Skip to main content

AUDIENȚE. Prima ediție Biziday cu Moise Guran la Digi 24, cifre peste media stației. Jumătate din audiență a fost din segmentul comercial

 
AUDIENȚE. Prima ediție Biziday cu Moise Guran la Digi 24, cifre peste media stației. Jumătate din audiență a fost din segmentul comercial
Moise Guran Digi

AUDIENȚE. Moise Guran a debutat aseară la Digi 24, cu emisiunea Biziday. Cu ce audiențe? Prima ediție a emisiunii Biziday cu Moise Guran la Digi 24 a avut cifre peste media din septembrie a stației de știri deținute de RCS.

Jumătate din publicul emisiunii difuzate între orele 22.00 și 23.00 a fost din targetul comercial.

Dacă la nivel național și la orașe Moise Guran a avut locurile 15-17 pe interval, pe targetul comercial Biziday a avut o poziție mai bună: locul zece pentru stația de știri a RCS.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele primei ediții Biziday cu Moise Guran la Digi 24:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Biziday cu Moise Guran a avut o audiență medie de aproape 70.000 de telespectatori pe minut. Ca o comparație, pe intervalul lui Moise Guran, în luna septembrie, audiența Digi 24 a fost de 60.000 de telespectatori media pe minut.

Digi 24 a fost pe locul 17 în clasamentul audiențelor de aseară pe targetul național.

URBAN. Cifre peste media stației și la nivel urban: aproape 60.000 de telespectatori media pentru Guran, față de aproape 50.000 în mod normal.

Locul 15 pentru Digi 24 pe targetul urban.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Biziday cu Moise Guran a fost urmărită de 35.000 de telespectatori. Practic, jumătate din publicul emisiunii de aseară a fost între 18 și 49 de ani. În primele săptămâni din septembrie, audiența pe intervalul pe care este acum Moise Guran era de 21.000 de telespectatori pe minut.

Pe targetul comercial, Digi 24 a avut un loc mai bun: poziția a zecea pentru stația de știri.

Audiența posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Biziday (22.00 - 23.00), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr.persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 983.000
5.3
13.2
2 Antena 1 982.000 5.3 13.2
3 Kanal D 757.000 4.1 10.2
4 Romania TV 547.000 3.0 7.4
5 Antena 3 511.000 2.8 6.9
6 TVR 1 333.000 1.8 4.5
7 Prima TV 205.000 1.1 2.8
8 National TV 179.000 1.0 2.4
9 B1TV 174.000 0.9 2.3
10 Antena Stars 151.000 0.8 2.0
11 Dolce Sport 139.000 0.8 1.9
12 Pro Cinema 135.000 0.7 1.8
13 Acasa 109.000 0.6 1.5
14 TVR 2 103.000 0.6 1.4
15 Realitatea TV 99.000 0.5 1.3
16 Disney 82.000 0.4 1.1
17 Digi 24 67.000 0.4 0.9
18 Cartoon Network 56.000 0.3 0.8
19 Paramount 49.000 0.3 0.7
20 Nickelodeon 44.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Biziday (22.00 - 23.00), la nivel URBAN:

URBAN Nr.persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 623.000 6.2 14.0
2 Antena 1 596.000 5.9 13.4
3 Kanal D 384.000 3.8 8.6
4 Antena 3 334.000 3.3 7.5
5 Romania TV 277.000 2.7 6.2
6 TVR 1 187.000 1.9 4.2
7 National TV 128.000 1.3 2.9
8 Prima TV 127.000 1.3 2.9
9 B1TV 124.000 1.2 2.8
10 Antena Stars 94.000 0.9 2.1
11 Realitatea TV 78.000 0.8 1.8
12 Pro Cinema 68.000 0.7 1.5
13 Acasa 68.000 0.7 1.5
14 Disney 63.000 0.6 1.4
15 Digi 24 58.000 0.6 1.3
16 TVR 2 51.000 0.5 1.2
17 AXN White 36.000 0.4 0.8
18 Dolce Sport 29.000 0.3 0.7
19 Nickelodeon 29.000 0.3 0.7
20 AXN 28.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Biziday (22.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr.persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 419.000 8.3 21.7
2 Antena 1 363.000 7.2 18.8
3 Kanal D 130.000 2.6 6.8
4 Antena 3 103.000 2.0 5.3
5 Prima TV 77.000 1.5 4.0
6 Romania TV 65.000 1.3 3.4
7 National TV 61.000 1.2 3.2
8 Pro Cinema 44.000 0.9 2.3
9 TVR 1 42.000 0.8 2.2
10 Digi 24 35.000 0.7 1.8
11 Antena Stars 29.000 0.6 1.5
12 Realitatea TV 29.000 0.6 1.5
13 Disney 25.000 0.5 1.3
14 B1TV 23.000 0.5 1.2
15 Acasa 18.000 0.4 0.9
16 Paramount 17.000 0.3 0.9
17 Euforia 14.000 0.3 0.7
18 TVR 2 10.000 0.2 0.5
19 Eurosport 9.000 0.2 0.5
20 Nickelodeon 8.000 0.2 0.4
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Apropo de Disney. Nu uitati ca la ora aia majoritatea copiilor sunt in pat, dorm. Deci, de-a dreptul jenant, sa ti-o iei de la kinderii care nu merg la scoala sau la gradinita si pit sta mai mult la televizor.
  • Hahaha... Eternul loc 10-15 in clasamentele cu audiente, Digi24 ramane aceeasi vesnica promisiune frumos impachetata, aceeasi televiziune care nu spune nimic, de fapt, si se ascunde in spatele impartialitatii cu stiri si informatii preluate din presa scrisa de ieri. Aceiasi ziaristi de care rade toata presa cand ajung la filmari ultimii, aceiasi oameni care, vorba cuiva de aici, toaca de ani buni milioane de euro pentru ca insusi redactorul-sef sa nu-si dea seama ce stire de stire tocmai i se desfasoara sub nas, in platou (cazul Ioan Rus care le- a facut curve pe romance si Prelipcwanu se uita la reflectoare ca matza in calendar).
    S-au nascut promisiune, vor muri eterne sperante :))))
  • Corecta eticheta: niste smecherasi resapati, care au salarii aiuritor de mari. Dar nu stii ce e in spate, ca acolo e dezastru. Individe care s-au perindat pe la Realitatea, TVR si RTV cica fac o altfel de televiziune. Adjuncta lui Prelipceanu e dezastru, ca si producatoarea pentru staiile locale. Urmeaza dezastrul financiar!
  • Slab Moise, neinspirat. Urmatoarele cote vor fi si mai mici. Urmeaza seri cu meciuri tari din Champions League. Dati cotele din urmatoarele zile si o sa vedeti dezastrul. Singura bila alba a lui Moise e ca arata ca nu poate fi mai slab decat Prelipceanu. :))
  • Audiențele lui Guran sunt modeste la Digi24, trebuie să recunoaștem...iar omul și-a asumat pierderile...dar să te bată și Disney la ora aia...ce naiba, bunicii se uită la desene animate?
  • scopul digi24 nu e audienta cu orice pret. nici nu au nevoie de audiente uriase pentru ca nu vand publicitate. e o chestie de brand care functioneaza foarte bine. unii dau breaking news peste breaking news cu corneliu vadim tudor sau alta tragedie, digi24 vorbeste despre criza refugiatiilor, de aceea a ajuns cel mai credibil post de stiri. alt aspect de luat in considerare e ca nu toata lumea prinde digi24. la unii operatori de cablu apare si dispare.
  • Cred că pe măsură ce va crește notorietatea emisiunii ca parte din grila DIGi24, audiențele vor fi și mai mari.
    În plus, se pare, din reacțiile de pe online, că sunt foarte mulți care urmăresc Digi24 pe internet (aici mă includ și pe mine). Dacă s-ar putea contoriza și numărul userilor care au fost pe site-ul postului în intervalul emisiunii, aș crede că numărul total al privitorilor ar fi cel puțin dublu).
    Oricum, una peste alta, emisiunea mi s-a părut foarte dinamică și foarte bine documentată.
    Felicitări!
  • Digi 24 are nişte audienţe absolut jenante. Dar văd că nici nu-i interesează de vreme ce continuă aceeaşi politică dezastruoasă de a umple postul cu produse media expirate (CTP; Pârvulescu, Toni Grecu, Guran, Prelipceanu, Liana Pătraş, Pândaru, Negruţiu, Vijulie &co). Practic digi 24 e un cimitir al elefanţilor.
  • La prima editie, atat de anuntata si teasuita, multi s-au uitat din curiozitate. Cred ca audienta medie va fi sub acest nivel in perioada urmatoare. Emisiunea nu vine cu nici o inovatie de format si imagine, e cam aceeasi de la TVR, doar cu un Guran mai stresat si cu probleme dese de dictie. Nu are cum sa creasca semnificativ in lunile urmatoare. Is mai mari sansele sa scada. Da na, poate ma insel eu.
  • care e treaba cu Disney? Lumea nu vede ca mai sunt inca doua posturi tv pentru copii in top Cartoon Network si Nickelodeon? la asta se uita lumea. posturile astea au audienta constanta pe tot timpul zilei, iar uneori ajung in top 5 pentru ca in multe case copiii hotarasc la ce se uita intreaga familie. Bine, e de spus ca posturile nu sunt tot timpul urmarite, dar raman pe fundal in timp ce mama ii da copilului sa manance, tata ii explica lectiile de la scoala si altele. unde e surpriza? :))
  • Daca au reusit sa bata Disney inseamna ca s-au uitat toti angajatii RCS-RDS si neamurile lor aseara la Guran. Ordin de la Bendei, sa le mai prelungeasca contractele inca 6 luni. Ca sa bagi sute de milioane de euro intr-o televiziune care dupa 4 ani sa fie pe locul 17, chiar e smecherie. Ma gandesc ca daca s-or uni si Ungurii din tara, or mai urca 2-3 locuri.
  • Si inca tot nu bate nimanui la ochi ca audientele astea sunt masurate aiurea? Probabil ca si in domeniu asta numai DNA-ul poate schimba ceva.
  • Si inca tot nu bate nimanui la ochi ca audientele astea sunt masurate aiurea? Probabil ca si in domeniu asta numai DNA-ul poate schimba ceva.

Trimite un comentariu