Skip to main content

AUDIENȚE. MasterChef, cele mai mari audiențe din acest sezon. AXN, surpriza serii: locul cinci pe comercial. Las Fierbinți, pus să ridice segmentul de după show

 
AUDIENȚE. MasterChef, cele mai mari audiențe din acest sezon. AXN, surpriza serii: locul cinci pe comercial. Las Fierbinți, pus să ridice segmentul de după show
MasterChef

AUDIENȚE. Cea de-a treia ediție MasterChef a adus show-ului cele mai bune rezultate de audiență din acest sezon. Ziua de ieri a adus o schimbare în programul de seară al Pro TV, cu Las Fierbinți pus după showul culinar și o surpriză în topul audiențelor: un loc cinci pentru postul AXN pe targetul comercial.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Programarea Las Fierbinți imediat după MasterChef (ceea ce a împins Știrile la 23.50) vine după ce săptămâna trecută Pro TV a fost depășit de Poftiți pe la noi, show-ul produs de Mona Segal la Antena 1. Marțea trecută, Pro TV s-a văzut atunci pe locul doi (după ce luni a fost pe prima poziție), atât pe intervalul MasterChef, cât și pe intervalul Poftiți de vă iubiți (cu o oră mai lung), într-o seară în care pe un alt canal din grup - Sport.ro - era programat meciul Real Madrid - Șahtior (care a atras o parte consistență din audiența serii).

Reacția Pro TV în această săptămână: rețeta sigură Las Fierbinți. Poftiți pe la noi este mai lung cu o oră decât MasterChef, iar pe acea oră Pro TV va difuza lunea și marțea reluări ale serialului Las Fierbinți.

A avut mutarea efect aseară?

Potrivit datelor de audiență, Pro TV a fost pe prima poziție atât pe intervalul MasterChef, cât și pe tronsonul care a fost asigurat de Las Fierbinți.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef:

NAȚIONAL. MasterChef a fost urmărit aseară de aproape 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Pro TV a fost pe prima poziție, urmat de Antena 1, cu aproape un milion de telespectatori la Poftiți pe la noi. Locul trei pentru Kanal D și patru pentru Antena 3.

URBAN. La orașe, MasterChef a avut în fața Antenei 1 un avans de 150.000 de telespectatori. Astfel, la Pro TV se uitau 722.000 de telespectatori, iar la Poftiți de vă iubiți erau 570.000 de persoane.

COMERCIAL. Din publicul MasterChef, 461.000 de telespectatori au fost din targetul comercial 18-49 de ani. Antena 1, pe poziție a doua, număra 332.000 de persoane din acest segment.

Surpriza serii a fost însă AXN. Postul a fost pe locul cinci pe targetul comercial. Programul cu care AXN a reușit o plasare peste posturi ca Național TV, Acasă, Antena 3 sau TVR 1 a fost serialul Minți criminale.

Audiența posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.40), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.285.000 7 14.6
2 Antena 1 992.000 5.4 11.3
3 Kanal D 888.000 4.8 10.1
4 Antena 3 520.000 2.8 5.8
5 România TV 444.000 2.4 5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 722.000 7.2 15
2 Antena 1 570.000 5.6 11.9
3 Kanal D 455.000 4.5 9.5
4 Antena 3 279.000 2.8 5.8
5 Romania TV 202.000 2 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 461.000 9.1 22.8
2 Antena 1 332.000 6.6 16.4
3 Kanal D 134.000 2.7 6.6
4 Prima TV 92.000 1.8 4.5
5 AXN 51.000 1 2.5

Citește și:

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Am si contract.. Dar sa stii ca ma numesc doar FelixGroup! O sa ma mut la PROstiGroup pentru ca acolo am inteles ca se plateste bine.. Cine stie, poate iti fur job-ul?
  • Nu inteleg de ce se scrie aici doar "showul produs de Mona Segall"... De ce "Pagina de Media" nu zice si la X Factor la fel, showul produs de Claudiu Oprea ori, cazul de fata, Masterchef, showul produs de Media Factory, ori la "Visuri la cheie", showul produs de Zucchero (Marian Ene si Bogdan Nicolescu)? Am observat asta in mai multe articole.
  • Unde este propaganda felixiana acum , saptamana trecuta spuneau vrute si nevrute despre masterchef , d le Petrisor puteti da audienta la Lecti de viata va multumesc.
  • Aici sunt datele și pe intervalul Cronica Cârcotașilor:

    http://www.paginademedia.ro/2015/09/audiente-cati-romani-s-au-uitat-la-revenirea-lui-serba-huidu-ca-prezentator-la-cronica-carcotasilor-pozitie-buna-pe-segmentul-comercial-dar-mai-slaba-pe-national-si-la-orase/
  • Cel mai tare serial din istoria televiziunii din Romania,Las Fierbinti a spulberat in aceasta vara poftiti pe la noi! ProTV ar fi trebuit sa programeze Las Fierbinti la 20.30, nu dupa MasterChef. Masterchef ar fi beneficiat de audientele uriase obtinute de Las Fierbinti. Cred ca tot la Las Fierbinti programat de la 20.30, se va ajunge.

Trimite un comentariu