Skip to main content

MasterChef, prima bătălie pierdută cu Poftiți de vă iubiți. Emisiunea de pe Antena 1 a fost aseară peste cooking-show-ul Pro TV

 
MasterChef, prima bătălie pierdută cu Poftiți de vă iubiți. Emisiunea de pe Antena 1 a fost aseară peste cooking-show-ul Pro TV
poftiti de va iubiti

Antena 1 a condus seara de marți la capitolul audiențe. Show-ul Poftiți de vă iubiți, produs de Mona Segall, a fost aseară peste Pro TV, după ce luni MasterChef-ul a fost liderul, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Antena 1 a condus audiențele atât pe intervalul cu MasterChef, de aproape două ore, cât și pe întreaga emisiune, care s-a întins până la ora 23.30. Tot pe intervalul de intersecție al celor două emisiuni, Antena 1 și Pro TV au fost aproape la egalitate pe publicul comercial.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV pe intervalul de intersecție MasterChef - Poftiți de vă iubiți:

NAȚIONAL. Antena 1 a obținut aseară pe intervalul de intersecție al celor două emisiuni (20.31 - 22.35) o medie de 1,1 milioane de persoane din întreaga țară. Pro TV a fost la mică distanță de Antena 1, cu o medie de 1,06 milioane de persoane.

URBAN.  Poftiți de vă iubiți a avut la orașe, pe intervalul cu cooking-show-ul de pe Pro TV, o medie de aproape 700.000 de persoane, în timp ce MasterChef a fost urmărit de 575.000 de persoane.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, cele două posturi au fost la doar 1.000 de telespectatori distanță. Pro TV a avea o medie de 376.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau 375.000 de persoane.

Audiența posturilor TV de marți, 15 septembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef - Poftiți de vă iubiți (20.31 - 22.35)

NATIONAL
Nr persoane
Rtg%
Shr%
1. Antena 1 1.136.000 6,2 13,3
2. Pro TV 1.067.000 5,8 12,5
3. Kanal D 807.000 4,4 9,5
4. Antena 3 578.000 3,1 6,8
5. Romania TV 550.000 3 6,5
URBAN
Nr persoane
Rtg%
Shr%
1. Antena 1 696.000 6,9 15
2. Pro TV 575.000 5,7 12,4
3. Kanal D 436.000 4,3 9,4
4. Antena 3 378.000 3,7 8,2
5. Romania TV 246.000 2,4 5,3
COMERCIAL
Nr persoane
Rtg%
Shr%
1. Pro TV 376.000 7,4 19,8
2. Antena 1 375.000 7,4 19,8
3. Kanal D 128.000 2,5 6,7
4. Antena 3 100.000 2 5,3
5. Prima TV 88.000 1,7 4,7

 

Audiența posturilor TV de marți, 15 septembrie, pe intervalul Poftiți de vă iubiți (20.30 - 23.30)

NATIONAL
Nr persoane
Rtg%
Shr%
1. Antena 1 1.117.000 6,1 14,3
2. Pro TV 923.000 5 11,8
3. Kanal D 746.000 4 9,5
4. Antena 3 547.000 3 7
5. Romania TV 491.000 2,7 6,3
URBAN
Nr persoane
Rtg%
Shr%
1. Antena 1 701.000 6,9 16
2. Pro TV 493.000 4,9 11,3
3. Kanal D 387.000 3,8 8,8
4. Antena 3 356.000 3,5 8,1
5. Romania TV 241.000 2,4 5,5
COMERCIAL
Nr persoane
Rtg%
Shr%
1. Antena 1 384.000 7,5 20,8
2. Pro TV 319.000 6,3 17,3
3. Kanal D 126.000 2,5 6,8
4. Sport.ro 99.000 1,9 5,4
5. Antena 3 97.000 1,9 5,2
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Maria ai perfecta dreptate au iesit cei de la propaganda FELIXIANA ,nu i nimic saptamana viitoare o sa le inchida gura oricum nu ma incred in aceste audiente.
  • nu are nicio legatura UCL cu scaderea Masterchef. Show-ul este de-a dreptul penibil. Mult mai comic si antrenant mi se pare Poftiti de va iubiti.
  • Anul trecut era toata lumea incantata de noul Masterchef, iar acum, dupa o editie cu audienta mai slaba, se si gasesc mari experti care sa arunce cu pietre. Editia de marti a avut 4 calupuri de publicitate, iar cea de luni doar 3. Apoi a fost si meciul de pe sport.ro, si Vadim. Saptamana viitoare o sa vedem mai clar care este realitatea.
  • ProTV s-a clasat pe 1 exact unde conteaza , tot ei raman nr.1 , sa vedem joi si vineri cu Kix Factor la bataie cu Las Fierbinti si Vocea Romaniei
  • audientele scoase de Poftiti de va iubiti sunt in principiu egale cu audientele de ieri ale Masterchef, ceea ce inseamna ca Antena are un hit. nu zic ca fotbalul nu a influentat, dar a facut asta prea putin. ma uit mai degraba la posturile de stiri, care au scos audiente peste medie in continuare, ceea ce inseamna ca telespectatorii de acolo vor influenta mai degraba cine va fi pe 1 saptamana viitoare. e clar ca diferentele intre cele doua emisiuni vor fi mici cel putin pana se termina perioada preselectiilor la Masterchef si ca Protv nu va fi linistit toamna asta luni si marti, ceea ce pana la urma e bine.
  • Meciul de Champions League transmis aseara, de sport.ro a fost urmarit in medie de 467.000 de telespectatori la nivel national. Vedem sapt viitoare daca meciul de CL e cauza pentru scaderea MasterChef.
  • Nu cred astia de la felix 1 platesc bani pentru audienta ei cand erau pe 2 sau 3 se laudau ca sant pe 1 e ceva cusut cu ata aici . si cei de la tv mania le face propaganda ,sant niste mascarici asa cum sant cei de la emisiunea de la LA,,,NA . asa ca eu nu mai cumpar revista si nu ma uit nici la mascarici, mauit la MASTER CHEF SUCCES PRO TOT VOI SANTETI PE PRIMUL LOC HAI PRO,
  • mda, dar ce ciudat. scaderea antenei nu s-a vazut in audiente la iesirea de pe Digi satelit. :)) oricum, nici Protv nu se vede peste tot. nu toti cablistii mici au fost de acord cu taxa lor.
  • Master chef-ul de la Pro tv ne-a surprins în mod plăcut, în sezonul trecut, cu cei trei noi chefi...cu modalitatea lor de abordare.
    Acum este aceeași ciorbă...reîncălzită...

    În schimb, Antena 1 a venit cu ceva nou și dinamic.

    Cât privește seara de C League...este clar... cum era de așteptat, Telekomul nu apare pe primele locuri în audiențe...în schimb, Sport.ro a reușit să prindă abia un loc 4, doar pe comercial...

    Oricum, cu excepția A 1 și parțial Pro TV cifrele sunt modeste. Peste tot...
  • Preselecțiile Masterchef au o calitate indoielnica anul ăsta, episoadele astea de inceput sunt chiar mai trase de păr decât cele de anul trecut, şi nici nu îmi imaginam că mai e posibil aşa ceva după dezastrul preselecțiilor de atunci. Se incearcă tot felul de scamatorii, regii care sa distragă atenția, tot felul de prostii care nu au nicio legătură cu gătitul. Chefii nu oferă prea mult feedback participanților, de cele mai multe ori deschid gura doar ca sa zica "nu-mi place" sau "de la mine ai un da/nu". Penibilul e la el acasă atunci cand producatorii forțează nota cu tot felul de regii nereuşite.
    Mai mult, au ciopârțit formatul într-un mare fel. Au complicat regulile că nici nu mai ştii la ce te uiți: audiții duble, greencarduri, şorț de aur, aia cu 3 de da scapă de niste probe eliminatorii, chefii se duc peste oameni random care isi desfasoara activitatile de zi cu zi si ii pun să gătească, blah blah blah. It's all over the place si nu aduc nimic bun, doar confuzie si nervi mancati incercand sa iti dai seama ce se petrece.
    Comparând cu Masterchef US, unde totul e glamour, curat si luminos, la noi se difuzează o parodie .
    Masterchef România, cel puțin în etapele inițiale, e "prea ca la țară", concurenții par toți adunați de sub poduri, nimic nu are strălucire, nu pare nimic premium.
    În afară de asta decorul, montajul şi imaginea sunt şi ele mai proaste, făcute la repezeală şi dau un aer de kitsch emisiunii. Backdrop-ul cu fructe si legume care apare in interviurile concurenților e îngălbenit de vreme şi din nefericire, încă nu s-au gânfit şi ei să îl schimbe cu ceva mai colorat, mai plin de viață.
    Ar trebui să ii dea afara pe cei care se ocupă de imagine. O problemă pe care am constatat-o şi la Vocea României, probabil se filmează cu aparatură veche, altfel nu imi explic de ce imaginea e atat de grainy si spălăcită.
    Are multe bube emisiunea asta şi deşi mă consider fan al formatului, ma bucur de audientele mai slabe pentru că poate o să ii trezeasca la realitate pe oamenii din pro.
  • mda, sper ca nu au cumparat Champions League pentru sport.ro. ideea ca doar Steaua face audienta e gresita si demonstrata foarte bine de Antena 1.

    pot fi multe explicatii, dar niciuna nu e sigura. se poate inclusiv sa fie doar o intamplare. cert este ca s-a vazut de ieri ca Masterchef va avea competitie adevarata anul acesta.
  • Legat de audientele MasterChef ma pronunt dupa editiile de sapt viitoare! Cred ca meciul de Champions League transmis de sport.ro a avut audiente foarte bune, daca pe intervalul poftiti sport.ro e pe 4 cu 1.9 rating.
  • totul are o explicatie.
    1. masterchef a devenit previzibil, repetitiv. si nici nu au cum sa redevina imprevizibili si spontani pt ca actioneaza in niste limite impuse de un format international. au inclinat un pic catre tabloid, dar pare totul fortat.
    2. chefii. mi se par teribili de inexpresivi. patrizia este masca de ceara ,nu spune nimic si are uneori rautati complet gratuite fata de concurenti. adica sa fi dur, dar pe fapte, nu doar asa, de poza. cel inalt si brunet nu stie nici el ce vrea sa fie ,"politistul bun sau politistul rau." e stana de piatra ,mecanic ,lipsit de spontaneitate. chef foa este sa zice din film, dar si el pare lipsit de forta de a se impune. palesc in comparatie cu fostii chefi.
    3. A1 a intuit ce la place romanilor: nunti, botezuri, inmormantari, barfa, arhaisme. M-am temut ca vor lungi zeama pana sa intre in subiect, n-a fost cazul. Au trecut repede la actiune pt ca romanul nu are rabdare pt introducere.
    CONCLUZIE: Chefii vor mai pierde in lupta cu A1. Vor si castiga. Poate mai des. Dar e clar ca au ratat sansa de a domina intervalul.
  • Crestearea Intact este usor de explicat, cei care luni se uitau la Romania TV la emisiunile despre VCTudor au migrat spre emisiunea cu "asistente", ambele tipuri de emisiuni au target comun.
    Ar merita analizata scaderea Masterchef, deoarece daca ProTv isi mentinea audientele, era in continuae pe primul loc, dar acest lucru nu s-a intamplat.
    Probabil ca odata oamenii lamuriti despre calitatea show-ului Pro, au migrat spre lucruri mai decente, iar producatorii i-au ajutat din plin. Atat cat m-am uitat, emisiunea de aseara a avut momente mai mult decat penibile, cel de la unitatea de pompieri fiind la nivelul "parsutistelor" de pe A1. Sincer, cu asemnea producator si montaj, nu le dau mari sanse in fata A1 si asta nu pentru ca oamenii ar prefera promiscuitatea Intact, ci pentru ca nu au ce sa vada la pro Tv, totul a devenit previzibil si jenant.

Trimite un comentariu