Skip to main content

UN SALUT DE MARCĂ. Andreea Esca vrea să înregistreze marca Bună ziua România, Bună ziua București

 
UN SALUT DE MARCĂ. Andreea Esca vrea să înregistreze marca Bună ziua România, Bună ziua București
Marci Andreea Esca

Unde nu-i loc de Bună seara, e loc de Bună ziua. Andreea Esca, cea care consacrat salutul Bună seara România, Bună seara București, vrea să înregistreze la OSIM variantele cu Bună dimineața și Bună ziua. Salutul cu "Bună seara" este deja înregistrat de Pro TV.

Mai exact, firma deținută de prezentatoarea principalului program de știri de la 19.00 a depus la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci solicitarea pentru a înregistra mărcile Bună ziua România, bună ziua București și Bună dimineața România, bună dimineața București. Solicitarea este făcută pe firma știristei de la Pro TV, Andreea Esca SRL.

Pentru ambele sintagme, Esca vrea să înregistreze mărcile pentru clasele 35, 38 și 41, care acoperă zone precum Publicitate, telecomunicații, educație, instruire, divertisment.

Publicitate

Sintagma Bună seara, România, Bună seara, București a fost rostită de Esca pentru prima dată la 1 decembrie 1995, când s-a lansat oficial Pro TV. Fraza este repetată în fiecare an, pe 1 decembrie, de ziua Pro TV, de aceeași Andreea Esca. Formula cu "Bună seara" este deja marcă înregistrată și aparține Pro TV.

Marci Andreea Esca

Marci Andreea Esca

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu