Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea României, cifre peste cele de săptămâna trecută pe publicul urban și comercial. X Factor, cele mai bune audiențe din acest sezon, pe intervalul Vocii

 

Seara de vineri a fost a Vocii. Cea de-a doua întâlnire a show-urilor de forță ale toamnei a adus audiențe mai bune de ambele părți. Vocea a avut pe publicul național cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută, dar mai bune pe publicul urban și comercial. De cealaltă parte, X Factor a obținut aseară cele mai bune cifre din acest sezon.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obținute de cele două show-uri de talente pe intervalul de intersecție:

NAȚIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit în fiecare minut de difuzare în medie de 1,5 milioane de persoane. Cifrele sunt apropiate de cele de săptămâna trecută, când show-ul a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de români. Locul al doilea pe intervalul celor două show-uri de talente a fost al Antenei 1, cu X Factor. Emisiunea Antenei a avut 1,26 milioane de persoane. Cifrele sunt peste cele obținute la ultimele două ediții de săptămâna trecută, de joi și vineri. Pe publicul național, România TV a fost aseară peste Antena 3, cele două posturi ocupând locurile patru și cinci.

URBAN. La orașe, Cifrele Vocii au fost peste cele de la prima ediție. Dacă săptămâna trecută show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 882.000 de privitori, aseară, show-ul a avut puțin peste un milion de persoane. Pe intervalul 20.30 - 22.46, X Factor a avut o medie de 711.000 de telespectatori, în timp ce la ediția de vinerea trecută show-ul a obținut aproape 500.000 de privitori. Prima TV a avut locul cinci la orașe, cu filmul românesc din seria Brigada Diverse (BD).

COMERCIAL. Vocea a condus aseară și pe publicul comercial, având cifre mai bune decât cele de la prima ediție. Show-ul a avut o medie de aproape 600.000 de persoane. Antena 1 a avut pe același interval o medie de 362.000 de persoane. Euforia a avut locul cinci pe comercial, cu serialul turcesc Prizoniera dragostei, care a fost urmărit pe intervalul de intersecție al celor două show-uri de 58.000 de persoane.

Audiența posturilor TV de vineri, 25 septembrie, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.46), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.565.000 8,5 17,5
2 Antena 1 1.263.000 6,8 14,2
3 Kanal D 776.000 4,2 8,7
4 Romania TV 428.000 2,3 4,8
5 Antena 3 383.000 2,1 4,3

Audiența posturilor TV de vineri, 25 septembrie, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.46), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.011.000 10,0 20,9
2 Antena 1 711.000 7,0 14,7
3 Kanal D 400.000 4,0 8,3
4 Antena 3 252.000 2,5 5,2
5 Prima TV 180.000 1,8 3,7

Audiența posturilor TV de vineri, 25 septembrie, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.46), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 593.000 11,7 27,7
2 Antena 1 362.000 7,2 16,9
3 Kanal D 139.000 2,8 6,5
4 Prima TV 104.000 2,1 4,9
5 Euforia 58.000 1,1 2,7

Citește și:

PRIMA EDIȚIE X FACTOR. AUDIENȚE. X Factor, eclipsat de Las Fierbinți. Episodul 100 din Las Fierbinți a lăsat în urmă debutul noului sezon X Factor

PRIMA EDIȚIE VOCEA ROMÂNIEI. AUDIENȚE. X Factor n-a fost mai mult decât Voce nici în acest început de sezon. Vocea României, cifre aproape duble față de X Factor

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu