Skip to main content

ÎN SEMN DE DOLIU NAȚIONAL. Asociația agențiilor de publicitate le cere membrilor: Fără reclame timp de trei zile

 
ÎN SEMN DE DOLIU NAȚIONAL. Asociația agențiilor de publicitate le cere membrilor: Fără reclame timp de trei zile
televizor

Trei zile fără reclame. Uniunea Agențiilor de Publicitate din România le cere membrilor să nu difuzeze reclame timp de trei zile, a declarat pentru Paginademedia.ro Ștefan Iordache, președintele UAPR.

Publicitate

Ștefan Iordache, pentru Paginademedia.ro:

"În calitate de președinte al UAPR, am solicitat membrilor să înceteze comunicarea comercială timp de trei zile. Cu alte cuvinte, să nu mai difuzeze reclame în această perioadă."

Măsura se aplică și pe online, nu numai pe posturile TV.

Explicația:

"Este nefiresc ca într-un moment de doliu național, într-o perioadă cu știri dramatice, să fie întrerupt programul cu mesaje comerciale", a declarat Ștefan Iordache.

O altă propunere vizează donarea sumelor corespunzătoare celor trei zile:

"Voi propune IAA - International Advertising Association, organizație care reunește și clienții de publicitate, dar și agențiile, ca sumele care ar fi fost angrenate în această perioadă în demersul comercial, să fie donate", a mai spus Ștefan Iordache, care este și vicepreședinte al IAA.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dacă tot sunt 3 zile de doliu să se decreteze ziua de luni ca fiind nelucrătoare.
    Idee la fel de trăznită ca cea a nedifuzării reclamelor.
    Iordache de unde ți-o fi venit ?
  • Ce treaba are reclama cu tragedia asta ? Atunci sa lucram cu totii pe gratis trei zile, fabricile, uzinele sa nu mai produca la modul comercial, sa doneze toti totul, sa nu se mai vanda ciocoalata pentru placerea degustarii etc. Este adevarat, televiziunile se dau in stamba, au subiect. si sa avem grija la IPOCRIZIE.
  • Realitatea nu a dat azi reclame , celelalte tv de stiri am vazut ca au dat (fara Digi , care oricum nu dau)

Trimite un comentariu