Skip to main content

TOP cele mai puternice branduri românești: Dero a detronat Borsec

 
TOP cele mai puternice branduri românești: Dero a detronat Borsec
TOP BRANDURI

După cinci ani în care Borsec a ocupat prima poziţie în topul brandurilor româneşti, anul acesta în fruntea clasamentului a urcat Dero, potrivit studiului lansat astăzi de către revista Biz și Unlock Market Research în cadrul conferinței BrandRo.

Publicitate

Cele două branduri sunt urmate în top de Arctic, Dorna, Gerovital, eMag, Farmec, Dedeman, Elmiplant şi Napolact.

“Brandurile româneşti trăiesc o perioadă foarte bună. E momentul în care “made in Romania” a ajuns să fie un privilegiu. E adevărat că mai e ceva de lucru până să ajungem să vorbim despre super-performanţa românească, dar momentul este prielnic lor”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

CONCLUZII. Tendinţele identificate în anii trecuţi încep să se concretizeze din ce în ce mai mult în clasamentul din 2015. Astfel că, se continuă trendul ascendent al categoriei de alimente şi produselor de igienă, majoritatea mărcilor din top 10 fiind din aceste categorii.

Apele minerale sunt în continuare în fruntea clasamentului, fiind în linie cu tendinţele generale de orientare către natură, sănătate şi armonie.

Categoria retail este una foarte dinamică cu multe schimbări şi creşteri la nivel de brand. eMag îşi menţine poziţia de lider în interiorul categoriei, iar în topul 100, retailer-ul are o creştere semnificativă, intrând în top 10.

Despre studiul BranRo

  • Studiul BrandRo – “100 cele mai puternice branduri româneşti” a vizat măsurarea “puterii” mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a include indici financiari şi comerciali.
  • Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei, între 18 şi 55 de ani.
  • Performanţa mărcilor româneşti a fost măsurată în baza a patru indicatori: investiţia de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei.

TOP BRANDURI

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu