Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea României s-a apropiat de două milioane de români. Rezultatele "partidei" Vocea României-X-Factor

 

AUDIENȚE. Audițiile pe nevăzute de la la Vocea României au ținut în fața televizoarelor, pe Pro TV, aproape două milioane de români în fiecare minut. Față de săptămâna trecută, Vocea a avut un plus de 150.000 de telespectatori pe minut.

Publicitate

La nivel urban și pe targetul comercial, audiența Vocii a fost aproape la același nivel ca săptămâna trecută.

Ce a făcut X-Factor, emisiunea de pe Antena 1 cu care Vocea s-a intersectat?

X-Factor se menține la distanță în urma Vocii, însă are un plus de audiență față de ediția trecută. Emisiunea cu Delia, Ștefan Bănică și Horia Brenciu are audiențe mai mari decât săptămâna trecută pe toate targeturile de audiență.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele pe intervalul Vocea României (20.30-22.55):

NAȚIONAL. Aproape două milioane de români s-au uitat la ediția de aseară  a Vocii (față de aproape 1,8 milioane săptămâna trecută). X- Factor a fost pe poziția a doua, cu o medie de peste 1,3 milioane de telespectatori. Săptămâna trecută, emisiunea de pe Antena 1 avea 1,1 milioane. Cu 900.000 de telespectatori, Kanal D a fost pe locul trei.

Vârf național Vocea României: 2.564.000 de telespectatori, la 21.25 (rating 13,9 și 27% cotă de piață).

URBAN. Show-ul jurizat de Loredana, Marius Moga, Smiley și Tudor Chirilă a fost urmărit la orașe de aproape 1,2 milioane, cifră foarte aproapiată de săptămâna trecută (aseară au fost 12.000 de telespectatori în plus. Antena 1 s-a apropiat aseară de 800.000 de telespectatori media la X-Factor, o creștere de peste 60.000 de telespectatori în comparație cu săptămâna trecută. Până în jumătate de milion audiența turcilor de la Kanal D.

Vârf urban Vocea României: 1.510.000 de telespectatori, la 22.23 (rating 15 și 31.9% cotă de piață).

COMERCIAL. Stagnare pe targetul comercial pentru Vocea României, de pe Pro TV: aproape 710.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, la fel ca săptămâna trecută. Antena 1 a avut pe acest segment 454.000 de telespectatori, cu 70.000 mai mulți decât avea în urmă cu o săptămână. Pe acest segment, Kanal D a fost tot pe trei, însă mult în urma show-urilor de pe primele două locuri.

Vârf comercial Vocea României: 900.000 telespectatori, la 21.55 (rating 17,8 și 40.3% cotă de piață).

Audiența posturilor TV de vineri, 9 octombrie, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane% Rtg% Share%
1 Pro TV 1.948.000 10.6 21.8
2 Antena 1 1.311.000 7.1 14.7
3 Kanal D 907.000 4.9 10.2
4 Romania TV 408.000 2.2 4.6
5 Prima TV 406.000 2.2 4.5

Audiența posturilor TV de vineri, 9 octombrie, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane% Rtg% Share%
1 Pro TV 1.181.000 11.7 24.5
2 Antena 1 788.000 7.8 16.3
3 Kanal D 482.000 4.8 10.0
4 Prima TV 197.000 2.0 4.1
5 Romania TV 184.000 1.8 3.8

 

Audiența posturilor TV de vineri, 9 octombrie, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAl Nr. persoane% Rtg% Share%
1 Pro TV 707.000 14.0 32.6
2 Antena 1 454.000 9.0 21.0
3 Kanal D 161.000 3.2 7.4
4 Prima TV 112.000 2.2 5.2
5 Acasa 59.000 1.2 2.7

GALERIE FOTO. Vocea României, ediția a patra

  • Adrian Stanescu 2
  • Alina Coltan 2
  • Antonio Fabrizi 2
  • Elvis Silitra 2
  • Florina Calin 2
  • Florina Lorena Stoian 2
  • Irina Pelin 2
  • Larisa Ciortan 2

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu