audiență în finală. Ultima emisiune Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut cea mai mare audiență dintre toate edițiile acestui sezon. Totuși, Antena 1 a fost pe primul loc cu finala doar pe segmentul comercial. La nivel național și la orașe, postul TV a fost pe poziția a doua, după Pro TV.

Ultima ediție a fost singura în care show-ul de pe Antena 1 a depășit 20% cotă de piață pe un target. Este vorba de segmentul comercial, unde finala a avut o cotă de peste 23%, ceea ce înseamnă că aproape un sfert dintre telespectatorii între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Antena 1.

Analiza pe ediții arată că, pe targeturile național și urban, cota de piață medie a fost sub 10% (a sărit de 10 procente doar la ultimele trei ediții). Cifrele au fost ceva mai mari pe targetul comercial (15% media pe tot sezonul).

Audiența emisiunii Insula iubirii, ediție cu ediție și locul ocupat în clasamentul pe interval:

La nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share% Loc
26 aprilie 865.000 4.7 9.5 2
3 mai 686.000 3.7 7 4
10 mai 782.000 4.2 8.2 3
17 mai 720.000 3.9 8.3 3
24 mai 670.000 3.6 7.7 3
31 mai 760.000 4.1 9.5 2
7 iunie 702.000 3.8 9 4
14 iunie 704.000 3.8 9.6 3
21 iunie 864.000 4.7 9.9 2
28 iunie 822.000 4.5 10.4 2
5 iulie 915.000 5.0 11.9 2
12 iulie 936.000 5.1 13.5 2
MEDIE 789.000 4.3 9.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

În mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share% Loc
26 aprilie 528.000 5.2 10.5 2
3 mai 396.000 3.9 7.5 3
10 mai 424.000 4.2 8.2 2
17 mai 444.000 4.4 9.2 2
24 mai 419.000 4.2 8.4 2
31 mai 447.000 4.4 10 2
7 iunie 412.000 4.1 9.2 3
14 iunie 373.000 3.7 9 2
21 iunie 475.000 4.7 9.9 2
28 iunie 478.000 4.7 10.8 2
5 iulie 488.000 4.8 11.2 2
12 iulie 565.000 5.6 14.1 2
MEDIE 455.000 4.5 9.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share% Loc
26 aprilie 344.000 6.8 15.6 2
3 mai 263.000 5.2 11 2
10 mai 286.000 5.6 12.5 2
17 mai 289.000 5.7 13.3 2
24 mai 287.000 5.7 13.2 2
31 mai 312.000 6.1 16.6 2
7 iunie 299.000 5.9 15.1 2
14 iunie 256.000 5.1 13.8 2
21 iunie 314.000 6.2 14.5 2
28 iunie 311.000 6.2 16.4 2
5 iulie 351.000 6.9 17.8 2
12 iulie 403.000 7.9 23.1 1
MEDIE 311.000 6.1 15.3
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ferma ”animalelor” nu cred ca a intrat vreodata in vizorul CNA.
    În schimb, ”Ispitale” cred ca o vor face, când va reveni CNAul din concediu, nu de alta, dar din cîte înțeleg aici au fost prezentate secvențe interzise minorilor, într-un program prezentat ca “pentru 12 ani”.
  • Expertule, si ce este corect? Nu vezi ce titlu de rahat este? Cand era ferma vedetelor(de carton) la final scria cu asa mare iubire despre acea emisiune cu toate vedetele cu 3 facultati si realizari in viata, vorba lui Mihaita.
  • m-am uitat la vreo 2 episoade si pe langa poveste reincalzita de la "vara ispitelor" si cocalareala participantilor, am remarcat 2 lucruri pozitive (pentru A1).

    Prima lor emisiune de tip reality care era bine legata, care a stiut sa te tina in suspans, sa prezinte lucrurile intr-un mod captivant si Radu Vulcan, un personaj pe care-l vedeam deja usor expirat si ce s-a descurcat bine controland frumos momentele.

    Saptamana trecut am fost cu putina treaba prin Roma iar Marti seara butonam la TV, pe un post vad varianta din Italia.
    Ce sa spun, o plictiseala si o lalaiala de n-am rezistat mai mult de 20 minute.
  • Adevarul e ca la protv la ferma animalelor (vedete) erau "decat" oameni cu 3 facultati si cu dorinte de a ajunge in Academia Romana.
    Gata falsitate de opinie.
    Expertu' (lu' peste) musca din tastatura laudand pro ca este pe locul 1 pe comercial, ca restul sunt bosorogi si aia nu "cumpara reclame".
    Acum nu e bine ca-s cocalari pe A1.
    Prietene, cred ca noua emisiune de pe pro, "vorbeste lumea", te unge pe suflet!
  • @iulian, Nu crezi ca esti cam obraznic? Da, targetul comercial conteaza, dar analiza lui Petrisor este corecta! Insula Iubirii un show cu parasute, cocalari si infractori a prins foarte bine la publicul antena 1!

Trimite un comentariu