Skip to main content

AUDIENȚE. Antena 1, prima poziție cu finala Mireasă pentru fiul meu. Cifre de două ori mai mari decât Pro TV. Audiențele showului care s-a terminat după miezul nopții

 
AUDIENȚE. Antena 1, prima poziție cu finala Mireasă pentru fiul meu. Cifre de două ori mai mari decât Pro TV. Audiențele showului care s-a terminat după miezul nopții
Mireasa pentru fiul meu

AUDIENȚE. Finala emisiunii Mireasă pentru fiul meu a avut, după media pe intervalul de difuzare, prima poziție în clasamentul de audiență, pe toate targeturile. La nivel național și la orașe, audiența Antena 1 pe durata emisiunii a fost de două ori mai mare decât cifrele Pro TV. Diferența a fost mai mică pe segmentul comercial.

Emisiunea s-a întins pe aproape patru ore: a început la 20.30 și s-a terminat după miezul nopții.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul finalei Mireasă pentru fiul meu (20.30-00.20).

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, peste un milion și jumătate de români au urmărit în fiecare minut finala emisiunii Mireasă pentru fiul meu. Antena 1 a fost pe prima poziție, urmată de Pro TV, cu o medie de 650.000 de telespectatori la nivel național. Kanal D a fost pe locul trei, la 30.000 de persoane distanță de Pro TV.

Vârful național: 2.035.000 de telespectatori, la ora 22.36 (11 rating, 25,7 cotă de piață).

URBAN. După media la orașe, emisiunea de pe Antena 1 a fost vizionată, în cele patru ore de difuzare, de 750.000 de telespectatori. Pro TV a fost pe intervalul finalei pe poziția a doua, cu 415.000 de telespectatori. Locul trei pentru Kanal D, cu 260.000 de telespectatori medie.

Vârful urban: 963.000 de telespectatori, la ora 23.49 (9,5 rating, 33,3 cotă de piață).

COMERCIAL. Din publicul finalei, puțin peste 300.000 de telespectatori au fost din targetul comercial 18-49 de ani. Și pe acest segment, Antena 1 a fost pe prima poziție, dar diferența în fața Pro TV a fost mai mică. Pro TV a avut o medie de 244.000 de persoane din acest segment. Kanal D a avut pe interval puțin peste 100.000 de telespectatori din targetul comercial.

Vârful comercial: 398.000 de telespectatori, la ora 22.16 (7,8 rating, 23,7 cotă de piață)

Audiența posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Mireasă pentru fiul meu (20.30 - 00.20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL Nr.persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.524.000 8,3 22,2
2 Pro TV 653.000 3,5 9,5
3 Kanal D 633.000 3,4 9,2
4 Romania TV 332.000 1,8 4,8
5 TVR 1 292.000 1,6 4,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Mireasă pentru fiul meu (20.30 - 00.20), la nivel URBAN:

  URBAN Nr.persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 752.000 7,5 20,7
2 Pro TV 415.000 4,1 11,5
3 Kanal D 258.000 2,6 7,1
4 Antena 3 161.000 1,6 4,4
5 Romania TV 157.000 1,6 4,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Mireasă pentru fiul meu (20.30 - 00.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL Nr.persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 306.000 6 20,6
2 Pro TV 244.000 4,8 16,5
3 Kanal D 107.000 2,1 7,2
4 Prima TV 77.000 1,5 5,2
5 TVR 1 39.000 0,8 2,7
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu